XADO maasturite diiselmootorites

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jaan mmc kirjutas:Määrde aineid on väga erinevaid ja erinevate omaduste-otstarvetega ja kindlasti on mehanisme millede tööd parandab kiidetud lisand. Nii nagu on ülekandeid milliseid aitab sae puru (vähemalt ajutiselt).

Vähemalt sain teada miks lõppevad masinad mis üldiselt peaks töötama...
Kas koolist on tõesti nii kaua möödas?
"määrdeained, mehhanisme, saepuru". Komad samuti ei tee paha. Aitab tasuta keelevara.

Natuke teemasse ka - kes meil on X-1R maaletooja?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

CÄÄRFIILD kirjutas:Olen kasutanud X-1R oma võistlusliikuris ja seni pole midagi hullu juhtunud.Silmnähtagvalt paremaks ka nagu pole midagi läinud.
Minu jaoks on asja mõte selles, et kui mootor, sild või kastid kallaku tõttu (pool)kuivale jäävad, siis määrimine ei halveneks. Kui sealt veel muud kasu tuleb, siis hästi, aga põhiline on just see.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”