Omandasin 2000 a. väljalaske auto ca 5 aastat tagasi, läbisõit oli 120 t. km, panin kohe remondina juurde ca 20 000 kr ja peale seda remondiraha kulunud minimaalselt. Läbisõit on hetkel veidi üle 200 t km.
Nõrk koht on tagumise silla ülemise kolmnurga žarniir, mis meie teedel võib väljavahetamist vajada isegi iga 40 t km järel, sõltub sõidetavatest teedest.
Kuna meie teed on sellised nagu nad on, siis laguneb eelkõige kõik sildadega seotud. Et seda vältida, siis vahetasin peale ostu välja:
1. amordid - paigaldasin Rancho gaasamordid, stabiilsus paraneb, eriti kruusateedel.
2. rooliamordi - jälle läks alla Rancho oma, jäigem kui originaal, ei pea ebatasasel teel niipalju rooliga vehkima
3. juba mainitud tagasilla ülemise kolmnurga žarniiri, mis asetseb sillal dirfrikorpuse peal
4. esisilla lääbad (4 tk), nende kummipuksid muutuvad lihtsalt pehmeks, ei pruugi katki olla aga kui üks puruneb, siis hakkab kõike muud samuti lõhkuma
5. tagumised käsipiduri klotsid, need olid lihtsalt ära ussitanud, kuna neid ei kasutata, samuti tuli üle treida tagumised piduri trumlid-kettad
6. mõni aeg hiljem vahetasin välja ka esimese silla diagonaalvarda kuna ülevaatuspunktis arvati, et vist loksub
7. kõik õlid kastides ja mootoris
Peale seda ei ole midagi tõsist vahetanud, peale esimeste piduriketaste ületreimise, mis veelombis kandiliseks läksid ja veel oli jama massiga mootori ja kere vahel, mis ära ussitas. Selle tunned ära, kui elektrisüsteem sulle igasugust jama hakkab korraldama, kaasa arvatud akut korralikult ei lae.
Hetkel auto naise kasutuses ja keskmine bensiini kulu on kuskil 16-17 l, põhiliselt käib Lagedil Tallinna kesklinna tööle, maanteel 12 l on normaalne kulu. Kuna ootor on suur, siis väga palju on see kulu enda teha. Ei ole probleem hetke kulu näitaja üle 99 l ajada ja kui iga valgusfoori tagant nii ära minna saada linnas kindlalt ka üle 30 l keskmiseks.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.