B II bensu surve

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

B II bensu surve

Postitus Postitas sass »

Tere,
Tekkis küsimus et palju peaks bronco II bensu surve olema.Äkki on keegi kokku puutunud teemaga?

Tänud.
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Aga kui me teaksimegi, siis kuidas sa seda mõõdad??? :wink:
Mis juhtus? :shock:
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Seda sa ju tead kuidas mudapart viie silindriga pühapäeval sõitis,seesama juhtuski.Tekkis idee et äkki on surve madal ja üks pihustitest on halvemas olukorras kui teised seepärast pööretel ei toimigi.Tühikäigul käib nagu antsu viiul.Surve on pihustite peal 2,5 bar.Äkki on seda vähe.Mõõta saab väga lihtsalt,kuna BII on seal kus jagatakse bens pihustitele üks autoventiil tuulutamiseks siis sealt mõõdatki tavalise kummirõhu mõõtjaga.
Mõõtsin ka silindrite surved ära nii poolvigase kellaga mis vahelt läbi lasi sain sinna 10 bar`i kanti.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

No nii tänu teadjamatele sain kinnitust et 2,5 bar on täitsa normaalne surve.Aga ega see pihusti ikka ei taha pihustada küll kui on otsast otsani roostesodi täis.Filter on norm vahel aga kuna seesama besnsu jagaja (ei tea selle õiget nime)on tehtud mustast rauast siis tahes tahtmata roostetab ta seestpoolt.Ühesõnaga asi ilmselt selge,homme loodan kokku saada eks siis annan ka siia teada kuda asi lõppes.


Kirjutasin igaks juhuks et üks uus kogemmus teistega jagada. :idea:
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

Tere

Suvel juhtus sama asi, võtsin selle kütuse kollektori koos pihustitega maha. Pihustid olid peenest roostepurust umbes, mõtlesin ise, et kuidas sellised küll kütust läbi lasid. Kollektor oli samuti seda roosteplöga täis. Pesin kohhektori põhjalikult ära ja vahetasin pihustid Scorpa pihustitega, istusid üks ühele va. et mingi fikseerimisseibi süvendeid ei olnud. Töötavad siiani hästi.

Jõudu siis edasiseks

ATS
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

juraka nimi on fuelrail.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

diff kirjutas:juraka nimi on fuelrail.
Õige, täpselt see see on.

ATS
Vasta

Mine “Ford”