Autode ristamine?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Autode ristamine?
Tere!
On üle üks UAZ 469 raam koos sildade ja kastiga, üks Mosse "piruka" kere (kastiga) ja üks Lada 1500 mootor. Tekkis mõtte nendest asjadest midagi kokku meisterdada ehk siis mosse kere UAZ raamile ja Lada mootor kapoti alla. kas asjal on jumet? Tasub üldse vaeva näha?
On üle üks UAZ 469 raam koos sildade ja kastiga, üks Mosse "piruka" kere (kastiga) ja üks Lada 1500 mootor. Tekkis mõtte nendest asjadest midagi kokku meisterdada ehk siis mosse kere UAZ raamile ja Lada mootor kapoti alla. kas asjal on jumet? Tasub üldse vaeva näha?
Idee sain sellest:[img]http://www.zone.ee/zaz/images/niva1.JPG%20[img][/img]
Liitusin kah, asi ikka nii õigem.
Üritan need lingid kah siia uuesti saada!
http://www.zone.ee/zaz/images/niva1.JPG
http://www.zone.ee/zaz/images/niva2.JPG
Üritan need lingid kah siia uuesti saada!

http://www.zone.ee/zaz/images/niva1.JPG
http://www.zone.ee/zaz/images/niva2.JPG
Viimati muutis grynno, K Jaan 14, 2004 10:45 am, muudetud 3 korda kokku.
Idee on aga...
kunagi oli projekt Niva kere 469 raamile ,niva mootor+niva käigukast+niva vahekast+30% niva kardaani+70% 469 kardaani + 469 sillad.Hiljem asendus niva vahekast 66 vahekastiga ,et saada meh.vintsile väljavõtet,see ei olnud vintsi töö suhtes hea varjant.Sillad sai ümber tehtud nii differ ja sukad jäid põllumajandus varjandi omad otsad aga militari sillalt ehk reduktorid.Põhjus BTR lukud ja ülekannet aeglasemaks.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Autode ristamine?
Sa pole esimene kes sellisel mõttle tulnud, et pirukamosse kastiga kere raamile tõsta. Kusagil ühekskümnendate keskel käsi minugi pest selline mõte läbi. Asi jäi tollal raha ja algmetrejali puuduse taha pidama.Anonymous kirjutas:Tere!
On üle üks UAZ 469 raam koos sildade ja kastiga, üks Mosse "piruka" kere (kastiga) ja üks Lada 1500 mootor. Tekkis mõtte nendest asjadest midagi kokku meisterdada ehk siis mosse kere UAZ raamile ja Lada mootor kapoti alla. kas asjal on jumet? Tasub üldse vaeva näha?
Registreerimiseg läheb sellise auto puhul raskeks. Kuigi siin ilmas, eriti EU valguses pole midagi võimtut.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
liiga keeruline . Jääb kas Lada kast niva vahekastiga , gas 69 vahekastiga või siis näiteks ida -saksa militartehnika ROBUR vahekastiga. See on kõige lihtsam ,see on mu arvamus mis ei pruugi õige olla Kastid ei ole omavahel jäigalt ühendatud. Ütlan ka niipalju nende asjade ristamisega tekitad endale ainult hulgaliselt probleeme. Kui tahad midagi ehitada siis mootor käikar ja vahekast peaksid kindlasti olema ühelt autolt või vähemalt ühelt margilt.Kere ,raam ja sillad olgu erinevatelt autodelt.Muidugi pead jälgima ja selgeks tegema ,kas mootor ei jää liiga võimsaks,hakkavad lendama ristid ,ülekanded sillas ,poolassid,mootori ja kastide kinnitused peavad olema tehtud õige tugevusega ,kinnituste tegemisel jälgida patjade ehitust. Ehitamisel 48 korda mõõda ,paiguta , punkti kinni jälle mõõda ,komplekteeri , dekomplekteeri, tee ümber mis valesti, komplekteeri, jne...................................................................................................................................................................................kinnita detailid lõplikult.Lihtne kas pole.
Ega registrisse ajamisega praegu vaeva ei hakkaksi nägema.Katsetaks algul lihtsalt oma lõbuks kuna isiklikku metsamaad sobivalt pehme pinnasega on paarkümmend hektarit ja tekkis soov proovida mudas müttamist.
Aga kui lahendada asi Lada mootori ja Niva käigu/vahekastiga?
Oleks vist lihtsam? Siis tekib probleem ainult kardaanides, sest ilmselt Niva kardaan otse UAZ sillale külge ei istu.
Küsimus pigem selline, et kas Lada 1500 mootor "lahjaks" ei jää? UAZ originaal ju 2,1?
Ja kuidas oleks otstarbekas kere raamile kinnitada? ST. milliseid patju peaks kasutama?
Idee on selline, et mootor ja käimar kinnitada ikkagi raamile ja kere siis nn. katva osana peale.
Aga kui lahendada asi Lada mootori ja Niva käigu/vahekastiga?
Oleks vist lihtsam? Siis tekib probleem ainult kardaanides, sest ilmselt Niva kardaan otse UAZ sillale külge ei istu.
Küsimus pigem selline, et kas Lada 1500 mootor "lahjaks" ei jää? UAZ originaal ju 2,1?

Ja kuidas oleks otstarbekas kere raamile kinnitada? ST. milliseid patju peaks kasutama?
Idee on selline, et mootor ja käimar kinnitada ikkagi raamile ja kere siis nn. katva osana peale.
Idee on aga...
jõuallikad kindlasti raami külge,padjad võiksid olla nivalt ,need on jäigemad.Kardaanid las jäävad uaz-i omad,muuta tuleb arvatavasti pikkust,lased treida vahetükid ühelpool augud mis sobivad uaz-i vlantsiga teiselpool augud mis sobivad niva vahekasti vlantsidega.Augud ei ole läbivad,keermeliimiga peavad väga hästi.Kere ja raami kontakt olgu läbi kummi padja ,nt.uaz-i kerepadjad ,kasutada võib ka transportöörlinti .Põhiline ,et ei oleks raud rauaga kontakti .
mul oli ka plaan teha selline riistapulk piruka kere jne.
aga tahaks ennem näha sellisest isendist pilte kuidas ta väljanäeks
kui kellegil pilte on siis võib saata aadresssil meessoost@hot.ee
raami peal võib olla ka mõni teine kere tahaks ikkagi erinevatest aparaatidest pilte.
aga tahaks ennem näha sellisest isendist pilte kuidas ta väljanäeks
kui kellegil pilte on siis võib saata aadresssil meessoost@hot.ee
raami peal võib olla ka mõni teine kere tahaks ikkagi erinevatest aparaatidest pilte.

gaz69 vs uaz31512
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4005 Lugege seda vahelduseks. Ja siis lugege veel kord. Ja kui aru ei saa, siis loete seda juttu, mis siin käib sealt, kus see link on. eriti rynts ja niivauaz
Katsu inimene olla siis olen ka mina.