Soomes šhoppamas
Moderaator: Moderators
Soomes šhoppamas
Nimelt eelmine nädal käisime ValgeHiire Urmoga soomes sõjaväe oksjonil kuhu oli kokku kogutud mahakantav sõjaväe vara.
Nö "kõvaks" ajas meid Carservice Habe kes sellest üritusest meile vihjas ja promos aga viimasel hetkel jättis meid n.ö "pika tilliga" kuna pidid katkestama tervislikel ja tööalastel põhjustel.
Egas midagi 2 tundi enne kella 18-se laeva väljumist hakkasime siis sättima. Kõige pealt panka pappi vahetama siis minu juurde teise linna otsa stuffi tooma ja siis ka Urmo juurest läbi. Kell oli juba ~17:20 kui lõpuks saime asjad kokku ja leidsime aega liikuda sadama poole. Loomulikult olime nii ässad et kiiruspiirangud ja muud punast värvi märgid meile ei lugenud seega vihaste näppude ja pilkude nägemine ei olnud haruldus. Viimsel hetkel meenusid Soome kütuse hinnad ja tegime kiirel kõrvalpõike ka Statoli kus meid muidugi meeldiv järjekord ootas. Ok kiirelt paak täis ja edasi. Jällegi mõned kiired manöövrid ja vihased näod ja olimegi täpselt kohal.
Ööbisime Tampere külje all tuttavate sugulaste juures ja maksma läks se liitrise Viru ja nomaalse veini millest pererahvas sillas oli.'
Hommik hakkas kell 6 kui sai hakatud liikuma Nokiasse. Juba eelmine päev oli kohale jõudnud ka Jeekimite klubi esindajad kes aitasid siis meid vihjetega kohale jõuda.
Kohapeal avanenud vaatepilt oli päris võimas. Suurem osa platsist oli kaetud vene tehnikaga kuid esindatud olid ka Land Roverid, Toyotad, VolksWagen, Sisud jne.
Pool tunnikest oli siis aega enne oktsjonit siis seal neid masinad ka näppida ja uurida. Kui jõudsime siis Uaz bussideni siis lõi minul ikka karbi lahti küll. Ma ei olnud kunagi enne nii korras Uaze näinud. Mootorid olid nii puhtad ja korras, istmed terved. Ühesõnaga nagu uued. ja kiigates veel ka odomeetrile võis sealt väljalugeda 5000km. Kahjuks ei olnud kõik uazid nii väikse läbisõiduga(max. 95000km). Veel oli seal Päris mimmud Gaz 66 millel taga oli küttega kuut ja ees vints. Sisu veokad olid täitsa kobedad. synkro VW busse oli päris mitu.
kella 9-sast hakkas siis show pihta. Iga objekti juures siis eraldi peeti oksjon ja nii se hakkas minema mööda seda platsi.
Lootsime ka äki paar paremat uazi kodumaale ära tuua ja panime endale piirhinnaks vist 450 EUR vms (kevadel oli see umbes keskmine busside hind olnud) Pea esimese korraga pakuti see laksust üle ja võisime nii järjest parematest Bussidest suu puhtaks pühkida.
Vahepeal märkasime et eestist on veel rahvast ehk siis Riks ja Indrek Veematkadest kes samuti omale busse ostma tulid. Indrek pihtis et plaanib ühele soome kutile varsti füüsilise noomituse teha kuna see pidevalt pakub esimesena 500 EUR vms. ja ajab hinna räigeks. (lõpuks nad 2 bussi ostsid aga minu andmetel see soome kutt jäi terveks. .
Nii..... Paremad uazid olid läinud. Veokat päris ei tahtrnud osta, Land Cruiserid läksid ka kallilt..... Järsku torkasid meile silma 2 valget autot ja nedeks olid endised sõjaväepolitsei Defenderid 110 V8 mootoritega. Hakkasime siis lähemalt kiibitsema ja suht kenad tükid olid. Mõned loomulikud kaod oli muidgi märgata nagu rooliratast kinnihoidev mutter ja teiselt autolt lõdvik aga muidu ilusad. Helistasime kiirelt mõned Land Roveri gurud läbi (isegi Landyle kes meiega rääkida ei tahtnud! ) ja saime umbkaudse piirhinna teada millest ei tasuks üle pakkuda. Jõudis siis oksjon meie väljavalituteni ja üllatavalt, ilma suurema kauplemiseta, olid need autod meie. (hiljem ostsime ka Uazi käru)
Peale pappide maksmist hakkasime siis uurima et mis me oleme ostnud. Selgus et mõlemal puuduvad akud. Ok 1 aku oli kaasas meil. panime peale ja mootor isegi käis ringi. Lasime eetrit ja isegi mootor paukus aga ainult nii kaua kui seal silindrites eeter oli. Otsustasime siis kiigata bensupaaki mis loomulikult tühi oli. Vaheapeal oli meie auto kinni pargitud seega pinnisime Veematkade Indrekut kes meid siis hõbeteibi vastu bensukasse sõidutas. (Mainin ära ka seda et kell 20 oli laev bronnitud ja Nokiast sinna mingi 200km ja kell sel hetkel oli mingi 15 paiku) Ok kütus sisse ja ikka ei midagi. Kammisime kiirelt karburaatorid pealt lahti ja selgus et mingi kummi tihend on surnud. Egas midagi suunasime oma tähelepanu kiirelt teisele Defekale kus karburaatorid olid silmaga vaadates vähe paremas korras. See auto aga ei teinud eetriga ka häält. Otsustasin siis uurdida missä pergele se säde viipüü. ja vahetasime süütepooli ära. . Vahetasime jagaja ära. Ja hakkas nagu lubama. Näppsin kontaktivahet särki värki jne. Kui tuli üks Jeekimi klubi mehhaanik ja kiire pilguga arvas et karbuss saab õhku. Parandasime selle ära ja voila. Tuli välja et tegemist on laksupilliga ja ohh seda kokkusattumust kõik 8 silindrit töötasid. Peale pooletunnist bürokraatiat ja radikaase vee valamist oli kell juba 18:00. Istusin siis ise Defeka pulti ja proovin liikuma hakata kui selgub et sidur on kõva kui kivi. Vajutan vajutan ei aita. Kopp ees juba panen jalaga ilge litriga pihta ja voila.
Ok hakkasime siis liikuma. Panime kiirelt veel paagi korgini täis ja suundusime helsingi poole. Urmo juba lällarist jagab korraldusi tempo tõstmiseks. Noo mõtlesin et egas midagi hakkasin vaikselt forseerima. Mootori tuurid tõusevad ja tõusevad aga auto ei lähe edasi - selge sidur libiseb. Lõpuks peale pikka meelitamist saan sisse nõrga 80km/h. Selge on see et praamile me ei jõua. Enne Hämenlinnat selgub et Nokias täis pandud paak on tühi (vahemaa 100 km). Mõtleme et vapsee V8. Hakkame siis tankima ja keerame korgi lahti.... paak korgni täis kütust.
Tõmbasime kõrvale parklasse ja helistasime Defeka gurudele kes soovitasid paaki mineva toru lahti võtta ja uurida äki seal mingi klapp. Panime siis täiesti täis paagile igaks petteks veel tühja tööriiista kasti alla ja lasime toru valla. Pool läks vist kastist mööda ja prisma parkla meeldivalt ujus (õnneks oli pime). Ei olnud seal mingi klappi ja otsustasime et paneme toru tagasi kinni aga suur klamber oli kutu. Urmo läks otsima ja mina jäin kohapeale patrullima. vahepeal käis 1 soome papi uurimas et mida pergele me seal teeme tegin selgeks et see on vesi. Kahtleval pilgul läks ta ära aga jäi kaugelt uurima pikaks ajaks. Tuiasin siis autos veits ringi ja vaatasin et mis kangid veel seal on. Leidsin kangi kuhu oli kirjutatud et kummast paagist tahad kütust võtta!!! OK keerasin siis teise asendisse ja voila kütisenäidik näitas et kütust on S****auguni (autol 2 paaki. 2. paak on kõrvalistuja all)
Panime toru tagasi kinni ja Kimasime Helsingisse kus siis jälle ledisime tuttavate juures magamiskoha.
Hommikul laevaga üle ja jätsime auto ja käru tolli treilat ootama. Õhtul järgi minnes selgus aga et need dok mis meil on on tühised ja neid templeid ja allkirju mis seal on saab igaüks järgi teha (eelmisel õhtul sai küll samade dok. uazi läbi ) Küsisime siis et meil 2. auto äratoomiseks on sellelt autolt juppe vaja võtta, seda me võisime aga treilaga autot ära viia ei võinud. GO GO Eesti piirivalve Vahepel toodi ka teine Defekas eestisse millest ma pikemalt ei räägi ja seegi on tollis kinni.
Kui veab siis täna ilmselt saab arkis käru ja 1. defeka nr valmis ja saame need ära tuua. 2. peab veel tegema hakkama.
Paar pilti ka kui fotoka tagasi saan.
Kirjavigade eest ei vastuta Isegi pikk jutt ju!
Nö "kõvaks" ajas meid Carservice Habe kes sellest üritusest meile vihjas ja promos aga viimasel hetkel jättis meid n.ö "pika tilliga" kuna pidid katkestama tervislikel ja tööalastel põhjustel.
Egas midagi 2 tundi enne kella 18-se laeva väljumist hakkasime siis sättima. Kõige pealt panka pappi vahetama siis minu juurde teise linna otsa stuffi tooma ja siis ka Urmo juurest läbi. Kell oli juba ~17:20 kui lõpuks saime asjad kokku ja leidsime aega liikuda sadama poole. Loomulikult olime nii ässad et kiiruspiirangud ja muud punast värvi märgid meile ei lugenud seega vihaste näppude ja pilkude nägemine ei olnud haruldus. Viimsel hetkel meenusid Soome kütuse hinnad ja tegime kiirel kõrvalpõike ka Statoli kus meid muidugi meeldiv järjekord ootas. Ok kiirelt paak täis ja edasi. Jällegi mõned kiired manöövrid ja vihased näod ja olimegi täpselt kohal.
Ööbisime Tampere külje all tuttavate sugulaste juures ja maksma läks se liitrise Viru ja nomaalse veini millest pererahvas sillas oli.'
Hommik hakkas kell 6 kui sai hakatud liikuma Nokiasse. Juba eelmine päev oli kohale jõudnud ka Jeekimite klubi esindajad kes aitasid siis meid vihjetega kohale jõuda.
Kohapeal avanenud vaatepilt oli päris võimas. Suurem osa platsist oli kaetud vene tehnikaga kuid esindatud olid ka Land Roverid, Toyotad, VolksWagen, Sisud jne.
Pool tunnikest oli siis aega enne oktsjonit siis seal neid masinad ka näppida ja uurida. Kui jõudsime siis Uaz bussideni siis lõi minul ikka karbi lahti küll. Ma ei olnud kunagi enne nii korras Uaze näinud. Mootorid olid nii puhtad ja korras, istmed terved. Ühesõnaga nagu uued. ja kiigates veel ka odomeetrile võis sealt väljalugeda 5000km. Kahjuks ei olnud kõik uazid nii väikse läbisõiduga(max. 95000km). Veel oli seal Päris mimmud Gaz 66 millel taga oli küttega kuut ja ees vints. Sisu veokad olid täitsa kobedad. synkro VW busse oli päris mitu.
kella 9-sast hakkas siis show pihta. Iga objekti juures siis eraldi peeti oksjon ja nii se hakkas minema mööda seda platsi.
Lootsime ka äki paar paremat uazi kodumaale ära tuua ja panime endale piirhinnaks vist 450 EUR vms (kevadel oli see umbes keskmine busside hind olnud) Pea esimese korraga pakuti see laksust üle ja võisime nii järjest parematest Bussidest suu puhtaks pühkida.
Vahepeal märkasime et eestist on veel rahvast ehk siis Riks ja Indrek Veematkadest kes samuti omale busse ostma tulid. Indrek pihtis et plaanib ühele soome kutile varsti füüsilise noomituse teha kuna see pidevalt pakub esimesena 500 EUR vms. ja ajab hinna räigeks. (lõpuks nad 2 bussi ostsid aga minu andmetel see soome kutt jäi terveks. .
Nii..... Paremad uazid olid läinud. Veokat päris ei tahtrnud osta, Land Cruiserid läksid ka kallilt..... Järsku torkasid meile silma 2 valget autot ja nedeks olid endised sõjaväepolitsei Defenderid 110 V8 mootoritega. Hakkasime siis lähemalt kiibitsema ja suht kenad tükid olid. Mõned loomulikud kaod oli muidgi märgata nagu rooliratast kinnihoidev mutter ja teiselt autolt lõdvik aga muidu ilusad. Helistasime kiirelt mõned Land Roveri gurud läbi (isegi Landyle kes meiega rääkida ei tahtnud! ) ja saime umbkaudse piirhinna teada millest ei tasuks üle pakkuda. Jõudis siis oksjon meie väljavalituteni ja üllatavalt, ilma suurema kauplemiseta, olid need autod meie. (hiljem ostsime ka Uazi käru)
Peale pappide maksmist hakkasime siis uurima et mis me oleme ostnud. Selgus et mõlemal puuduvad akud. Ok 1 aku oli kaasas meil. panime peale ja mootor isegi käis ringi. Lasime eetrit ja isegi mootor paukus aga ainult nii kaua kui seal silindrites eeter oli. Otsustasime siis kiigata bensupaaki mis loomulikult tühi oli. Vaheapeal oli meie auto kinni pargitud seega pinnisime Veematkade Indrekut kes meid siis hõbeteibi vastu bensukasse sõidutas. (Mainin ära ka seda et kell 20 oli laev bronnitud ja Nokiast sinna mingi 200km ja kell sel hetkel oli mingi 15 paiku) Ok kütus sisse ja ikka ei midagi. Kammisime kiirelt karburaatorid pealt lahti ja selgus et mingi kummi tihend on surnud. Egas midagi suunasime oma tähelepanu kiirelt teisele Defekale kus karburaatorid olid silmaga vaadates vähe paremas korras. See auto aga ei teinud eetriga ka häält. Otsustasin siis uurdida missä pergele se säde viipüü. ja vahetasime süütepooli ära. . Vahetasime jagaja ära. Ja hakkas nagu lubama. Näppsin kontaktivahet särki värki jne. Kui tuli üks Jeekimi klubi mehhaanik ja kiire pilguga arvas et karbuss saab õhku. Parandasime selle ära ja voila. Tuli välja et tegemist on laksupilliga ja ohh seda kokkusattumust kõik 8 silindrit töötasid. Peale pooletunnist bürokraatiat ja radikaase vee valamist oli kell juba 18:00. Istusin siis ise Defeka pulti ja proovin liikuma hakata kui selgub et sidur on kõva kui kivi. Vajutan vajutan ei aita. Kopp ees juba panen jalaga ilge litriga pihta ja voila.
Ok hakkasime siis liikuma. Panime kiirelt veel paagi korgini täis ja suundusime helsingi poole. Urmo juba lällarist jagab korraldusi tempo tõstmiseks. Noo mõtlesin et egas midagi hakkasin vaikselt forseerima. Mootori tuurid tõusevad ja tõusevad aga auto ei lähe edasi - selge sidur libiseb. Lõpuks peale pikka meelitamist saan sisse nõrga 80km/h. Selge on see et praamile me ei jõua. Enne Hämenlinnat selgub et Nokias täis pandud paak on tühi (vahemaa 100 km). Mõtleme et vapsee V8. Hakkame siis tankima ja keerame korgi lahti.... paak korgni täis kütust.
Tõmbasime kõrvale parklasse ja helistasime Defeka gurudele kes soovitasid paaki mineva toru lahti võtta ja uurida äki seal mingi klapp. Panime siis täiesti täis paagile igaks petteks veel tühja tööriiista kasti alla ja lasime toru valla. Pool läks vist kastist mööda ja prisma parkla meeldivalt ujus (õnneks oli pime). Ei olnud seal mingi klappi ja otsustasime et paneme toru tagasi kinni aga suur klamber oli kutu. Urmo läks otsima ja mina jäin kohapeale patrullima. vahepeal käis 1 soome papi uurimas et mida pergele me seal teeme tegin selgeks et see on vesi. Kahtleval pilgul läks ta ära aga jäi kaugelt uurima pikaks ajaks. Tuiasin siis autos veits ringi ja vaatasin et mis kangid veel seal on. Leidsin kangi kuhu oli kirjutatud et kummast paagist tahad kütust võtta!!! OK keerasin siis teise asendisse ja voila kütisenäidik näitas et kütust on S****auguni (autol 2 paaki. 2. paak on kõrvalistuja all)
Panime toru tagasi kinni ja Kimasime Helsingisse kus siis jälle ledisime tuttavate juures magamiskoha.
Hommikul laevaga üle ja jätsime auto ja käru tolli treilat ootama. Õhtul järgi minnes selgus aga et need dok mis meil on on tühised ja neid templeid ja allkirju mis seal on saab igaüks järgi teha (eelmisel õhtul sai küll samade dok. uazi läbi ) Küsisime siis et meil 2. auto äratoomiseks on sellelt autolt juppe vaja võtta, seda me võisime aga treilaga autot ära viia ei võinud. GO GO Eesti piirivalve Vahepel toodi ka teine Defekas eestisse millest ma pikemalt ei räägi ja seegi on tollis kinni.
Kui veab siis täna ilmselt saab arkis käru ja 1. defeka nr valmis ja saame need ära tuua. 2. peab veel tegema hakkama.
Paar pilti ka kui fotoka tagasi saan.
Kirjavigade eest ei vastuta Isegi pikk jutt ju!
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Soomes hoppamas
Sorry, olin ühel pikal koosolekul ja tõesti ei saanud vastu võtta. Muidu alati nõus aitama.Zazz kirjutas:Helistasime kiirelt mõned Land Roveri gurud läbi (isegi Landyle kes meiega rääkida ei tahtnud! )
Juba kibelen neid kiibitsema.
Viimati muutis Landy, N Okt 13, 2005 5:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Nii... 1 uazi käru ja 1 V8 defekas eesti autoregistris juures ja puudutavad juba eesti teid.
Kusjuures tänase vahetuse piirivalvurid vaatasid neid dokumente mis soomest anti ja ütlesid et need piisavad täiesti, et me saaksime treilal ka 2. defeka ära viia, aga ei leidnud nii hilja ühtegi renti.
Kusjuures tänase vahetuse piirivalvurid vaatasid neid dokumente mis soomest anti ja ütlesid et need piisavad täiesti, et me saaksime treilal ka 2. defeka ära viia, aga ei leidnud nii hilja ühtegi renti.
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Krt. juba kolmas kord kuulen Soome kaitseväe oksjonist tagantjärgi.Kui järgmine on tulemas,äkki keegi teavitab mind,oleks kindel mineja.
http://www.mil.fi/laitokset/pvmatl/kuljetusvarikko.dsp
Nimekiri müügisolnud tavaarist.
http://www.mil.fi/laitokset/pvmatl/kuljetusvarikko.dsp
Nimekiri müügisolnud tavaarist.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: Soomes hoppamas
Küll see oli ikka pikk koosolek. Peale südaööd ei jõudnud enama su tagasihelistamist oodata ja vajutasime silmaluugid kinni. Ma näitaks neid sulle kasvõi kohe, aga vaata mul on hetkel üks pikk ja igav koosolek pooleli .Landy kirjutas:Sorry, olin ühel pikal koosolekul ja tõesti ei saanud vastu võtta. Muidu alati nõus aitama.Zazz kirjutas:Helistasime kiirelt mõned Land Roveri gurud läbi (isegi Landyle kes meiega rääkida ei tahtnud! )
Juba kibelen neid kiibitsema.
Piisava huvi korral anna teada ja saame sulle ehk ekskursiooni korraldada...
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Soomes hoppamas
Piisav huvi on 100% olemas ja pildidl näidatud libestusaines ka kindlasti ühes.Valge Hiir kirjutas:Piisava huvi korral anna teada ja saame sulle ehk ekskursiooni korraldada...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Krt. läksin kuidagi 4x4.ee pildigaleriiga riidu. Ei saa nagu midagi enam teha seal. ei albumi nime vahetada, pilte lisada ega midagi.
Äki keegi pädevam isik oskab lahendada probleemi?!
Äki keegi pädevam isik oskab lahendada probleemi?!
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 108
- Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
- Asukoht: Rakvere lähistelt metsast
Re: Soomes hoppamas
tere ka minu poolt,mul üks tuttav käis ka seal sõjaväeoksjonil ,kirus teisi eestlasi,mis kole.Need ei oskavat omavahel kokku leppida,ta olevat küll üritanud,kuid mehed olevat kui esimast korda oksjonil.Sõber rääkis,et hinnad karjuti lõpuks nii kõrgele,et ajalehest oleks saanud odavamalt asju."porod"olla vaadanud ja imestanud"mida miehia,perkele" Ei tea kellest jutt???
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: Soomes hoppamas
Järjekordne jutt sarjast " Naised saunas rääkisid " - ise ei näinud aga tuttavad teavad kedagi kes teab.Y60 Patrol kirjutas:tere ka minu poolt,mul üks tuttav käis ka seal sõjaväeoksjonil ,kirus teisi eestlasi,mis kole.Need ei oskavat omavahel kokku leppida,ta olevat küll üritanud,kuid mehed olevat kui esimast korda oksjonil.Sõber rääkis,et hinnad karjuti lõpuks nii kõrgele,et ajalehest oleks saanud odavamalt asju."porod"olla vaadanud ja imestanud"mida miehia,perkele" Ei tea kellest jutt???
Üks tegelane seal käis jah ringi ja üritas kõiki vähegi asisemaid isendeid endale kokku osta. Ahnus ajab upakile..... Eks nutavad ikka need kes ise hakkama ei saa .
Ja see jutt et Eestlased hinnad kõrgeks ajasid - põdra sitt. Sommid ise panid alghindadega sellise kimaga ees minema et nendest autodest millede seast mina oma esimesed valiku tegin loobusin peale esimeste pakkumiste kuulmist .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Re: Soomes hoppamas
Valge Hiir ja Zazz....
Ootaks väga pilte
Jutt oli väga ilmekas ja selge..nii selge, et isegi kaadrite tagune vandumine oli kuulda ja üheselt mõistetav
Ootaks väga pilte
Jutt oli väga ilmekas ja selge..nii selge, et isegi kaadrite tagune vandumine oli kuulda ja üheselt mõistetav
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: Soomes hoppamas
E-ee. Ootand - oota.Thea kirjutas:Valge Hiir ja Zazz....
Ootaks väga pilte
Jutt oli väga ilmekas ja selge..nii selge, et isegi kaadrite tagune vandumine oli kuulda ja üheselt mõistetav
Me anname "esimese öö " öiguse ikka LR gurule ( loe Landyl ) endale. Ja kui ta positiivse hinnangu annab tutvustame uusi kodanikke ka laiemale üldsusele.
Thea kuidas sul uue auto otsimine edeneb?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Täiesti müstika, kas viga minus või on midagi serveri poole pealt valesti, ühesõnaga sinna ma rohkem pilte ülesse ei saa millegipärast.Zazz kirjutas:Krt. läksin kuidagi 4x4.ee pildigaleriiga riidu. Ei saa nagu midagi enam teha seal. ei albumi nime vahetada, pilte lisada ega midagi.
Äki keegi pädevam isik oskab lahendada probleemi?!
Plaan B on see et kui Landy suvatseb koosoleku lõppedes, kas minu või Urmoga ühendust võtta ja õhtul ildudusi näpuga katsuma tuleb siis annaks pildid cd peal tema kätte ja ehk siis ilmuvad ka need netti.
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Re: Soomes hoppamas
Panen siis kirikusse küünla, et Landy oma eesõigust kähku kasutaksValge Hiir kirjutas:E-ee. Ootand - oota.
Me anname "esimese öö " öiguse ikka LR gurule ( loe Landyl ) endale. Ja kui ta positiivse hinnangu annab tutvustame uusi kodanikke ka laiemale üldsusele.
Thea kuidas sul uue auto otsimine edeneb?
Uhh aga muidu, mul 2 takistust otsingul...
1. Minu hull idee-nägemus-unenägu... st ma tean täpselt mida ihkan aga on teadmata kas sellist isendit maakamaral ringi kah veereb Hõiklesin üle Venemaa avaruste ja peale metsiku naeru lubati otsida Kuriilidest-Karjalani
2. Puhas laiskus st ennem peaks 2 müüma... vabastamaks vahendid ja iseenda hinge süümepiinadest