Kui vastupidav see on? Kui pikk on? Ja kui palju selline maksab?Oliver kirjutas:mina unustaks trossid, rihmad, köied ja kasutaks seda:
Fantastiline!
Sikutamis tehnikad
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ja mis olulisemgi - kus seda müüakse?Kondimurdja kirjutas: Kui vastupidav see on? Kui pikk on? Ja kui palju selline maksab?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Ok, point tuli vähe valesti välja mul... (oleks hea, kui arvutile saaks alkoluku panna
)
Mõtlesin seda, et lõdva köie/lindi/trossiga hoo võtmine on saatanast...
Ja et pildil olnud olukorras ja muidu sellistes ebaõnnestumise korral pukseerimise/tõmbamise abivahendi süüdistamine ei ole päris õiglane.
Peaks ikka kätte saama lõpuks, kui natuke eeltööd teha, kaevata jne, olgu seal vahel, mis tahes... (Noh, ja saadigi ju, kui ma õigesti nüüd välja lugesin
)
Rahu maa peale,
zum @ proovib järgmine kord mitte nii äkiliselt sõna võtta
P.S. see Masterpull näeb küll hea tummine välja, läheb järgmise jõulu kingisoovide listi...

Mõtlesin seda, et lõdva köie/lindi/trossiga hoo võtmine on saatanast...
Ja et pildil olnud olukorras ja muidu sellistes ebaõnnestumise korral pukseerimise/tõmbamise abivahendi süüdistamine ei ole päris õiglane.
Peaks ikka kätte saama lõpuks, kui natuke eeltööd teha, kaevata jne, olgu seal vahel, mis tahes... (Noh, ja saadigi ju, kui ma õigesti nüüd välja lugesin

Rahu maa peale,
zum @ proovib järgmine kord mitte nii äkiliselt sõna võtta
P.S. see Masterpull näeb küll hea tummine välja, läheb järgmise jõulu kingisoovide listi...

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kus ja kes teek (loomulikult võimlikult väikese tasu eest) mu korrlikule köiele vastupidvada silmad. Praegu on ca 10m pikk veniv laevaköis lõpetatud silmadega mida hoivad koos suured kaabliklaambrid. Need on aga ebamugavad ja suure tõmbejõu korral kipub köie ots neist läbi libisema.
Viimati muutis Landy, N Mär 05, 2009 2:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tulles tagasi teema algusesse...
Sõidame ka jääd. Ja ikka juhtub, et vall kõhu alla jookseb. oleme ise tõmmanud ja on teised tõmmanud.
Esimene asi on labidas ja siis tuleb kõik muu. Kui ikka kõhuli kinni, siis ei ole mõtet lammutada.
teiseks, Jääl sikutades maksab ainult inerts, ehk ka pisike ATV jaksas tonnist masinat lumevallist välja sikutada, kui piisava jõnksuga tõmmata. (maks meeter) Natuke karm on, aga kui piisavalt doseerida, siis liigub kõik. Jäävad konksud külge ja klaasid terveks. Tõmbame tavalise kollase "piimapoe" köiega, orig konkse kasutades. samaga juba aastaid pukseeritud jms, kestab küll. Terastrossiga ei tasu mudugi jõnksutamist proovida.
Raskematest köitest oskaks soovitada Ancra jt. pakutavaid veokate puksiirtrosse.
Maksimaalne katsetus on olnud 25tn veokat kraavist välja sikutades (tõmbas 17tn, puhtalt asfaldilt), köis oli kui pillikeel, ca meeter venis järgi. Nüüdseks ca 10 aastat kasutusel, mitmed väga rasked tõmbed veel tehtud ja muretu. Hinda küsiti vaid 800,-
Sõidame ka jääd. Ja ikka juhtub, et vall kõhu alla jookseb. oleme ise tõmmanud ja on teised tõmmanud.
Esimene asi on labidas ja siis tuleb kõik muu. Kui ikka kõhuli kinni, siis ei ole mõtet lammutada.
teiseks, Jääl sikutades maksab ainult inerts, ehk ka pisike ATV jaksas tonnist masinat lumevallist välja sikutada, kui piisava jõnksuga tõmmata. (maks meeter) Natuke karm on, aga kui piisavalt doseerida, siis liigub kõik. Jäävad konksud külge ja klaasid terveks. Tõmbame tavalise kollase "piimapoe" köiega, orig konkse kasutades. samaga juba aastaid pukseeritud jms, kestab küll. Terastrossiga ei tasu mudugi jõnksutamist proovida.
Raskematest köitest oskaks soovitada Ancra jt. pakutavaid veokate puksiirtrosse.
Maksimaalne katsetus on olnud 25tn veokat kraavist välja sikutades (tõmbas 17tn, puhtalt asfaldilt), köis oli kui pillikeel, ca meeter venis järgi. Nüüdseks ca 10 aastat kasutusel, mitmed väga rasked tõmbed veel tehtud ja muretu. Hinda küsiti vaid 800,-
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kasutati 99% tõenäosusega seda:Krusty kirjutas:Kui keegi on juhtunud nägema Top Geari põhjanabale sõitu, siis seal oli juhus, kus Hilux jäi lumme kinni. Islandi mehed kasutasid väljatõmbamiseks benij köit/kummi vms (nii vähemalt seda nimetati). Igatahes venis see päris hästi ja Hilux hüppas hangest välja ka.
Rope Master-Pull Super-Yanker 1" X 30' 33,500lb.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
siis sain just kätte sellise köie, tellisin 2tk, seega üks müüa 1700 krooni eest(soovi korral ka arve)
http://www.masterpull.com/item.cfm?itemid=9182

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c8x_hV5E ... re=related[/youtube]
45 sekundist on sama köie natuke parem variant kasutusel
Mõte on siis selles, et sõidad köie pingule hoo ja auto massiga ning erinevalt tavalisest köiest, mis avaldab alla sekundi kineetilist energiat suudab benji köis avaldada seda survet mitu sekundit.
Konkreetne super yanker on siis ~4m pikk ja venib ~6m pikkuseks ning kannatab 13tonni ära
http://www.masterpull.com/item.cfm?itemid=9182

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c8x_hV5E ... re=related[/youtube]
45 sekundist on sama köie natuke parem variant kasutusel
Mõte on siis selles, et sõidad köie pingule hoo ja auto massiga ning erinevalt tavalisest köiest, mis avaldab alla sekundi kineetilist energiat suudab benji köis avaldada seda survet mitu sekundit.
Konkreetne super yanker on siis ~4m pikk ja venib ~6m pikkuseks ning kannatab 13tonni ära
3x4x4
Sai ostetud igaksjuhuks suvel Türi laadalt kõige paksem mis neil pakkuda oli (vene kapron) ehk siis veniv köis. 5,3t väidetavalt. (10m millest siis aasad maha arvata) hinnaks oli vististi miski 400 raha
pika pajeroga sai u. 5m hoogu võetud ja yhte DAF95 kääris seisundist välja aidatud. bungeetamis stiilis sain ta liikuma, ise puhta pudrusees AT rehvidega.
Jäiga köie sarnases situatsioonis võib pagasi ruumi unustada.
pika pajeroga sai u. 5m hoogu võetud ja yhte DAF95 kääris seisundist välja aidatud. bungeetamis stiilis sain ta liikuma, ise puhta pudrusees AT rehvidega.
Jäiga köie sarnases situatsioonis võib pagasi ruumi unustada.
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat 

Aastaid sellist kasutatud
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... ER%29.html
toimib laitmatult.
Hind koos transaga Eestisse 1050 EEK.
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... ER%29.html
toimib laitmatult.

Hind koos transaga Eestisse 1050 EEK.
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.