Koht, kuhu tuleks panna lingid, mille sisuks on vaid see, et vaadake, kui kena autopilt. Samuti pole keelatud panna siia linki, vaadake, kui kena tibi...
Pole midagi, vahest peabki kaevetöid tegema. Saab aega et mõelda mis valesti läks ja auto võimetel on ju ka piirid.
Kaua aega läks, kuni jälle ise liikus?
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Aidakas kirjutas:Pole midagi, vahest peabki kaevetöid tegema. Saab aega et mõelda mis valesti läks ja auto võimetel on ju ka piirid.
Kaua aega läks, kuni jälle ise liikus?
Tegelikult oli mu küsimus jahiseltsi esimehele "Kas me ikka peame TÄNA selle vilja välja vedama?"..vastuseks ...JAH..aga labidas ja head kaaslased olid olid abiks
Teil seal Tartu kandis vedas jah saite ikka talverõõme ka tunda,mis meist siin Tallinnas jälle järjekordselt kaarega mööda läks või siis peaaegu kaarega (kahjuks).
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Aidakas kirjutas:Pole midagi, vahest peabki kaevetöid tegema. Saab aega et mõelda mis valesti läks ja auto võimetel on ju ka piirid. Kaua aega läks, kuni jälle ise liikus?
Pildid on tehtud veel hetkest kui auto liikus oma jõududega, kuid ca. 10 mintsa hiljem jah tuli appi võtta labidas ja labida jõul liikusime ca. 2m. kaupa edasi kuni loomade söödakohani. Põhimõtteliselt ei jaksanud auto enam edasi minna kui lumi jõudis esituledeni ja rattad hakkasid tühja lööma ..minu arust ronib automaat täitsa asjalikult lumes, ainult kinnijäämisel puudub jõnksutamise efekt.
Ma kaevasin Nivat ligi 2 tundi välja, kui sigadele süüa viisin. Sõitsin vana rada pidi aga öösel sadanud lumi oli nii sügavaks läinud, et Niva istus keset põldu mõlema sillaga lumevallide otsas. Siis sain maitsta seda lukkude puudumise teemat. Olin nii enesekindel, et ei võtnud isegi labidat ega midagi kaasa. Kasutasin siis puuoksi, tavalist tungrauda ja veljevõtit, kuid lõpuks aitasid ikka sõbrad sugulased lükkamisega välja. Väga suur esimene pettumus ja ka väga suur kogemus. Vaja ikka paremaid rehve, vintsi ja hi-lifti.
antsa911 kirjutas:Ma kaevasin Nivat ligi 2 tundi välja, kui sigadele süüa viisin. Sõitsin vana rada pidi aga öösel sadanud lumi oli nii sügavaks läinud, et Niva istus keset põldu mõlema sillaga lumevallide otsas. Siis sain maitsta seda lukkude puudumise teemat. Olin nii enesekindel, et ei võtnud isegi labidat ega midagi kaasa. Kasutasin siis puuoksi, tavalist tungrauda ja veljevõtit, kuid lõpuks aitasid ikka sõbrad sugulased lükkamisega välja. Väga suur esimene pettumus ja ka väga suur kogemus. Vaja ikka paremaid rehve, vintsi ja hi-lifti.
Meil polnud mingeid jälgi ees, aga kinni pidasime seal lagendikul sellepärast, et enne kui sinna lagedale jõudsime, siis olime sunnitud läbima metsavahe ca. 500m. ja puud olid raske lume all lookas ja kojamehed ei jaksanud enam allasadanud lund ära lükata. Pildil siis tegime väljavaadet natuke selgemaks...aga nagu öeldud, siis lumi läks järjest paksemaks ja ulatus lõpuks juba esituledeni ja vot siis ei jaksanud see auto enam edasi trügida
Loomade söötmisel ikka juhtub.
Jäin 1. jaanuaril oma metsas natuke kinni. Kraav oli üle kallaste tõusnud, kerge jää ja lumi peale tulnud ning selle alt kõik pehmeks jäänud. Pajero vajus jääst läbi ja jäi põhja peale pidama. Üritasime okste ja labidatega paar tundi, kuid asja ei saanud. Pärast kaevamist kulutasime paar tundi veel kaine traktoristi leidmisele ning auto juurde tagasi minnes pidi juba ukse avamiseks labidat kasutama.