Diisli pikk käivitus külmalt.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Diisli pikk käivitus külmalt.

Postitus Postitas Jarel »

Mootor mb 2.2l vabalt hingav 4silindriga [om615] 44 kw.Käivitus 15 sek. ja seda ka alles 3-4 korral.Käima minnes töötab ilusti,soojalt käivitub ka koheselt.Suitseb [hall suits] mootori soojenedes kaob ära. Mootori jahtudes 3-4 tundi sama jama.Aku uus ja korralik [varta 100ah 800a].Starter veab ilusti ja kiirelt.Masinat vedades käivitub ka koheselt.Plokisoojendus töötab ,hoitud sees 4tundi ,tulemus sama.Eel süüte küünlad töötavad kontrollides läksid ilusti hööguma.Kütus ei tohiks ka tagasi vajuda, sest voolikutesse õhu mulle ei teki.Starterit andes tuleb pihusti tagasivoolu voolikust kütet,kui see ära tömmata.Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.Oskab keegi õelda mida veel kontrollida,või teab mõnda asjalikku meest kes masina üle vaataks löuna-eestis. Lugupidamisega.
Taf
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: K Veebr 04, 2009 11:23 pm

Postitus Postitas Taf »

Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas5051799

All parandati number, loodan et nüüd õige
Viimati muutis Taf, N Veebr 05, 2009 5:07 pm, muudetud 2 korda kokku.
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Postitus Postitas Jarel »

Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle. :lol:
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Jarel kirjutas:
Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle. :lol:
Selll numbril on raudselt midagi üleliigset! :D
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Diisli pikk käivitus külmalt.

Postitus Postitas malvekas »

Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Re: Diisli pikk käivitus külmalt.

Postitus Postitas Jarel »

malvekas kirjutas:
Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?
Mis selle jahutusvedelikuga on kui kahaneb.Ei ole tähele pannud -peab vaatama.
Viimati muutis Jarel, N Veebr 05, 2009 4:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
einar
Mudder
Postitusi: 73
Liitunud: P Okt 19, 2008 6:09 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

peale käivatamist lühiajaline hall suits viitab otseselt pihusti probleemile.


see seletab ka viletsa käivitumise.
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Postitus Postitas Jarel »

malvekas kirjutas:Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Hoian silma peal.Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Jarel kirjutas:Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Sellisel juhul peaks ka paisupaagis mullitama ja tühikäigul võib (kuid ei pea) salongi soojendus ka külmemat õhku puhuma hakata. Suits oleks sellisel juhul algul valkjas-hall. Pihusti ja surve probleemide korral sinakas-hall
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jarel kirjutas:
malvekas kirjutas:Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Hoian silma peal.Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Üldjuhul on sellisel juhul sul ka surve jahutussüsteemis sees kui mootor töötab. Väljendub see näiteks paisupaagis selliselt, nagu oleks tegemist keeva vee potiga. Mullitab ja mitte vähe. Ning külma mootorit käivitades lööb ka lõdvikud kohe jäigaks.
+372 5028488
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

Jarel kirjutas:
Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle. :lol:
Õige number on 5051799. Urmas toimetab Märjamaal.
pixman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: R Dets 05, 2008 9:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas pixman »

Oli sama mootoriga liikur kunagi. Olid täpselt samad probleemid mis teema algatajal. Hästi käivitus ainult +5c´üles poole. Viga peitus vähe hõredas mootoris, mootor ei olnud täitsa sõel. Sõitsin vist kolm talve sedasi kui starterist ei läinud, siis tõmmates käivitus koheselt ka suure külmaga.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”