P.S. kui ise "tööga" hakkama ei saa,siis soovitan tõsiselt kaaluda sellise hobiga tegelemist
Tõsisema maasturi otsingul
Moderaator: Moderators
-
e.p.
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
lisaks näiteks toyole (5k eur) investeerid arb 15000,- + lock right 6500,- + kompressor 4000,- + vints 10000,- + rehvid 8000,- + arvuti 5000,- + kõik muud ujuv ja päästevahendid + töö ja oledki valmis saavutussportlane 
P.S. kui ise "tööga" hakkama ei saa,siis soovitan tõsiselt kaaluda sellise hobiga tegelemist
P.S. kui ise "tööga" hakkama ei saa,siis soovitan tõsiselt kaaluda sellise hobiga tegelemist
-
antsa911
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Tegemist ei ole esimese maasturiga, vaid tõsisema maasturi otsinguga, kuna esimene jääb juba ajale jalgu ühest küljest aj teisalt ei ole ka nii hea läbivusega kui olla võiks. Unistused on toredad ja ilma nendeta ei saa, kuid nagu Sa välja tõid, siis on ka unistuste purunemise riski maandamise kriteerium sisse kirjutatud:Mägilane kirjutas:Huvitav on see et ,paljud esimese maasturi unistajad ei jõua oma (märgades)unistustes kõiki lukke kokku unistada. Ja kui (unistus) puruneb on auto mitmeks aastaks 2wd.Ei midagi isiklikku -ainult unistused
G välistav asjaolu ongi ulme varuosade hinnad, mis ma kuulnud olen, vahekasti kohta vähemalt 100-130k on uuendamine ja sellise raha taha jääks sõit kohe seisma.antsa911 kirjutas:…//
5. Aeglusti ja vastupidav käigukast
6. Varuosad ei oleks üle mõistuse kallid
…//
Y60 on lühema teljevahega (2400mm) variant ainult Hard Top versioonidel, kuid ka teiste versioonide 2970mm ei ole ka halb. Mootoriga on ainult kitsas, pakkuda on neil vaid 2 tüüpi TB42 ja TD42, millest esimene on 4,2l bensukas, mis on ilmselgelt röövel ja teine 4,2l diisel millel on üüratud 85 kW (osaliselt kompenseerib seda 264 Nm väänet). Lisaks on Cab tüüpi masinatel ainult lehtvedrud ees ja taga (minu silmis ei ole tegemist hea lahendusega).fagott kirjutas:Kui võistlustele ei plaani minna( see praagiks G ka välja), siis vastavad kriteeriumidele ka Nissan Patrol y60 ja 61.Esimene tõenäoliselt töökindlam, erinevad üksteisest ainult kapotialuse poolest.
Y61 puhul on mootorite valik üsna hea alustades 3,0 TD-st ja jooksevad välja 4,8l bensiinimootoriteni, mis jällegi on pisut liialdatud kubatuur.
Kõige suurem miinus mõlema masina juures on kaal, mis erinevate andmete kohaselt kõigub kuni ööratu (alates 3150kg lõpetades 5900kg) ja ka lukkude puudumine vaid TI-l on lukk tagasillas.
Landcruiser LJ 70 on hea mootoriga (2,4 TD 62 kW, 212 Nm väänet) istub Hiluxi diferentsiaalide otsas, on kerge (erinevatel mudelitel kiigub 2000kg ümber) ja lühike (telgede vahe 2310mm) . LJ 70 vist on esimene LC seerias, millele hakati aretama keerdvedrusid lehtede asemele (huvitav, kas esimene katsetus läks aiataha või saadi see enne 80 seeriat tööle?). Keegi targem võiks pajatada Hiluxi ja LC sildadest.uputaja kirjutas:Ässitan vaenu - Ainukesed autod millega tõsist metsa kannatab teha on ikkagi Ländkruiser LJ 70 ja Defender 90 . Kõik teised on sahvariautod
Land Rover 90, täna tööle jalutades silmitsesin vanalinna pargitud sellist (küll oli see Td5 Land Rover Defender). Talasillad, robustne kere, uksehinged väljaspool kergeks demonteerimiseks jne, kuid pikk (4077mm) (telgede vahe 2360mm) on see masin ja madal tundus see ka olevat. Plussideks on tsentraalne lukustus ja keerdvedrud. Väga põnev on vanema põlvkonna 300TDi mootor, milles ei ole ka tohutult elektroonikat. Aga Landy kindlasti oskab meid kõiki ideaalselt valgustada Defenderite plussidest ja miinustest, kui tal aega peaks olema
See postitus annab kerge ja väga kiire ülevaate pea kogu maasturite valikusterik kirjutas: Rover vs G, igipõline vastasseis
Wrangleri ja Cero pabersillad
Patrol kohmakas ja kolakas
USA kastikad, suurte poiste mängu linnaautod
Ületamatu Toyota LC 70, mille kohta on Habe öelnud, et Wrangler on sõidurõõm, Toyo on võidurõõm
Zuki, katusega ATV, 100% oma nime väärt.
Milliste Zukide poole pilk tuleks pöörata? Samurai, Vitara?
Wrangler Rubicon on vähemalt netist loetu põhjal üks tõsisemalt võetavamaid kandidaate (lukud, ülekandearvud, kliirens, telgede vahe), mille poole piiluda, kuid hind on vaieldamatult krõbe, kuna neid valmistati ainult 8000 tükki ja Eestist neid saada ei ole. 2008 aastal Alansi MudDrag il sõitis Vahur sellise masinaga. Palju Rubicon ja tavaline Wangler erinevad teineteisest?
E: Käsitletud masinate hinnad ka juurde:
Land Rover Defender: 70 000 - 440 000 EEK.
MB G-klass: 120 000 - 1,3m (5,4m mobile.de andmetel) EEK
Land Cruiser LJ 70: 78 000 - 100 000 EEK (hetke lemmik)
Wrangler Rubicon - teadmata
Viimati muutis antsa911, T Veebr 17, 2009 12:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
antsa911
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Y60jr kirjutas:Oot oot. Patroli Y60 TD42 kaal oli kaalul 2400kg ja Y61 2.8TD kaal oli 2500kg kaalul. Kindlasti on nad alla 3T masinad!
EDIT: Samuti on TD42 kw hoopis 91, mitte 85.
TD42
4.2 litre, water-cooled diesel engine.
4 cycle, 6 cylinder OHV.
Crossflow cylinder head, high camshaft.
Bore x Stroke: 96 x 96mm.
Displacement: 4169 cc.
Compression Ratio: 22.7.1.
Max. Power: 85kW @ 4000r/min (DIN).
Max. Torque: 264Nm @ 2000r/min (DIN).
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Aegajalt on mul soov end silma pussitada. Vabandage väljenduse pärast. Aga palun vähem pläma.antsa911 kirjutas:G välistav asjaolu ongi ulme varuosade hinnad, mis ma kuulnud olen, vahekasti kohta vähemalt 100-130k on uuendamine ja sellise raha taha jääks sõit kohe seisma.
http://www.mbparts.ru/?type=A&partno=46 ... &op=Search
http://www.mbparts.ru/?type=A&partno=46 ... &op=Search
e. kogu kast maksab 2800 (300GD, W461) ja 3500 eur (G500, W463), mis pole ligilähedalgi veel sinu väidetud 130k'l.
Siin ntx üks "osta kohe" Wolfi oma 890 euri:
http://cgi.ebay.de/Mercedes-G-250-GD-Ve ... 240%3A1318
Inimesed kes räägivad, et G varuosad on kallid, pole ühtegi ise omanud.
Viimati muutis trc, T Veebr 17, 2009 12:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Need andmed on ekslikud ja ma ausalt ei viitsi ametlikult seda tõestama enam hakata. Ka väänet on rohkem kui seal seal andmetes kirjas. 85kw on puhtalt euronormide pärast siin mandril ametlikuks infoks tehtud.antsa911 kirjutas:Y60jr kirjutas:Oot oot. Patroli Y60 TD42 kaal oli kaalul 2400kg ja Y61 2.8TD kaal oli 2500kg kaalul. Kindlasti on nad alla 3T masinad!
EDIT: Samuti on TD42 kw hoopis 91, mitte 85.
TD42
4.2 litre, water-cooled diesel engine.
4 cycle, 6 cylinder OHV.
Crossflow cylinder head, high camshaft.
Bore x Stroke: 96 x 96mm.
Displacement: 4169 cc.
Compression Ratio: 22.7.1.
Max. Power: 85kW @ 4000r/min (DIN).
Max. Torque: 264Nm @ 2000r/min (DIN).
+372 5028488
-
e.p.
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Inimesed kes räägivad, et G varuosad on kallid, pole ühtegi ise omanud.
see ongi kõige naljakam asja juures,et kõik teavad täpselt,kui kallis ja raske jne kuigi pole enamus vast isegi roolis istunud
Uurige,palju maksavad toyo esinduses vahekastid jne jubinad,mida teil tõenäoliselt vahetada vaja pole,kui hooldate ja kuulate oma autot
Need esinduses öeldud hinnad ei näita miskit. Y60 Patrolile maksab ka originaalvints esinduses 130 000 krooni, aga paljud seda sealt ostnud on?antsa911 kirjutas: G välistav asjaolu ongi ulme varuosade hinnad, mis ma kuulnud olen, vahekasti kohta vähemalt 100-130k on uuendamine ja sellise raha taha jääks sõit kohe seisma.
Samamoodi mulle MB G ja LC LJ70 võhikuna on aegade jooksul arusaam tekkinud, et LJ70 on kallim pidada kui G'd. Osad on samas hinnas, aga üks laguneb lihtsalt vähem.
+372 5028488
-
antsa911
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Ärge G mehed nii hullult minu peale ka pahandage
. Eks need hinnad ja varuosajutud on ikka pärit nendelt meestelt, kes nendega sõitnud on, niisama lahmima siia ei oleks tulnud.
Lisaks on väga tore, kui Y60 mootor on tegelikkusest võimsam, kus minsugusele tavalugejale peaks tulema teadmine selle kohta, kui mul on vaid ametlikud andmed käeulatuses.
Lisaks on väga tore, kui Y60 mootor on tegelikkusest võimsam, kus minsugusele tavalugejale peaks tulema teadmine selle kohta, kui mul on vaid ametlikud andmed käeulatuses.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
antsa911 kirjutas: Keegi targem võiks pajatada Hiluxi ja LC sildadest.
Ei väida end targaks, küll üks juhus elust: Mingil safaril sai veidi rapsitud ja Lockriht´ga Hiluxi esisillas (tala) hakkas midagi justkui "üle viskama" raskema veoga. Lahkamine näitas et viskaski. Peaülekande laagrid olid nii kulunud et loopis teo hammast üle. Vaatamata üsna räsitud olemisele olid kõik hambad alles! Sai vahetatud vaid laagrid ja nüüd juba päris mitu võistlust sõidetud. Ulub (väga leebelt öeldes) aga kestab. Sillad on modifitseerimata ja rehvid on lukkudega 33" Mudzillad.
Samuti oleme käepäraste vahenditega veidi modinud lehtvedrustust ja ei tunnegi enam eriti puudust spiraalidest, coiloveritest vms. Olla ju võiks aga kas need annavad nii palju juurde.
PS. Hiluxi stardimass 1700kg (tangitud, täisvarustus)
Ei väida end targaks, küll üks juhus elust: Mingil safaril sai veidi rapsitud ja Lockriht´ga Hiluxi esisillas (tala) hakkas midagi justkui "üle viskama" raskema veoga. Lahkamine näitas et viskaski. Peaülekande laagrid olid nii kulunud et loopis teo hammast üle. Vaatamata üsna räsitud olemisele olid kõik hambad alles! Sai vahetatud vaid laagrid ja nüüd juba päris mitu võistlust sõidetud. Ulub (väga leebelt öeldes) aga kestab. Sillad on modifitseerimata ja rehvid on lukkudega 33" Mudzillad.
Samuti oleme käepäraste vahenditega veidi modinud lehtvedrustust ja ei tunnegi enam eriti puudust spiraalidest, coiloveritest vms. Olla ju võiks aga kas need annavad nii palju juurde.
PS. Hiluxi stardimass 1700kg (tangitud, täisvarustus)
Tehtud, mõeldud.
Ja lisaks vist miski 2.5" tõste?vanaisa kirjutas:---Palju Rubicon ja tavaline Wangler erinevad teineteisest?---
Rubiconil standardis Tru-Lok lukkudega (õhuga juhitavad) 4:11 ülekandega D44 sillad ees ja taga(taga lisaks LSD, kui lukk väljas), tugevamad assid-ristid, NV421 vahekast (4:1) ja vist rohkem kõhualuseid pantsereid ka juba tehasest.
+372 5028488
-
Andrus Michelis
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Tõsisema maasturi otsingul
Erik kirjutas:
Ja ma kogu aeg mõtlen, et kui mul oleks kastikas, siis mida ma sinna kasti paneks... segumasin näit., liiv, küttepuud aga muuks ta nagu ei kõlba, sest ükski levinud ehitusmaterjal sinna ei mahu, koeri ei vea, lumi ja vihm sajab sinna. Ok paneme sinna kooriku peale, aga milleks siis kastikas?
Lihtsalt minu arvamus...[/quote]
Mina jälle mõtlen, et ma rohkem ei osta ühtegi autot, mis ei ole kastikas.
Kasti lendavad kõik asjad, ok, tegelikult püss, binokkel ja läpakas on kabiinis.
Ja ma kogu aeg mõtlen, et kui mul oleks kastikas, siis mida ma sinna kasti paneks... segumasin näit., liiv, küttepuud aga muuks ta nagu ei kõlba, sest ükski levinud ehitusmaterjal sinna ei mahu, koeri ei vea, lumi ja vihm sajab sinna. Ok paneme sinna kooriku peale, aga milleks siis kastikas?
Lihtsalt minu arvamus...[/quote]
Mina jälle mõtlen, et ma rohkem ei osta ühtegi autot, mis ei ole kastikas.
Kasti lendavad kõik asjad, ok, tegelikult püss, binokkel ja läpakas on kabiinis.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.