e.p. kirjutas:Puht isiklikust uudishimust käisin tööle tulles miiduranna sadama (avalik kaal,siiani pole keegi oigama tulnud) kaalult läbi oma G230aut 463-ga ja tühja paagiga näitas 2210 kg
autol siis vints peal ja mõned otsad ja jubinad ka taga
vana,kabrio 460 oli vist 1900 ringis ...
Ja vana 2,4td koos vintsi , rehvi , esi raua , poole paagi , Mudzillade ja liftiga kaalus 1821kg .
Vat pagan, seda ei teagi - idee järgi on tehasest all 30.5"x9.6"(LT245/75R16) papu - see mahub tava-Wrankule ka kenasti alla. Vahur ehk kostab täpselt.
Wiki ei räägi kah miskit tõste kohta:
The Wrangler Rubicon (named for the famed Rubicon Trail in the Sierra Nevada Mountains) was introduced in 2003. It featured front and rear Dana 44 axles with built-in air-actuated locking differentials, 4:1 low-range NV241OR transfer case, 4.10:1 differential gears, 16 in alloy wheels, and Goodyear MTR P245/75-R16 tires. 2003 to 2004 featured a standard NV3500 five-speed manual transmission, which changed in 2005 to the NSG370, a Mercedes-sourced six-speed. The optional 42RLE four-speed automatic transmission was available from 2003 to 2006.
Tõini ju sulle näiteks kõrvale samast toyo klassist vanema 460 kabrio kaalu
Kui ma oma g kaalujälgijaks teen,küll see siis ka alla võtab veel ei raatsi ja ei viitsi aga mõned safarid veel ja küll viitsimine peale tuleb
peaks päris suur kuhi asju auto kõrvale jääma sealt seestpoolt nagu tagumine rauast diivanvoodi jne ...
Ega ei tea keegi,mis kaalus Silberauto G on või ehk Toomas ise valgustab
Teema algatajale küsimus.Milleks sul seda maasturit vaja on?Kas võistlemiseks,kas tõsine metsaauto,või lihtsalt vahest metsas"kõvatamas"käia?Ja siis me hakkame kõik kiitma oma autosid!!
Tule/mine mõnele safarile,siis näed oma silmaga.
syncro1 kirjutas:Teema algatajale küsimus.Milleks sul seda maasturit vaja on?Kas võistlemiseks,kas tõsine metsaauto,või lihtsalt vahest metsas"kõvatamas"käia?Ja siis me hakkame kõik kiitma oma autosid!!
Tule/mine mõnele safarile,siis näed oma silmaga.
vt kriteerium 7. Natuke nõudlikumale pinnasele (usteni muda, vesi jne). Metsas käimiseks. Sigade söögiplatsid on mõne siinse KP väärilise maastikuga, et ei peaks seljas vilja vedama ja jahil jala käima. Võistlema ei hakka, eputama ka mitte. Tõeline jahiloom veab ka vahel paati ja rasket käru.
Õige aeg kah sõna sekka öelda.
Olles ise ühe EVs asuva esimese põlvkonna Rubiconi omanik(teine on Maidul) siis julgen väita et teema alguses soovitud omadustega maasturiteks ongi ainult G(kui kallite varuosade pool välja jätta) ja Rubicon(ehk Äpu)-tänud Erikule ristiisaks olemise ja jeebile hellitusnime andmise eest.Hiljem, lugedes ostuks kulutatava raha numrit(100Keeki) ,lämbusin peaaegu naeru kätte.Selline soov on nagu jutt et tahan ilusat,väikest,punast,sportliku(a la Corvette),neliveolist,hea kliirensiga,kärukonksuga,5-6 kohalist,hea kiirendusega(0-100km/h 6s),väikese kütusekuluga(5-6l diislit sajale) ja odavat (nt kuni 150K eeki)ning töökindlat autot.
Kui leiate mõne sellise siis võtaks ise kah paar tükki selliseid masinaid.
Mina oma Rubiconi eest(koos hüdrovintsiga ja muu offroadvarustusega)alla 300k eeki pakkujatele annaks küll Hi-lifti sabaga piki pead.
Saja tuhandega võid sa leida mõne mõttetu mootori ja minutites mõõdetava kiirendusega ning roosteussi poolt näritud G.
PS kui veel rääkida raske käru(3-3,5t) vedamisest ja sõidust maanteel ,siis selleks ei sobi isegi Rubicon(teh.passis lubatud ainult 2t + lühike teljevahe ja enda mõõdukas kaal teevad selle libedal teel lihtsalt ohtlikuks).Selleks otstarbeks on mõistlik ikka valida mõni mikidemaa(või sealsele turule toodetud) 5+ liitrine (vahet pole diisel või bensiin) kastikas/SUV.Omades praegu ise ühte sellist(Dodge Ram 5,7Hemi 257kW) ja olles eelnevalt vedanud rasket käru tuhandeid km-e erinevate maasturitega(Hilux 2,4D,Patrol Y61 2,8D, Terracan 2,9D,Land Cruiser 4,0D jne) siis alles Rami-ga on mul tunne et mina vean käru ,mitte käru ei lükka mind ja enam pole kordagi pidanud pühkima laubalt külma higi 80-85km/h sõitvast rekkast möödasõidul.Samuti ei pea maanteel enne iga väikest tõusu hoogu koguma ja ise suuga juurde põristama .Veduki mõjusateks argumentideks on ikka kaal(2500kg+) ja võimsus(150+kW)
Vahur, tore, et Sa sõna sekka ütled, kuid enne kriitiliseks minemist ja inimestele hinnangu andmist palun tutvu terve teema sisuga, mitte ära lahmi asjassepuutuvate kommentaaridega Corvettide ja muude Sinu arust võibolla asjakohastena tunduvate mitte teemasse sobivate võrdlustega.
Kriteeriumid on paigas hind on orineteeruvalt paigas, kuid G pakuti välja vaid võrdlusena teiste odavamate markide kõrvale. Teemas on ka palju lahatud seda, miks mulle kui teemaalgatajale G ei sobiks põhiliselt kõrge hinna poolest.
Rubiconi sai lahata vaid seepärast, et selle näite tõi keegi kodanik ja masin ning selle lugu on huvitavad. Keegi ei ole väitnud, et Rubiconi saab 100k kätte postitusteski hind märkimata.
Raske käru on pigem kuni max 2t mitte rohkem.
Tore, et Sind on õnnistatud kena masinaga kahju, et mitte lugemis ja süvenemisoskusega ega positiivse olemisega.
Liisk on langenud pigem Toyota LJ 70 seeria poole, kui G või Wrangleri kasuks.
No aga saab ju saksast G463 korraliku 100KEEK, veenduge ise. Mul üks tuttav ostis 5KEUR-iga Ebay-st, silmad tuleb lahti hoida. Praegusel ajal pole miskit võimatut. Hiljaaegu müüdi Auto24-jas keerdvedrudega Wranglerit(mitte küll Rubiconi) hinnaga 49000, tuttav, kes hiljaks jäi, küsis mispärast selline hind ja vastuseks oli, et praegu müüakse ju autosid poole hinnaga
Pole enne kurdetud et minu suhtumise pärast ja ega pole tahtnud kedagi siin solvata.Lugemis/süvevemisoskusega arvan ka kõik korras olevat sest tehase diffrilukkude nõude loobumisest ei leidnud postitust.Lihtsalt avaldasin oma isiklikku arvamust ja üritasin läbi lillede öelda et selle raha eest ei ole võimalik selliste omadustega autot saada.
Usun et sinu vajadused rahuldaks mitmed ise paigaldatud ARB lukkudega TR-1,Vaba ja TR-2-e autod ja ilmselt ongi LC parima hinna,läbivuse ja ülalpidamis kulude suhtega metsaauto(esimeste valikute hulka mahuks ka Sukidest mõni ja muidugi vähe moditud Cherokeed)
Sorry juba ette kui mõni G või muu nimetamata maasturi omanik ennast solvatuna tunneb.
Loe ja imesta
Nutt G kalliduse kohta on üks suur jama. Ostad korra ja edasi sõidad mitte ei remondi. G vastupidavus on vapustav. Kas oskate veel nimetada maasurit mis originaal osadena kannatab võistelda 39,5´ rehviga.
Millist maasurit on veel lihtsam tõsta 35 rehvile kui G ? Uued verud alla ja minekut.
Pealegi ei vasta Toyota LJ 70 sinu esitatud nõuetele standardis ei ole tal esisilla lukku. Lihtsal põhjusel kuna standard pöörised ei kannata lukus esisilda. Aretades maksad lõpuks rohkem kui G eest.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
hmm kirjutas:Loe ja imesta
Pealegi ei vasta Toyota LJ 70 sinu esitatud nõuetele standardis ei ole tal esisilla lukku. Lihtsal põhjusel kuna standard pöörised ei kannata lukus esisilda.
Nu ma vaidleks pisut vastu - kannatavad ikke küll. Kaks aastat võisteldud Arb`itud esisillaga ja pööristest jagu pole saanud. Või ma ei oska sõita nii, et neid purustada suudaks
hmm kirjutas:Loe ja imesta
Pealegi ei vasta Toyota LJ 70 sinu esitatud nõuetele standardis ei ole tal esisilla lukku. Lihtsal põhjusel kuna standard pöörised ei kannata lukus esisilda.
Nu ma vaidleks pisut vastu - kannatavad ikke küll. Kaks aastat võisteldud Arb`itud esisillaga ja pööristest jagu pole saanud. Või ma ei oska sõita nii, et neid purustada suudaks
No aga rattad on ka Teil nii pisikesed, pisikesed
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!