Suzuki Jimny'le Diisli aretus
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Suzuki Jimny'le Diisli aretus
Kuna üha enam nõuab töö 4*4 autot siis mõtlesin et kas on võimalik diisel peale aretada.Hetkel tehakse neid ainult bentsukaid aga bents kallis ning diislit kuluks kah vähem.Talvised L-Eesti teed on-nagu-nad-on.Kulud peavad olema ikka väiksemad kui tulud.Selle ei tahagi mingit suurt isendid
Re: Suzuki Jimny'le Diisli aretus
Kas poleks mõtekam gaasisüsteem peale lasta ehitada ja venemaa gaasiga sõita? Hind peaks olema umbes samaSagnitz kirjutas:Kuna üha enam nõuab töö 4*4 autot siis mõtlesin et kas on võimalik diisel peale aretada.Hetkel tehakse neid ainult bentsukaid aga bents kallis ning diislit kuluks kah vähem.Talvised L-Eesti teed on-nagu-nad-on.Kulud peavad olema ikka väiksemad kui tulud.Selle ei tahagi mingit suurt isendid

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Diiselmootoriga Jimny tegelikult olemas, kuid Eestis ei müüda.
Mina soovitaks pigem jah seda gaasivarianti. Eriti, kui vene piiri lähedal askeldad.
Samas tähendaks see seda, et piske Jimny kaotaks oma pairuumi täielikult.
Mina soovitaks pigem jah seda gaasivarianti. Eriti, kui vene piiri lähedal askeldad.
Samas tähendaks see seda, et piske Jimny kaotaks oma pairuumi täielikult.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Gaasikalkulaator millega mängida:
http://www.gaasiseade.ee/index.php?l=calc
II Põlvkonna seade peaks umbes 8000-12000 olema. Kärab küll hästi.
Enda kogemus I põlvkonna seadmega oli, et 1kroon iga kilomeetri pealt jäi raudselt rahakotti alles.
EDIT: Rääkimata sellest, et õlivahetuse välba või kahekordeks lükata, kuna 10000km pärast oli õli ikka ilus puhas ja hele. Gaasi põlemisel ju puuduvad happelised ained, mis oleks kahjulikud mootorile.
http://www.gaasiseade.ee/index.php?l=calc
II Põlvkonna seade peaks umbes 8000-12000 olema. Kärab küll hästi.
Enda kogemus I põlvkonna seadmega oli, et 1kroon iga kilomeetri pealt jäi raudselt rahakotti alles.
EDIT: Rääkimata sellest, et õlivahetuse välba või kahekordeks lükata, kuna 10000km pärast oli õli ikka ilus puhas ja hele. Gaasi põlemisel ju puuduvad happelised ained, mis oleks kahjulikud mootorile.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Paar küsimust.Sagnitz kirjutas:See gaas pani mõtlema ja kalkulatsioone tegema.Ex näis mis saab.Kõigepealt tuleb üx bentsukas osta ja edasi vaadata.
Hetkel oü asutamisega tegemist.
1)Miks just jimny?
2)Miks bensukas, mida hiljem diisliks ümber ehitama asuda?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui masin alles ostmata, siis vaata parem kohe diiselmootoriga isendi poole. Saksast või sealtkandist saad kindlasti midagi, iseasi, kas eelarvesse mahubSagnitz kirjutas:See gaas pani mõtlema ja kalkulatsioone tegema.Ex näis mis saab.Kõigepealt tuleb üx bentsukas osta ja edasi vaadata.
Hetkel oü asutamisega tegemist.

Jimny on selline mõnus pisike.Annab iga teepeal ümber keerata.Samas on ka Ignis 4WD(isegi parem varjant kuna mahuks pere kah peale).Auto peaks olema ökonoomne ja normaalse läbitavusega.Partneriga praegu pole kah kuskil käimata jäänud(kõrgemaks tõstetud).Diisel kuna saab odavamalt kätte(8 Kr liiter)
Eelarve määrab pank.Hetkel ei teagi kui palji saaks aga midagi 100K olex.Saksast toodutega on nagu on.Spidokad tagasi keritud jne.Ega siin eestiski parem pole.Siin tuleb kah armatuur lahtivõtta ja vaadata.
Eelarve määrab pank.Hetkel ei teagi kui palji saaks aga midagi 100K olex.Saksast toodutega on nagu on.Spidokad tagasi keritud jne.Ega siin eestiski parem pole.Siin tuleb kah armatuur lahtivõtta ja vaadata.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jimnisse mahub tegelikult 4 inimest ära ja kolm inimest lausa lahedalt. Ka läbivus on igati eeskujulik.
www.lahe.net/landy/sillaehitajad
Kui gaasi peale panna, siis peab tõsti katusele suusaboxi panema, sest pakiruum, mis niigi mõtteline, kaob sootuks. Muidu polekuhugi asju panna.
Samas on mobile.de andmetel nii Samuraisid, kui Suzukisid diisliga täiesti saada. Ninga peaksid kenasti ka sinu eelarve sise mahtuma. Ega sealt Saksast ainult saasta ka tule.
Näiteks 1,9L diislel Samuraisid on nii pika, kui lühikese kerega saada.
www.lahe.net/landy/sillaehitajad
Kui gaasi peale panna, siis peab tõsti katusele suusaboxi panema, sest pakiruum, mis niigi mõtteline, kaob sootuks. Muidu polekuhugi asju panna.
Samas on mobile.de andmetel nii Samuraisid, kui Suzukisid diisliga täiesti saada. Ninga peaksid kenasti ka sinu eelarve sise mahtuma. Ega sealt Saksast ainult saasta ka tule.
Näiteks 1,9L diislel Samuraisid on nii pika, kui lühikese kerega saada.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Võttes eelduseks, et diisel-Jimny maksab ca 50 kilo rohkem kui bensukas siis tasuks ära ca 90000 kilomeetriga.
Kui ise aretama hakkad siis arvesta sellega, et maanteekiirusel on Jimny pöörded >3500
Muidu olen oma silmaga näinud Samuraid, millele 2.2 l Fordi turbodiisel peale aretatud.
Mingid saidid pakkusid Samuraile mingeid ümberehitus kitte kah...
Kui ise aretama hakkad siis arvesta sellega, et maanteekiirusel on Jimny pöörded >3500
Muidu olen oma silmaga näinud Samuraid, millele 2.2 l Fordi turbodiisel peale aretatud.
Mingid saidid pakkusid Samuraile mingeid ümberehitus kitte kah...