Hommikuti pikk käivitus.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Hommikuti pikk käivitus.
Masinaks on GC 2,7 crd 2002.Kui hommikul masinat käima panna siis vajab pikemat käiamist.Kui käima läheb siis töötab ilusti ja uuesti käivitamisel läheb ka praktiliselt kohe käima.
Uurisin ka siin foorumis ringi ja kaldun arvama,et küte vajub ööga tagasi.Vahetasin tagasivoolu voolikud, mis olid välisel vaatusel korralikud ja kuivad.Huvi hakkas pakkuma kütuse filter.Selle keskel on mingi imeliku kinnitusega vooli ja suundum mootori ette mingisse seadmesse millest mul pole aimu.Kahtlustan seda kinnitus seal filtri peal kuigi ma ei osanud seda lahti tea ja seega ma ei tea kas on võimalik et sealt õhku saab.
Pihusti ja eelsoojendusküünalde ümbrused on kuivad.Oskab keegi midagi soovitada.
Uurisin ka siin foorumis ringi ja kaldun arvama,et küte vajub ööga tagasi.Vahetasin tagasivoolu voolikud, mis olid välisel vaatusel korralikud ja kuivad.Huvi hakkas pakkuma kütuse filter.Selle keskel on mingi imeliku kinnitusega vooli ja suundum mootori ette mingisse seadmesse millest mul pole aimu.Kahtlustan seda kinnitus seal filtri peal kuigi ma ei osanud seda lahti tea ja seega ma ei tea kas on võimalik et sealt õhku saab.
Pihusti ja eelsoojendusküünalde ümbrused on kuivad.Oskab keegi midagi soovitada.
Re: Hommikuti pikk käivitus.
See mingi seade on etteandepump, sellel 2.7 CRD masinal pole küttepumpa paagis, vaid kapoti all. Lahti saad filtri pealt selle kinnituse kui 2 kruvi ära keerad. Seda kas õhku saab saad ju vaadata, sest peaks läbipaistev voolik filtrist edasi minema. Vist mingi kõri oli peal aga seda saab liigutada. Oli omal sama jama kunagi ja käivitades olid õhumullid näha.index kirjutas:Huvi hakkas pakkuma kütuse filter.Selle keskel on mingi imeliku kinnitusega vooli ja suundum mootori ette mingisse seadmesse millest mul pole aimu.Kahtlustan seda kinnitus seal filtri peal kuigi ma ei osanud seda lahti tea ja seega ma ei tea kas on võimalik et sealt õhku saab.
Pihusti ja eelsoojendusküünalde ümbrused on kuivad.Oskab keegi midagi soovitada.
Ja veel. Omal lõppes see pika käivituse probleem 5. pihusti vahetamisega. Kui masin käib, võta pihustitelt tagasivoolu voolik maha, normaalne on väga õrn immitsemine tagasi, kui 1 pihustitest laseb rohkem on probleem seal. Lihtsalt survet ei saada üles et plaks ära käiks... Tüüpasi 2.7CRD Jeebul

Pole veel oma probleemist lahti saanud!Mind paneb mõtlema olukord mis oli mul laupäva õhtul.Auto oli terve päva töö juures seisnud ja kui tahtsin koju sõita siis auto käima ei läinud.Auto näitas -18 c.Autot käima ei saanud.Võtsin ja vedasin auto töö juures olevasse garaazi.Garaaziz seisis auto 10 min.ja kui proovisin käivitada siis läks käima
.Selle ajaga ei soojenenud auto mootor mingi valemiga ülesse.Küsimus,kas sellel mootoril(2,7 cdr)on nii kui üks eelsoojendus küünal on läbi siis ühtegi teist tööle ei lasta.Või peaks armatuuris olev eelsoojenduse märk näitama viga kui küünal läbi.Teine küsimus,kui kahtlustaksime kütuse tagasivajumist,kuidas siis garaazis see ei mõjuta.Peale seda on auto garaazis kaks päeva seisnud ja kui käivitasin siis läks ilusti käima.
Kas diagnostika näitaks mingit vea suunda selles osas.
Pikk jutt ja vast ka natuke segane.
Tänan vastamast.

Kas diagnostika näitaks mingit vea suunda selles osas.
Pikk jutt ja vast ka natuke segane.
Tänan vastamast.
Kui neli küünalt kenasti töötavad, siis miks peab ühe läbipõlenud küünla pärast kõik välja vahetama? Iseasi muidugi, kui need olemas olevad neli on mingit muud marki vms...malvekas kirjutas: Ja kui vahetama hakkad, siis ikka kõik uued.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
kunagi oli minul 1 nissani ront millega sama pull
selgus hiljem, et mingi kuramuse aju toimetab külma puhul käivitamist
ja loomulikult ei tööta
siis lugupeetud elektrik tegi otseühenduse
loed aga kella pealt aega ja hoiad küünlaid kuumas
tegin isegi mingi tabeli
vastavalt külmakraadile, mingi hulk sekundeid küünlaid
-20 oli vist 40 sekundit
selgus hiljem, et mingi kuramuse aju toimetab külma puhul käivitamist
ja loomulikult ei tööta
siis lugupeetud elektrik tegi otseühenduse
loed aga kella pealt aega ja hoiad küünlaid kuumas
tegin isegi mingi tabeli
vastavalt külmakraadile, mingi hulk sekundeid küünlaid
-20 oli vist 40 sekundit

Rocky minu esimese 4x4 masin
kõnetraat 56912385
rahvus: setu
kõnetraat 56912385
rahvus: setu
See kõikide vahetamine on üldine soovitus, kuna hetkel töötavad küünlad on juba nö. kulunud ja ei pruugi anda enam nii korraliku kuumenemist sama ajaga mis uus. Need mis hetkel veel töötavad saab jätta alles, et siis kui hiljem peaks mõni läbi põlema, saab asendada kasutatuga. Kasutatud sobiksid kasutatutega. Keeruline ehk sai, aga ehk aru saab.boob kirjutas:Kui neli küünalt kenasti töötavad, siis miks peab ühe läbipõlenud küünla pärast kõik välja vahetama? Iseasi muidugi, kui need olemas olevad neli on mingit muud marki vms...
(OT - Sama võrdlus näiteks amortidega, mida soovitatakse vahetada ka paaris, mitte ükshaaval)
Cheokee 2,5td
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......