Kuidas saada Chevrolet Silverado paremini liikuma?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

badass kirjutas:Poolpika kabiiniga 97a silver-aadu liikus mudasel pinnal köige paremini siis kui hoidsid paremat jalga sirgelt, mis ilmselt kehtib enamuse usa autode kohta. All olid poolpidused a/t rehvid ja välja tuli tömmata samas kaalukategoorias olevat Tahoed. Nendega tuleb jah natuke teistmoodi söitma öppida kui tavalise euro/japsi diisel uimerdisega, näiteks nn vaikselt nökerdamisest pole reeglina palju kasu.
Aga eks harjutamine teeb meistriks :evil:
Aga see sirge jala effekt tulebki hästi jänkiga välja, kuna mootor tõesti ka suudab pöörded põhja lajatada ja ratast kiirelt ringi käimas hoida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Jah siinkohal loeb seda juttu mõni algaja ja arvabki, et jalg peab sirge olema. Eks igaüks tee sellest omad järeldused, kus ikka see jalg sirge on! Mingil külavaheteel kus kõva põhi alla siis jahhh. Aga raba pinnasega või jõeäärsel luhal???
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ax kirjutas:Jah siinkohal loeb seda juttu mõni algaja ja arvabki, et jalg peab sirge olema. Eks igaüks tee sellest omad järeldused, kus ikka see jalg sirge on! Mingil külavaheteel kus kõva põhi alla siis jahhh. Aga raba pinnasega või jõeäärsel luhal???
Kuule, sa teed vist nalja! USA rauaga ja rabas või jõeäärsel luhal, sinna pole eales asja usarauas. Ennem poo kohe ennast üles. USA raua mehed saavad sellest sirge jala effektist aru, kes USA raua fänn pole, see ei oska ega saa ning pole pädev selles osas lihtsalt kaasa rääkima. :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
Inz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: L Dets 13, 2008 8:57 pm
Asukoht: Muuga

Postitus Postitas Inz »

soovitan duelli

8)
Rocky minu esimese 4x4 masin
kõnetraat 56912385
rahvus: setu
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Inz kirjutas:soovitan duelli

8)
Ma pakun kohe viiki :twisted:

USA raua eelised on täpselt sinnani, kuniks põhi on olemas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma ei saanud nüüd aru, mis hetkest see USA raud hakkab? Chero ja wrangler on nagu kergemad, kui enamus japsid ja mootor on ka nagu olemas. Soo peale võiks ju nagu minna :lol: Aga raua all mõtles Jr vist kohmakaid kastikaid, navikaatoreid, tahoesid ja muid masinaid mis on suuremad, kui Zil veoauto. Siis kus neil see eelis oli, mud dragil? Kus mujal, kui otse sõites, naljakas maa see USA. :shock:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah, ma mõtsi Full Size asju... millega sõitmine on väljakutse omaette.
+372 5028488
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”