Diisli pikk käivitus külmalt.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Diisli pikk käivitus külmalt.
Mootor mb 2.2l vabalt hingav 4silindriga [om615] 44 kw.Käivitus 15 sek. ja seda ka alles 3-4 korral.Käima minnes töötab ilusti,soojalt käivitub ka koheselt.Suitseb [hall suits] mootori soojenedes kaob ära. Mootori jahtudes 3-4 tundi sama jama.Aku uus ja korralik [varta 100ah 800a].Starter veab ilusti ja kiirelt.Masinat vedades käivitub ka koheselt.Plokisoojendus töötab ,hoitud sees 4tundi ,tulemus sama.Eel süüte küünlad töötavad kontrollides läksid ilusti hööguma.Kütus ei tohiks ka tagasi vajuda, sest voolikutesse õhu mulle ei teki.Starterit andes tuleb pihusti tagasivoolu voolikust kütet,kui see ära tömmata.Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.Oskab keegi õelda mida veel kontrollida,või teab mõnda asjalikku meest kes masina üle vaataks löuna-eestis. Lugupidamisega.
Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas5051799
All parandati number, loodan et nüüd õige
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas5051799
All parandati number, loodan et nüüd õige
Viimati muutis Taf, N Veebr 05, 2009 5:07 pm, muudetud 2 korda kokku.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Selll numbril on raudselt midagi üleliigset!Jarel kirjutas:Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle.Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Re: Diisli pikk käivitus külmalt.
Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Cheokee 2,5td
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Re: Diisli pikk käivitus külmalt.
Mis selle jahutusvedelikuga on kui kahaneb.Ei ole tähele pannud -peab vaatama.malvekas kirjutas:Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Viimati muutis Jarel, N Veebr 05, 2009 4:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Sellisel juhul peaks ka paisupaagis mullitama ja tühikäigul võib (kuid ei pea) salongi soojendus ka külmemat õhku puhuma hakata. Suits oleks sellisel juhul algul valkjas-hall. Pihusti ja surve probleemide korral sinakas-hallJarel kirjutas:Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Cheokee 2,5td
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Üldjuhul on sellisel juhul sul ka surve jahutussüsteemis sees kui mootor töötab. Väljendub see näiteks paisupaagis selliselt, nagu oleks tegemist keeva vee potiga. Mullitab ja mitte vähe. Ning külma mootorit käivitades lööb ka lõdvikud kohe jäigaks.Jarel kirjutas:Hoian silma peal.Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.malvekas kirjutas:Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
+372 5028488
Õige number on 5051799. Urmas toimetab Märjamaal.Jarel kirjutas:Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle.Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799