Paraleelvarda tõstmine

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Siin oli juttu ka roolikäpa tsentreerivatest koonusseibidest.
Toyotsi sillal on täpselt samasugused ja ei saanud mina aru kuidas neid peaks õigupoolest lahti saama?
Kunagi Suzukil oli lihtne - tuli lihtsalt näpitsatega servast kinni võtta ja välja tõmmata, aga seekord nii kergelt küll ei saa. Suzuki on rohkem lego ka... :roll:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Koonused sain lahti brutaalse peksu, õli ja gaasipõleti abil. Tänud Marekile vihjete eest.

Nüüd on aga uued mured.

Pildil on originaalne LC75 roolikäpp.
Pilt

Originaalis on ta siis suunaga ettepoole ja otsaga veidi alla (kinnitatud käändmiku ülemisele otsale). Vaja oleks aga suunaga taha ja veidi üles. Lihtsalt ringi pöörata ei saa, sest seal on küljes ka laagripukk(?).
Kas on väga halb mõte käpp vajalikust kohast pooleks lõigata ja uuesti õiges asendis kokku keevitada (loomulikult faasiga)?

Kui läheb Nissani ja paralleelvarda teemast juba liiga välja, siis palun moderaatorit nt Modifikatsioonide alla tõsta :oops:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

No aga pane see teist pidi - et siis taha poole ja tõsta kah nii http://www.offroad.no/forum/index.php?a ... t&id=16552
peaks ju saama kasutada parempoolset vasakul ja vastupidi

tarmo kirjutas:Kas on väga halb mõte käpp vajalikust kohast pooleks lõigata ja uuesti õiges asendis kokku keevitada (loomulikult faasiga)?
Kas just väga halb - aga väga hea see kah ei ole mu meelest
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

MahviaDeTyrk kirjutas:No aga pane see teist pidi - et siis taha poole ja tõsta kah nii http://www.offroad.no/forum/index.php?a ... t&id=16552
peaks ju saama kasutada parempoolset vasakul ja vastupidi
Lihtsalt tahapoole tõsta kohe ka ei saa, sest pidurisadul jääb ette. Lisaks jääks ette sillalääbad (paralleelvardale). Seda viimast annaks muidugi sellise kolmnurk tõstega parandada.

Võibolla siiski keevitada + tugevdused peale? Kuigi ega seal nende jaoks palju ruumi pole.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Pilt

Aga vot hind .... meie rahas pea 13 kilo
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”