Uaz mootor katkub
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Eh tore ämber kavas siis vahetada ühe lõõrine kahese vastu mis võlu väel ka olemas kuid siit siis kuradi (ämber või plokk)kuidas kellele. Selgus et kolektor ei klapi ploki kaanega
ja siit ka küsimus kas on mingit varjanti kuda see asi lahendada ilma plokikaane vahetamiseta.Nimelt R969 .Kahjuks jääb see ära,kui kaanel on kandilised avad.Kas sisselaske kollektor on kaanega ühinemise kohast kandiline või ümar?Paraku sain tiba valesti aru arvates et asi karpa kinnituses kuid ups. Endiselt loodan et ei jää ära ja oleks pidand uskuma endast targemaid. Seega kas asi kui selline oleks võimalik lahendada näiteks kui teha miski üleminek selle kahese karpa alla ja istutada to ühese kolektori otsa või midagi sihukest.Kui ei meeldiks aretada jätaks sinna paika kuid
ehk on keegi asjaga kokku puutund ja oskab nõu anda.
Enne kollektori vahetust oli ka mul Lada karbuss vaheplaadiga peal.Mul oli küll ümarate avadega kollektor,kuid peaks saama ka vanale kollektorile teha.
Alusplaat oli mul 8mm lehest,mille sees karbussi ja kinnitusaugud kollektorile
kinnitamiseks.Suur lõõri auk sai veel peene puuriga ette puuritud ja ümarviiliga köögis lauaääre peal välja viilitud(ei omanud veel seadmeid metallitööde jaoks).Plaat läks kollektori peale peitpeaga poltidega.Edasi lasin
2 lõõrilise karbussi jaoks augud.Paigutatud sai nii,et põhilõõr jooksis enamvähem otse alla.Ikka seepärast,et bensiin õhust välja ei sadestuks(kui 2 lõõr ka lahti on siis nagunii õhu kiirus suur ja segab ära).Plaadi peale sai
algul parema puudumisel lõigatud 30mm tihendeid.Loomulikult hakkas see
pakk tohutult kokku vajuma ja hiljem sai 25mm eboniidist tikksaega selline
klots välja saetud ja karburaatori tihendeid jätkub veel 50 aastaks.
Ja ujukiruumi soovitaks panna ettepoole.
Hiljem vahetasin kollektori ära,sest arvasin,et saan jõudu juurde.
Muidugi oli vahetus ilmaasjata,sest midagi ei muutunud.
Alusplaat oli mul 8mm lehest,mille sees karbussi ja kinnitusaugud kollektorile
kinnitamiseks.Suur lõõri auk sai veel peene puuriga ette puuritud ja ümarviiliga köögis lauaääre peal välja viilitud(ei omanud veel seadmeid metallitööde jaoks).Plaat läks kollektori peale peitpeaga poltidega.Edasi lasin
2 lõõrilise karbussi jaoks augud.Paigutatud sai nii,et põhilõõr jooksis enamvähem otse alla.Ikka seepärast,et bensiin õhust välja ei sadestuks(kui 2 lõõr ka lahti on siis nagunii õhu kiirus suur ja segab ära).Plaadi peale sai
algul parema puudumisel lõigatud 30mm tihendeid.Loomulikult hakkas see
pakk tohutult kokku vajuma ja hiljem sai 25mm eboniidist tikksaega selline
klots välja saetud ja karburaatori tihendeid jätkub veel 50 aastaks.
Ja ujukiruumi soovitaks panna ettepoole.
Hiljem vahetasin kollektori ära,sest arvasin,et saan jõudu juurde.
Muidugi oli vahetus ilmaasjata,sest midagi ei muutunud.
Noh sai vähe pusitud ja selgusele jõutud et al keevitamine igavene koin aga lõppuks tehtud. Ehk siis kahest üks lõikasin üheselt karpa aluse ära ja keevasin sinna kahese aluse asemele nüüd aga härrased kuda lahendada too asi et ühesel gaasi hoob nagu tõmmatav aga kahesel keeratav et siis kuda. Momendil omal klemm koos kuna pikkad töö päevad aga ehk mõni hea lahendus kellelgi pakkuda.
Kes ei saa aru siis se tõmmatav pööratav asi nendele kes teavad need ka saavad aru 
Jaa mõte hea miskit kettas sinna jebida homme vast on mahti asja pusida siis proovin, miskit leiutada ja ehk kuuris kriitilise pilguga ringi vaadata siis vast leidub miskit. Esi algul oli mõtte midagi tolle originaal juraga ette võtta aga too on vast suht keemia võibolla mitte, eks homme saab lähemalt teada. Tänud esialgu kui midagi tehtud või kui tegematta jääb siis teavitan.
Tere sai kontrollitud aga asi selles et kui bedaalida siis ei pritsi bena pääle seega mis asi siis nüüd valesti? Kui saabki õhku palju siis oleks lihtsalt eba ühtlane töö aga mull ei tööta üldse seega karpa mis pääle läks oli kaua seisnud ja ujuk oli lõhki sai vahetatud.Siis sai puhastatud ja suruga läbi puhutud umbes ei tohiks enam miskit olla aga too ujuki tase kas selles võib asi olla ja kuda teda regullida või milles veel võib asi olla.Muide alguses sai kontrollitud et peale keevitamist oli ok.
viga sul vast ikkagi karpas.nagu aru saada on tegemist lada tüüpi karpaga.see,et sa ta õhuga läbi puhusid ei tähenda,et ta veel töökorras oleks.võta lahti ja pane nt atsetooni sisse likku.pärast uuesti kokku.ka düüsid peaks vist suurtemate vasu vahetama,kuna ladal ju cm3 vähem.siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650 saad ka asjalike näpunäiteid
Iseenesest ei pea sellepärast düüse vahetama et karburaator on väiksema
mootori pealt võetud.
Bensiini ja õhu vahekord on kõigil bensiinimootoritel ju sama ja karburaator
peab õige vahekorraga segu moodustama kõigi seguklapi asendite puhul.
Kui aga panna suurema mahuga mootori karburaator väiksemale mootorile,
siis peab düüse suurendama,kuna õhuvoolu kiirus väheneb ja ei ime enam
piisavalt bensiini peale.
mootori pealt võetud.
Bensiini ja õhu vahekord on kõigil bensiinimootoritel ju sama ja karburaator
peab õige vahekorraga segu moodustama kõigi seguklapi asendite puhul.
Kui aga panna suurema mahuga mootori karburaator väiksemale mootorile,
siis peab düüse suurendama,kuna õhuvoolu kiirus väheneb ja ei ime enam
piisavalt bensiini peale.