virgo kirjutas:Raskel pinnasel võtab iga mootor 4 veoga palju kütet. Minul nt on keskmine küttekulu 27l/100 km ja metsavahele keerates ...ilmselt võib selle numbri kahe-kolmega korrutada. Kui Sul küttekulu suurem on siis jah....vaheta mootorit....koos autoga. Usu mind, siit on paljud selle tee läbi käinud. See Nivaga jändamine ei tasu ära.
Virgo
Õiged sõnad.Kui palju sõitmist,siis muretse diiselmootor koos autoga.
Kui aga maastur vaid ekstreemolukordadeks(suur pakane,lumetormid,kevadine-sügisene pehme aeg),siis las jääda bensukaks.Korras Nivale ei ole 30kraadi külma käivitumisel mingi probleem(mul üks Niva käivitus isegi 35ah akuga -30 juures).Aga diiselmootor,eriti kui see on vana siis on pakasega probleeme.
No võid mult selle diisel Niva ka ära osta 30000kr eest ja saad ka tagavaramootori kaasa.
Passis ka diisel sees ja selle sinnasaamine maksis ka hunnik tuhandeid ja suurt ajakulu.Tõsi kütet maanteel võtab küll vähe.7-8l sajale ja üle 100km/h lähevad juba mootoripöörded liiga suureks.
Metsas sõites arvesta siis ca 5l tunnis.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616