Aga see sirge jala effekt tulebki hästi jänkiga välja, kuna mootor tõesti ka suudab pöörded põhja lajatada ja ratast kiirelt ringi käimas hoida.badass kirjutas:Poolpika kabiiniga 97a silver-aadu liikus mudasel pinnal köige paremini siis kui hoidsid paremat jalga sirgelt, mis ilmselt kehtib enamuse usa autode kohta. All olid poolpidused a/t rehvid ja välja tuli tömmata samas kaalukategoorias olevat Tahoed. Nendega tuleb jah natuke teistmoodi söitma öppida kui tavalise euro/japsi diisel uimerdisega, näiteks nn vaikselt nökerdamisest pole reeglina palju kasu.
Aga eks harjutamine teeb meistriks
Kuidas saada Chevrolet Silverado paremini liikuma?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
+372 5028488
Kuule, sa teed vist nalja! USA rauaga ja rabas või jõeäärsel luhal, sinna pole eales asja usarauas. Ennem poo kohe ennast üles. USA raua mehed saavad sellest sirge jala effektist aru, kes USA raua fänn pole, see ei oska ega saa ning pole pädev selles osas lihtsalt kaasa rääkima.Ax kirjutas:Jah siinkohal loeb seda juttu mõni algaja ja arvabki, et jalg peab sirge olema. Eks igaüks tee sellest omad järeldused, kus ikka see jalg sirge on! Mingil külavaheteel kus kõva põhi alla siis jahhh. Aga raba pinnasega või jõeäärsel luhal???
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma ei saanud nüüd aru, mis hetkest see USA raud hakkab? Chero ja wrangler on nagu kergemad, kui enamus japsid ja mootor on ka nagu olemas. Soo peale võiks ju nagu minna
Aga raua all mõtles Jr vist kohmakaid kastikaid, navikaatoreid, tahoesid ja muid masinaid mis on suuremad, kui Zil veoauto. Siis kus neil see eelis oli, mud dragil? Kus mujal, kui otse sõites, naljakas maa see USA. 
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.