no aga lähme - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8703Paheero kirjutas: võtan omaks, et viimati külastasin antud paiku u 1,5-2 aastat tagasieeldasin (mis on kõikide fuckuppide esiema) et tehti järjekordselt "riigitööd" no umbes nagu Eedik (vist) meil jalgrattateid Tallinna linna "ehitas", 13 miljoni eest valge värviga sõiduteele jooni tõmmates. Tore kui asjaga rohkem vaeva nähti, esimesel võimalus lähen kaen siis platsi oma silmaga uuesti üle ja annan objektiivsemat tagasisidet.
Ametlikud rajad maasturitele
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Väike lubatud ülevaade:
Mustjõe:
Suurem osa on endine, rajad seal kus nad kogu aeg olnud on. V.a see, et ümber suure loigu minev rada on läbi kaevatud ja post ette pandud, st sealt enam sõita siis ei tohi. Pikk sirge, mis karjääri viib on mõeldud vist kaugushüpete sooritamiseks
v. a paar pikemat basseini, kuhu ilma vintsita pole vast mõtet sisse ronida. Ülejäänud sirge mõte koos trampliinidega jäi mulle pisut kaugeks.... Muidu 95% head pehmed liivarajad. Paar mudaauku ja vähemalt üks koht kuhu saab ka stock-iga kinni jääda. Mina jäin...
aga rohkem oma hooletusest. Sõita saab, paar tundi päris huvitav kohe. Huvitav oleks sellises kohas jah väike mõõduvõtmine, mäkketõusud jms. Oleks veel veidi pikem ja madalama tõusuga rada, kus sõiduoskus rohkem rolli mängiks, kui praegused suht lühikesed ja järsud, kus lihtsalt pedaal põrandasse ja läheb palju kapotialt tuleb.
Kokkuvõte:
Stock autole AT rehviga täiesti rallitav koht. Modidel pole nagu eriti teha miskit. Sobib ka vintsimise harjutamiseks. Mõned puud kasvavad täiesti sobivates kohtades.
Kas teist korda veel läheks?..... niisama vist ei viitsiks, Männiku on lähemal, miski üritusele vast küll, omasugustega rinda pistma

Mustjõe:
Suurem osa on endine, rajad seal kus nad kogu aeg olnud on. V.a see, et ümber suure loigu minev rada on läbi kaevatud ja post ette pandud, st sealt enam sõita siis ei tohi. Pikk sirge, mis karjääri viib on mõeldud vist kaugushüpete sooritamiseks


Kokkuvõte:
Stock autole AT rehviga täiesti rallitav koht. Modidel pole nagu eriti teha miskit. Sobib ka vintsimise harjutamiseks. Mõned puud kasvavad täiesti sobivates kohtades.
Kas teist korda veel läheks?..... niisama vist ei viitsiks, Männiku on lähemal, miski üritusele vast küll, omasugustega rinda pistma

- casper1986
- Rookie
- Postitusi: 18
- Liitunud: R Jaan 30, 2009 6:20 pm
- Asukoht: SAAREMAA
- Kardanmetsa
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 46
- Liitunud: N Apr 19, 2007 10:23 am
- Asukoht: Harjumaa
Vanast ajast mäletan, et KV Keskpolügonil on tohutult ilusaid kohtasid ja sõjaväe kõrval maasturiomanikud metsale pea liiga ei teegi. Samuti seal ei tohiks kuigi palju instantse trahviga ähvardamas käija. Pealegi on seal üle 11 000 hektari avastamist. Kust saaks Kaitseväe polügonide kohta infot? Uurisin netist ja isegi leidsin spetsjom kodulehe laskealade kohta, aga sealne info oli tohutult napp. Ehk oskab keegi natuke andekam saata lingi, kust saaks pädevat infot, selle kohta,et kust algab sõjaväe maa ja kus lõppeb eramaa ning millal neil laskmised toimuvad?
Sõitke jah kõik minust bahnil mööda. mis see loll oma aeglase maasturiga siin 110ga jalus koperdab.
laskeharjutuste kohta saab infot http://harjutusvali.mil.ee/client/defau ... wa_id_key= ja natuke ka lehelt www.tapa.ee sealt uudised ja vasakust servast kaitsevägi.
algaja
http://harjutusvali.mil.ee/client/defau ... wa_id_key=
"Kaitseväe keskpolügooni kasutusinfo", sealt tagant valid kuu. Ma saan niipidi aru kui midagi toimub, siis on kogu putka kinni.
Ise olen seal kõvasti kaapimas käinud, viimasest korrast jäid meelde sellised kohad kus Jimny natuke ägisema võttis:
59°20΄55.58˝,25°50΄2.74˝ - lahe mägi kust üles alla kaapida
59°20΄51.18˝,25°49΄32.06˝ kuni 59°20΄52.76˝,25°50΄1.63˝ - tee sinna mäe juurde, algus oli nunnu lõpuks vägevad roopad
59°22΄23.06˝,25°46΄59.82˝ kuni 59°22΄57.66˝,25°49΄45.99˝ - miski alguses süütu aga edasi järjest hullemaks muutuv siht-tee, keerasin mingi aeg tagasi, jällegi sama mure, järjest süvenevad roopad
Linnamaasturi ilmselt lõhub ära, "erivarustusega" meestele igav aga tuunimata maasturit tundma õppida kak rass. Tegevust seal jätkub.
"Kaitseväe keskpolügooni kasutusinfo", sealt tagant valid kuu. Ma saan niipidi aru kui midagi toimub, siis on kogu putka kinni.
Ise olen seal kõvasti kaapimas käinud, viimasest korrast jäid meelde sellised kohad kus Jimny natuke ägisema võttis:
59°20΄55.58˝,25°50΄2.74˝ - lahe mägi kust üles alla kaapida
59°20΄51.18˝,25°49΄32.06˝ kuni 59°20΄52.76˝,25°50΄1.63˝ - tee sinna mäe juurde, algus oli nunnu lõpuks vägevad roopad
59°22΄23.06˝,25°46΄59.82˝ kuni 59°22΄57.66˝,25°49΄45.99˝ - miski alguses süütu aga edasi järjest hullemaks muutuv siht-tee, keerasin mingi aeg tagasi, jällegi sama mure, järjest süvenevad roopad
Linnamaasturi ilmselt lõhub ära, "erivarustusega" meestele igav aga tuunimata maasturit tundma õppida kak rass. Tegevust seal jätkub.
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD