Rääkige nüüd palun lollile, mida kontrollida ARB difrilukkude juures kui plaanis kasutatuid paigaldama hakata.
Olen lugenud, et mingile plast"jullale" tuleb tähelepanu pöörta. Kas veel midagi mis vajaks inspekteerimist, et hilisemaid hävinguid ja ebameeldivusi vältida?
Kasutatud ARB lukkude paigalduseelne ülevaatus
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kasutatud ARB lukkude paigalduseelne ülevaatus
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Miks üle 4bari ei tohi kasutada? Mulle jäi foorumis silma, et rõhk tootja andmetel ei tohiks lülituse hetkel olla alla 5,8bari.jr kirjutas:Survesta ära lukk. Mitte üle 4bar kasutada! Veendu, et lukk liigub ja ei leki. Vaata üle hambumine lukul. Kontrolli satikate ja korpuse vahel olevaid seibe, need kipuvad ära lõppema ja pinnad lähevad poorseks.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.