Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Ütlen kohe, et veekindlat karpi pole olemas. :)
Eriku jutt õige unusta need releed, mida vähem seda parem. Jälle üks asi mille peale sa hiljem üteld, et jah teil oli õigus. Milleks? Tee kohe nii, et on hea või vähemalt parem.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ainuke veekindel karp on tuttuus kummipall.Kõik teised lasevad vett läbi või tekib sinna sisse kodents.
Isegi alt kinni valatud releed saavad ükskord otsa.Asi ka veel selles,et releedega on sul rohkem kontakte mis ei pruugi ühendust anda ja siis sa vaene mees vaevled vea otsimisega.See juhtub kindlasti võistlustel.Kodus töötab kõik laitmaltult.
Kõige lihtsamad lülitid on parim lahendus.Kontroll lamp võiks siiski peale lülitit olla,et näha kas vool väljub lülitist või mitte.
Edu
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Kobedamad lülitid kannatavad 220V puhul 10A. See 2,2 kW. 12V puhul pakun, et 20A lülitada pole probleemi!
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Tere, Tarmo! Vaatan, et minu Outboxis üks Sulle saadetud kiri juba mitu kuud seisab, pole ära läinud. Äkki Sul postkast täis saanud ja ei mahu enam? :roll:
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Sillad lõplikult komplekteeritud, valmis alla panekuks:

Pilt

Varasemates postitustes oli mitu tagumise ketaspiduri huvilist. Üks võimalik lahendus näeb siis Mitsu sadulate ja ketastega valmiskujul välja selline (koostejoonised on varasemates postitustes):

Pilt
Pilt

Hüdrosilindrist ka korralikum pilt:

Pilt

Neid torusid pidi hakkavad jooksma 1. piduritorud, 2. õhuvoolikud, 3. elektrijuhtmed:

Pilt

Jah - ma tean, et muda ja sodi lähevad täis, aga las nad siis lähevad. Palju ruumi seal enivei ei ole ja kaitsevad siiski mingilmääral.

Sildade ja varraste värvimiseks kasutasin 1. happekrunt, 2. kahekomponentne krunt, 3. Standoxi must Standofleet - väga paksu kihi jätavad need tumedad fleet'id.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Nagu juba mainitud, viin sildadest tuleneva kommunikatsiooni raamini mööda lääbade küljes olevaid torusid.

Küsimus - kas sillalt lahkudes ja kaitsvasse torusse suundudes peab piduritoru korraks voolikuks minema?
Iseenesest liikumist seal ju suht vähe, aga mingil määral ikkagi puksid annavad järele.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Äkki kasutad kogu süsteemi ehitamiseks spetsiaalset "voolikut". Ehk siis teflon toru, millel roostevaba sukk peal.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

erik kirjutas:Äkki kasutad kogu süsteemi ehitamiseks spetsiaalset "voolikut". Ehk siis teflon toru, millel roostevaba sukk peal.
Seda ei taha eelkõige hinna tõttu. :oops: Vask on hea odav ja pole kuigi raske vahetada ka, kui katki läheb kuskilt.
Aga ikkagi - kas panna sinna voolik või pole see liikumine lääba ja silla vahel nii märkimisväärne?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

pane voolik, või tee torust sinna vedru. Põhiline, et oksarisu teda kaasa ei võtaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Aga kas näiteks Hydoscand ei tee valmis sellist pikka voolikut et oleks algusest lõpuni ühes tükis ja vedruga kaetud? Teiseks: minu meelest see torusse sisse-väljamineku koht on jube terav, seal võiks olla midagi... kas kummivooliku tükk või keevitada mingi lehtrikujuline junn otsa (vaata Febist mingi keevitatava veetoru üleminek). Sisse-väja augud võid ju natukene silikooni täis tõmmata (täpselt nii palju et hiljem toru kätte saad) - siis ei lähe paska täis nagu sa kirjeldasid ja annab jällegi veits hõõrdumiskindlust sellele sõlmele. Ja kui nüüd siin kirjutamise kägus järele mõelda siis äkki olekski kõige parem lahendus pikk kummivoolik ilma vedruta + lehtrid + silikoon? Kui sa paned sinna sisse toru ja ilma silikoonita siis kaldun arvama et mõne aja möödudes pead sa toru kättesaamiseks selle lihtsalt välja puurima...

PS. Õhuvoolikud ja juhtmed võiks ju veel omakorda olla pika kummivooliku sees mis oleks ühte otsa pidi raami küljes ja teist otsa saaks kenasti vedada piki silda võimalikult diffri lähedale. Ja jällegi silikoon otstes.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kui siiski ühe pika liini vahelt mõni kuritahtlik juurikas jupi ära viib, on selle taastamine metsas üsna tülikas. Veel ühe lähenemisena on võimalik teha piduriliin paljude ühenduskohtadega, st. toru-voolik-toru-voolik jne. Kui nüüd kasutada kõikjal ühesuguseid voolikuid (võimalusel ka -torusid), on nende vahetamine lihtne ja kiire. Elektriga vähe keerulisem, ühenduskohad totaalse muda keskkonnas ei kõla liiga usaldusväärselt.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

tarmo kirjutas:Nagu juba mainitud, viin sildadest tuleneva kommunikatsiooni raamini mööda lääbade küljes olevaid torusid.

Küsimus - kas sillalt lahkudes ja kaitsvasse torusse suundudes peab piduritoru korraks voolikuks minema?
Iseenesest liikumist seal ju suht vähe, aga mingil määral ikkagi puksid annavad järele.
arvan et, äärmuslikes oludes on silla ja lääba vaheline liikumine sama suur kui garaazis juhul kui sild on paigaldatud ilma puksideta, vähemalt on see teoreetiliselt võimalik st. sellega võiks arvestada.Äärmuslik olukord võiks olla näiteks kännu avastamine sillatalaga, minu teada Rein (HMM I) sõitis MB sillatalale mõra sisse.
Arvan et vask toru seda lõtku (loksu) üle ei ela muidugi kui pole plaanis sea kõrvasid torule sisse keerata ja punaseks värvida.Meie kasutasime lahendust toru-voolik-toru-voolik jne.
Kindlasti on paremaid ja kallimaid lahendusi aga ainult vasktoru on liiga lihtne.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Järgmine probleem. Kerega on plaanid natuke teised, kui raamiga. Nimelt tahaks ta kohe ära liivapritsida (nagu Veiko alguses ka soovitas) ja seejärel hakata lõikama/keevitama. Nii on tunduvalt puhtam ja lihtsam töötada, sest selle vana värvi, rooste ja põhjamastiksi käsitsi maha lihvimine on ikka päris tükk rõvedat tööd.

Aga probleem tekib sealt, et kui kõik haljaks lasta, siis hakkab kogu kere väga kiiresti uuesti roostetama ja kardetavasti on kuu aja pärast, kui asi jõuab värvimiseni, üsna värvitamatu.

Kas on mingi vahend, millega pärast pritsi kõik üle käia, et võtaks roostetamise kinni, aga samas ei segaks keevitust? Alati on variant katta kohe krundiga, sest krunti on lihtsam puhastada, kui vana värvi. Aga võibolla on veel mingi teine tee?

Paar pildikest ka:
Pilt
Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Piduritest.
Ise kasutasin seda teflontoru varijanti, ega see toru nii kallis plolegi vaid need otsavidinad millega ühendada on kallid. Kui kasutada sellist toru pikki lääbat siis ei ole ilmselt suurt hinna vahet kas kasutad voolik-toru- voolik- toru varijanti või tõmbad sillalt kuni peasilindrini ühe silikoon vooliku. Viimasel juhul on aga hulka vähem ühenduskohti mis lekkima võivad hakata.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Mis sa selle kerega jändad, tee uus. Natuke toru ja keevitust ning rifflit ja ongi valmis. :)

Priit
lihtsalt minu arvamus ja saab tugevam, ning säästad närve.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”