uaz käiguhoovad
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
uaz käiguhoovad
tere küsimus siis teadjamatele et uaz kastikal käigu hoovad igavesed logud nendest saab vast võitu aga mida selle kangi all oleva juraga teha seal selline loks sees et kurvaks teeb. eriti kurb see et käike ei saa sisse.kas saab miskit ära teha või pole mõttet kohe uus peale. 
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Teema algataja tõlgib nüüd oma postituse korrektsesse eesti keelde. Ehk, kasuta kirjavahemärke, suuri - väikseid tähti ja moodusta laused, millest keegi midagi aru ka saab.
Isegi mina ei saanud su postituse sisust aru.
Moderaator
Isegi mina ei saanud su postituse sisust aru.
Moderaator
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Palun vabandust et ei kasuta suuri väikeseid ja kõikvõimalikke täppe. Luban parandada ennast ja tiktsjooni. Seega tulin just kabiinist -alt-pealt ja tõesti on selle asjanduse taastamine suht jama. Muide jut siis käib asjast mille küljes käigukang paar hooba ja kabiini külge kinnitus kronsa.Paraku ei oska mina sellele asjale nime anda. 
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Nüüd kui eesti keeles siis natuke siit http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13484
Ja kui sul on vaja seda vahekronsteini mis asub mootori ja parema ratta vahel siis Hiiu poes on too küll müüa,aga loksub see uuest peast hullemini kui minu vana
Ka oli seal saada käigukangi alust osa.Ise seda ei näppinud aga vaevalt seegi parem on.Minul tegi loksud talutavaks ikkagi nende varraste otstes olevate kummipukside vahetus.
Ja kui sul on vaja seda vahekronsteini mis asub mootori ja parema ratta vahel siis Hiiu poes on too küll müüa,aga loksub see uuest peast hullemini kui minu vana
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Tänud, olin selle juba eelnevalt läbi lugend aga just too kangi kronsa ongi läbi. Armuke mainis, et tal üks liiast, siis ehk mure murtud. Varraste loksud sain minimaliseeritu, kui selle kronsa ära vahetan, siis vaja vaid sotti saada, kuda see asjandus ära regullida, ehk teab keegi, kas sellest kusagil juttu ka tehtud.
lukku
Tänud härrastele kes aitasid ja kellelt saab abi, minu poolest mure murtud selleks korraks. 
Enda kastikal kah jama käikudega.
Seistes lülitub normaalselt sisse vaid tagumine.
Peale jubimist saab sisse ka esimese ja teise. Teine püsib sees korralikult,kuid esimese viskab lihtsalt välja. Tundub et esimest käiku ei saa nagu lõpuni sisse lülitada sest käigukangi ots läheb enne vastu armatuuri) Sõidu ajal käigu lülitamisega ei ole probleemi.
Kas tegu samuti hoovastiku kulumisega või hoopis esimese käigu fiksaatorid ei pea käiku sees.
Teadjad ehk aitate.
Seistes lülitub normaalselt sisse vaid tagumine.
Peale jubimist saab sisse ka esimese ja teise. Teine püsib sees korralikult,kuid esimese viskab lihtsalt välja. Tundub et esimest käiku ei saa nagu lõpuni sisse lülitada sest käigukangi ots läheb enne vastu armatuuri) Sõidu ajal käigu lülitamisega ei ole probleemi.
Kas tegu samuti hoovastiku kulumisega või hoopis esimese käigu fiksaatorid ei pea käiku sees.
Teadjad ehk aitate.
No mina konkreetselt vahetasin ära puksit kangi kronsa ja siis leidsin et kasti küljes oleval hooval nuudid maas seega sealt ka jamas,kahjuks märkasin seda peale seda kui puksid vahetatud aga no see eest oskan nüüd pukse vahetada.Nüüd siis uus hoob ja valmis ta on käigud hakkasid käima suht ilusti ja ka enne kui seda nuutide jama märkasin viskas ka käiku välja arvatavasti loksus see hoob seal otsas ja ei lülitand korralikult sisse. Käi lihtsalt nood lihtsamad asjad enne üle ja ehk pääsed mõne junni vahetamisega.
Sain oma kastika käiguvahetuse toimima.
Kõigukasti võlli otsas oleva hoova mutter oli järgi andnud ja hoob loksus ja liikus omasoodu. Käigukangi käigu tegin lühemaks, tagant varda otsas olevat mutrit lihtsalt peale keerates.
Nüüd tunned ikka kui esimene käik sisse lülitub ja seisab ka sees. (Varem läks käigukangi ots vastu armatuuri ja käigu sisselülitus jäi nagu poolde vinna)
Hoovastiku väikesed loksud käivad vist vene masina juurde ja tundub et selle minul vähemalt viga ei olnud.
Kõigukasti võlli otsas oleva hoova mutter oli järgi andnud ja hoob loksus ja liikus omasoodu. Käigukangi käigu tegin lühemaks, tagant varda otsas olevat mutrit lihtsalt peale keerates.
Nüüd tunned ikka kui esimene käik sisse lülitub ja seisab ka sees. (Varem läks käigukangi ots vastu armatuuri ja käigu sisselülitus jäi nagu poolde vinna)
Hoovastiku väikesed loksud käivad vist vene masina juurde ja tundub et selle minul vähemalt viga ei olnud.