pajero -93, 2,5td
geneka rihm lendas ratta pealt maha võttes kiiremaid kurve metsateel ning akutulega sellega koos süttisid koheselt ka õlitaseme ning kütusefiltri(ülevalt vasakul) tuluke. õli on autos. õlisurve tuluke kustub ka ära. tuled kokku pole ühendatud, sest mingisugustel hetkedel on nad kõik korrektselt eraldi põlenud(va. kütusefiltri oma...)
rihm lendas siis ülemise rihmaratta ning plastkaane vahele, mis ilmselt katab hammasrihma.
seega, mis edasi? kas ma sellega praegu üldse sõita tohin?
ABI vaja, KIIRE!
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
niih, uus rihm peal ning vana auto on tagasi.
naljakas kogu selle loo juures oli veel see, et pidurivõimendus kadus ära...
millegipärast tekkis ühel hetkel arvmus, et kuna genekat ei olnud, siis pinge langus tekitas asjaolu, et õlituli ja filtrituli otsustasid põlema hakata. ainuke asi millele pole pihta saanud, et miks see krdi pidurivõim ära kadus? elektriline pump seal?
naljakas kogu selle loo juures oli veel see, et pidurivõimendus kadus ära...
millegipärast tekkis ühel hetkel arvmus, et kuna genekat ei olnud, siis pinge langus tekitas asjaolu, et õlituli ja filtrituli otsustasid põlema hakata. ainuke asi millele pole pihta saanud, et miks see krdi pidurivõim ära kadus? elektriline pump seal?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Jaagul õigus,Mitsu 2.3 ja 2.5 diislitel on kõigil generaatori tagumises otsas vaakumpump.martn32 kirjutas:.
naljakas kogu selle loo juures oli veel see, et pidurivõimendus kadus ära...
ainuke asi millele pole pihta saanud, et miks see krdi pidurivõim ära kadus? elektriline pump seal?
Ka need tuled mis armatuuris põlema hakkasid on seotud sellega,et generaator ei laadinud.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120