Wrangler ja reduktorsild
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Jah, mog on 20"Ercos kirjutas:Hari nüüd lolli: kas mogi velg on 20"?erik kirjutas:Kui tuleb traktori ratas, siis moogi veljel südamik välja, costom südamik tagasi.
hah, selge, et sa pole volvot eales näinudercos kirjutas: Aga ikkagist, kuidas idee, paigaldada Volvo vahekast, tundub? Kuulujutud räägivad, et Vaiko olevat kunagi isegi midagi sellist plaaninud. Eks ennem kui mehega endaga jutule ei saa, siis ei tea ka täpsemalt.
Kuulujutu meestele: Volvo sillale saab teha nii 15", kui 16" kui ka 16.5" veljele piduritesüsteemi jms sinna juurde vajaliku.
peamine mure on 15" pidurite juures on see, et sellisel juhul mahub sinna vaid väääga pisike pidurisadul, mis ei tee neid pidureid eriti meeldivateks. 16" süsteemi puhul on valik kõvasti laiem, alates wilwoodist lõpetades patroli jne.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Jah . Vaidlen kah sellele väitele vastu , et pidurid nõrgaks jääva.
Mõtle nüüd loogiliset . Volvo tummel VS ketas.
Millest me räägime . mõtetu teema nagu. Ketas on igast asendist ja olenemata suurusest trummelpidurist üle. Toyol on sadulad 4ja kolviga muideks ja see haarab väga kõvasti.
Andres
Mõtle nüüd loogiliset . Volvo tummel VS ketas.
Millest me räägime . mõtetu teema nagu. Ketas on igast asendist ja olenemata suurusest trummelpidurist üle. Toyol on sadulad 4ja kolviga muideks ja see haarab väga kõvasti.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Selge jälle targem. Tundub, et see pidurisüsteemi kontseptsioon läheb kasutusele rohkematel kui alguses arvasin (sai täna jälle paar kõnet saadud/tehtud). Iseenesest kui töötab, siis on hea kui kõigil sama asi on. Siis on lahingus hea juppe ja teadmisi vahetada. Ma viskasin kogu väite õhku, et saaks korralikult selgeks kas on ok või mitte.
Kooslusele Toyota poldivalem ja traktorivelg ei ole veel vastust saanud, aga juba aiman ilmselt.
Kasutan siinkohal võimalust deklameerimaks, et see on mul esimene selline ümberehitusprojekt ja seega on mu nägemisulatus olnud suhteliselt piiratud. Tean, et on kindlasti arvamusi, et ennem sellise asja ette võtmist peaksin vähemalt 10a lukksepana töötama või vähemalt 50 autot lammutama. Aga näe võta näpust, mina nii ei arva. Usun, et autoehitamise taga on teooria mida saab endale kodutöö korras selgeks teha ja praktika mille saab omandada töö käigus. Piisava motivatsiooni ja õppimisvõime olemasolul on inimene võimeline endale iga ameti selgeks tegema, isegi auväärse autokonstruktori-mehhaaniku oma.
Lugupidamisega:
Urmas
5038572
EDIT: Naljaga pooleks veljed ju täitsa olemas, et traktori rehv Toyota poldivalemi otsa panna.
Kooslusele Toyota poldivalem ja traktorivelg ei ole veel vastust saanud, aga juba aiman ilmselt.
Näinud olen, aga lahti võtnud ei ole. Kuna sain sellise informatsiooni, siis küsimuse siin esitasingi, et kuulata nende meeste arvamust kes on "näinud".K.Kotkas kirjutas:hah, selge, et sa pole volvot eales näinudVolvol puudub mõiste vahekast.
Kasutan siinkohal võimalust deklameerimaks, et see on mul esimene selline ümberehitusprojekt ja seega on mu nägemisulatus olnud suhteliselt piiratud. Tean, et on kindlasti arvamusi, et ennem sellise asja ette võtmist peaksin vähemalt 10a lukksepana töötama või vähemalt 50 autot lammutama. Aga näe võta näpust, mina nii ei arva. Usun, et autoehitamise taga on teooria mida saab endale kodutöö korras selgeks teha ja praktika mille saab omandada töö käigus. Piisava motivatsiooni ja õppimisvõime olemasolul on inimene võimeline endale iga ameti selgeks tegema, isegi auväärse autokonstruktori-mehhaaniku oma.
Lugupidamisega:
Urmas
5038572
EDIT: Naljaga pooleks veljed ju täitsa olemas, et traktori rehv Toyota poldivalemi otsa panna.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Ei...täna oli Discoverylt saade, kus naisterahvas kes eales polnud mutrivõtit käes hoidnud restaureeris roostetavast vrakist üles ilusa läikiva uunikumi. Ja kõik tööd tegi ise...Ercos kirjutas: Tean, et on kindlasti arvamusi, et ennem sellise asja ette võtmist peaksin vähemalt 10a lukksepana töötama või vähemalt 50 autot lammutama.
+372 5028488
jajah, ning velje offset on ... ? ei targuta igaks petteks, enne, kui teostust olen näinud. Minu kogemused on peamiselt seotud ida ja põhjanaabrite omadega, millele toetudes ma pooldan 16" lähenemist ainuüksi juba piduriketta suuruse pärast. Aga, nagu ennist öeldud, kõik levinud veljemõõdud on tehtavad.pakane kirjutas: ...peamine mure on 15" pidurite juures on see, et sellisel juhul mahub sinna vaid väääga pisike pidurisadul...
Mina kasutasin LC 70 sadulaid koos ketastega nii ees, kui taga 15" veljega ning pidurid toimivad vägagi hästi
Mis puudutab juttu, et on vaja 101 masinat enne pilbasteks võtta, siis jah, see kogemus aitab suuresti... kuid ei ole eeldus. Peamine, et oleks palju tahtmist ja ka sitkust ettevõetud asi lõpuni viia. Liiga paljudel just jääb asi selle viimase taha pidama.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
231 kastile olen teinud ja olen ise kasutanud Slip yoke eliminaatorit. Sellest, millal ma selle tegin ja kasutasin on u. 7 aastat möödas aga joonis on vist veel kuskil alles.Ercos kirjutas:Hari nüüd lolli: kas mogi velg on 20"?erik kirjutas:Kui tuleb traktori ratas, siis moogi veljel südamik välja, costom südamik tagasi.
231 kasti jätmine tooks vajaduse selle nn Slip Yoke Eliminator kiti või analoogse aretise järele. Ehk siis tuleks saada lahti sellest lollakast liugmuhvi süsteemist ja minna üle standartsele pikkust muutvale kardaanile. Kiti hind on selline, et selle raha eest saaks juba mingi muu kasti otsa aretada ja jääks õlleraha ka üle.erik kirjutas:Kui keegi tooks mu kätte Wrangleri vahekasti, siis ma võiks vaadata, kas seda saaks pea alaspidi tööle panna. Minuarust peaks nagu saama...
Aga ikkagist, kuidas idee, paigaldada Volvo vahekast, tundub? Kuulujutud räägivad, et Vaiko olevat kunagi isegi midagi sellist plaaninud. Eks ennem kui mehega endaga jutule ei saa, siis ei tea ka täpsemalt.
Urmas
5038572
Jah moogi velg on 20"
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Minu yoke elliminaator oli juba lühendatud võlliga ja ilma spidomeetri teota. Karaan sai niimodi u. 12 cm pikem, mis pole mitte väike asi.
15" ratta ketaspidur on nõrk, kindlasti nõrgem, kui volvo enda trummel, isegi ei viitsi vaielda, kui keegi peaks soovima. Seisma sellega auto saab aga nõrk on nõrk.
Volvo pardareduktori välimine simmerling pole enam varuosana saadaval ja laagri ja simmerite müüjaid pole mõtet tüütama minna, see on "pisut" eriline.
Tegime alles kliendi Volvo pardareduktoritele hoolduse ja ma ehitasin reduktori otsa ringi topelt standart simmerlingidele.
Muidu peab volvo sild niikaua vett, kui see tehase simmer korras on u. 3- 4 tõsist sõitu või safarit. Pidurite ringiehitamine ketastele pigem kiirendab originaal simmerlingi kulumist, sest trummlid mingit sitta ikka tõrjuvad.
15" ratta ketaspidur on nõrk, kindlasti nõrgem, kui volvo enda trummel, isegi ei viitsi vaielda, kui keegi peaks soovima. Seisma sellega auto saab aga nõrk on nõrk.
Volvo pardareduktori välimine simmerling pole enam varuosana saadaval ja laagri ja simmerite müüjaid pole mõtet tüütama minna, see on "pisut" eriline.
Tegime alles kliendi Volvo pardareduktoritele hoolduse ja ma ehitasin reduktori otsa ringi topelt standart simmerlingidele.
Muidu peab volvo sild niikaua vett, kui see tehase simmer korras on u. 3- 4 tõsist sõitu või safarit. Pidurite ringiehitamine ketastele pigem kiirendab originaal simmerlingi kulumist, sest trummlid mingit sitta ikka tõrjuvad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kui niimoodi ringi ehitada siis huvitav kui kaua seejärel kestab?erik kirjutas:
Muidu peab volvo sild niikaua vett, kui see tehase simmer korras on u. 3- 4 tõsist sõitu või safarit. Pidurite ringiehitamine ketastele pigem kiirendab originaal simmerlingi kulumist, sest trummlid mingit sitta ikka tõrjuvad.
Kui suur kulu see ringiehitamine on?
[quote="erik"]
15" ratta ketaspidur on nõrk, kindlasti nõrgem, kui volvo enda trummel, isegi ei viitsi vaielda, kui keegi peaks soovima. Seisma sellega auto saab aga nõrk on nõrk.
Sa ei tahtnud küll vaielda, aga kogemused näitavad, et mõningase aretemisega saab 15" ratta ketaspiduri väga korralikult pidama. Räägin oma isikliku kogemuse põhjal. Eelistan igal juhul trumlile.
Loomulikult kui läheb täiesti uue piduri ehituseks on mõtet valida 16,5" sinna saab kindlasti kobedama piduri ehitada.
15" ratta ketaspidur on nõrk, kindlasti nõrgem, kui volvo enda trummel, isegi ei viitsi vaielda, kui keegi peaks soovima. Seisma sellega auto saab aga nõrk on nõrk.
Sa ei tahtnud küll vaielda, aga kogemused näitavad, et mõningase aretemisega saab 15" ratta ketaspiduri väga korralikult pidama. Räägin oma isikliku kogemuse põhjal. Eelistan igal juhul trumlile.
Loomulikult kui läheb täiesti uue piduri ehituseks on mõtet valida 16,5" sinna saab kindlasti kobedama piduri ehitada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Rein, me mõlemad teame, kuidas sa oma pidureid täiendasid ja ma lihtsalt ei hakkanud siia seda sinu tehnilist lahendust tooma, kuna tegemist on uute kolliehitajatega ja ei tahaks neid suure töömahukusega ära hirmutadahmm kirjutas:erik kirjutas:
15" ratta ketaspidur on nõrk, kindlasti nõrgem, kui volvo enda trummel, isegi ei viitsi vaielda, kui keegi peaks soovima. Seisma sellega auto saab aga nõrk on nõrk.
Sa ei tahtnud küll vaielda, aga kogemused näitavad, et mõningase aretemisega saab 15" ratta ketaspiduri väga korralikult pidama. Räägin oma isikliku kogemuse põhjal. Eelistan igal juhul trumlile.
Loomulikult kui läheb täiesti uue piduri ehituseks on mõtet valida 16,5" sinna saab kindlasti kobedama piduri ehitada.
Reinu HMM`il on hüdrauliline pidurivõimendi, mis annab peapumbale u. 2 - 3 korda suurema vajutamissurve, kui vaakumvõimendi.
Ma ise ka eelistaks iga kell 15" ketaspidurit 39" ratta sees, kui trummleid. Aga seda vaid hoolduse lihtsuse ja pidurite stabiilse toimimise tõttu.
SB versioon 1.0 olid 20" velje sees 446 mm suured kettad ja need pidurid oli head. 300 mm kettad, 1000 mm ratta sees, tavalise vaakumvõimendi ja kehvapoolse sadulaga ei ole head pidurid, vaid on vahendid auto peatamiseks. Vähemalt on nad alati olemas, erinevalt trummelpidurist.
Viimati muutis erik, E Mär 02, 2009 12:51 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Movistar kirjutas:Kui niimoodi ringi ehitada siis huvitav kui kaua seejärel kestab?erik kirjutas:
Muidu peab volvo sild niikaua vett, kui see tehase simmer korras on u. 3- 4 tõsist sõitu või safarit. Pidurite ringiehitamine ketastele pigem kiirendab originaal simmerlingi kulumist, sest trummlid mingit sitta ikka tõrjuvad.
Kui suur kulu see ringiehitamine on?
Kestab äkki terve hooaja, mis põhiline, standart simmer pole kallis on saadaval ja vahetamine hiljem suht lihtne...
maksumus: PS või telefon
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
No ja siis on muidugi jätkuvalt võimalus esisild ümber pöörata? Mis sellest arvate? Plussid - miinused?
231 ümber keeramise kohapealt leidsin sellise teema. Ehk siis osad väidavad, et ei saa keerata kuna määrimine ei toimi pärast enam.
203 tundub olema suht uunikum
205 ei ole inffi
207 juhipoolse väljavõttega
Urmas
5038572
231 ümber keeramise kohapealt leidsin sellise teema. Ehk siis osad väidavad, et ei saa keerata kuna määrimine ei toimi pärast enam.
203 tundub olema suht uunikum
205 ei ole inffi
207 juhipoolse väljavõttega
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Asi selge! Läheb AW4 automaatkast ja Volvo vahekast. Tuleb toota/ümber ehitada mõningad jupid (vaheplaat, hammakad), aga üldiselt oluliselt lihtsam teostada, kui Patroli oma panna. Äitähh Vellole kes viitsis ära kuulata ja nõu anda.
Urmas
5038572
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com