Hommikuti pikk käivitus.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Hommikuti pikk käivitus.

Postitus Postitas index »

Masinaks on GC 2,7 crd 2002.Kui hommikul masinat käima panna siis vajab pikemat käiamist.Kui käima läheb siis töötab ilusti ja uuesti käivitamisel läheb ka praktiliselt kohe käima.
Uurisin ka siin foorumis ringi ja kaldun arvama,et küte vajub ööga tagasi.Vahetasin tagasivoolu voolikud, mis olid välisel vaatusel korralikud ja kuivad.Huvi hakkas pakkuma kütuse filter.Selle keskel on mingi imeliku kinnitusega vooli ja suundum mootori ette mingisse seadmesse millest mul pole aimu.Kahtlustan seda kinnitus seal filtri peal kuigi ma ei osanud seda lahti tea ja seega ma ei tea kas on võimalik et sealt õhku saab.
Pihusti ja eelsoojendusküünalde ümbrused on kuivad.Oskab keegi midagi soovitada.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

ega sa hiljuti seda filtrit vahetanud?
mul vahetati 2003a 2.7CRD'l kütusefilter ja hakkas sama jama. Selle vahega, et iga kord tahtis pool minutit käiamist, enne kui käivitus.
Aitas see, kui pandi teise firma kütusefilter. :roll:
Alguses kahtlustasin ka voolikuid...
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

mina pole seda veel vahetanud.Mis firma filter sulle siis pandi?
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

vot ei teagi :oops:
see oli mitu kuud tagasi. Mäletan vaid et see oli sinine, praegune on hõbedane, musta pealisega. Ühtegi kirja ei paista. Nii et abi ei oska anda. :cry:
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Re: Hommikuti pikk käivitus.

Postitus Postitas gunnar »

index kirjutas:Huvi hakkas pakkuma kütuse filter.Selle keskel on mingi imeliku kinnitusega vooli ja suundum mootori ette mingisse seadmesse millest mul pole aimu.Kahtlustan seda kinnitus seal filtri peal kuigi ma ei osanud seda lahti tea ja seega ma ei tea kas on võimalik et sealt õhku saab.
Pihusti ja eelsoojendusküünalde ümbrused on kuivad.Oskab keegi midagi soovitada.
See mingi seade on etteandepump, sellel 2.7 CRD masinal pole küttepumpa paagis, vaid kapoti all. Lahti saad filtri pealt selle kinnituse kui 2 kruvi ära keerad. Seda kas õhku saab saad ju vaadata, sest peaks läbipaistev voolik filtrist edasi minema. Vist mingi kõri oli peal aga seda saab liigutada. Oli omal sama jama kunagi ja käivitades olid õhumullid näha.

Ja veel. Omal lõppes see pika käivituse probleem 5. pihusti vahetamisega. Kui masin käib, võta pihustitelt tagasivoolu voolik maha, normaalne on väga õrn immitsemine tagasi, kui 1 pihustitest laseb rohkem on probleem seal. Lihtsalt survet ei saada üles et plaks ära käiks... Tüüpasi 2.7CRD Jeebul :P Paraku. Ja looda et pole 4. ega 5. pihusti, sest nende vahetus tähendab mootori eemaldamist, või paremal juhul kui pihusti ilusti liikuma saab, piisab kui eest mootor alla lasta. Igatahes kallis lõbu, pihusti oma 3.5K hinnaga sealjuures oli odav.
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

Pole veel oma probleemist lahti saanud!Mind paneb mõtlema olukord mis oli mul laupäva õhtul.Auto oli terve päva töö juures seisnud ja kui tahtsin koju sõita siis auto käima ei läinud.Auto näitas -18 c.Autot käima ei saanud.Võtsin ja vedasin auto töö juures olevasse garaazi.Garaaziz seisis auto 10 min.ja kui proovisin käivitada siis läks käima :shock: .Selle ajaga ei soojenenud auto mootor mingi valemiga ülesse.Küsimus,kas sellel mootoril(2,7 cdr)on nii kui üks eelsoojendus küünal on läbi siis ühtegi teist tööle ei lasta.Või peaks armatuuris olev eelsoojenduse märk näitama viga kui küünal läbi.Teine küsimus,kui kahtlustaksime kütuse tagasivajumist,kuidas siis garaazis see ei mõjuta.Peale seda on auto garaazis kaks päeva seisnud ja kui käivitasin siis läks ilusti käima.
Kas diagnostika näitaks mingit vea suunda selles osas.
Pikk jutt ja vast ka natuke segane.
Tänan vastamast.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Viimase kirjelduse järgi oleks justkui eelsüüte küünaldes viga kui külmas käima ei lähe ja soojas läheb.
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

OT : Aga ei saa mitte võrdlust toomata jätta oma 19a. vana Länkariga . Õues oli 20C külma ja auto käivitus poolest pöördest nagu suvelgi.


Aga algatuseks vaata eelsüüte küünlad üle , et kas vool tuleb peale .



Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

neli esimes on testriga mõõdetud ja olid korras!Viimasele ligi ei pääsenud ja see esialgu mõõtmata.
Kasutaja avatar
Inz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: L Dets 13, 2008 8:57 pm
Asukoht: Muuga

Postitus Postitas Inz »

kui soojas ruumis olles läx käima
siis on kusagil vesi sees

pane sooja tagasi ja piiritus paaki ja masin käima 8)
Rocky minu esimese 4x4 masin
kõnetraat 56912385
rahvus: setu
index
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Nov 19, 2008 9:02 pm

Postitus Postitas index »

ei ole asi kindlasti mitte vees!Auto läheb käima -8c aga -15c enam ei lähe.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

uputaja kirjutas: Aga algatuseks vaata eelsüüte küünlad üle , et kas vool tuleb peale .
Kui ta sul -8 läheb, ja -15 ei lähe, siis võib piisata vabalt sellest, et ka see viies küünal ikkagi on läbi. Ja kui vahetama hakkad, siis ikka kõik uued.
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

malvekas kirjutas: Ja kui vahetama hakkad, siis ikka kõik uued.
Kui neli küünalt kenasti töötavad, siis miks peab ühe läbipõlenud küünla pärast kõik välja vahetama? Iseasi muidugi, kui need olemas olevad neli on mingit muud marki vms...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Inz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: L Dets 13, 2008 8:57 pm
Asukoht: Muuga

Postitus Postitas Inz »

kunagi oli minul 1 nissani ront millega sama pull
selgus hiljem, et mingi kuramuse aju toimetab külma puhul käivitamist
ja loomulikult ei tööta

siis lugupeetud elektrik tegi otseühenduse
loed aga kella pealt aega ja hoiad küünlaid kuumas

tegin isegi mingi tabeli
vastavalt külmakraadile, mingi hulk sekundeid küünlaid
-20 oli vist 40 sekundit 8)
Rocky minu esimese 4x4 masin
kõnetraat 56912385
rahvus: setu
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

boob kirjutas:Kui neli küünalt kenasti töötavad, siis miks peab ühe läbipõlenud küünla pärast kõik välja vahetama? Iseasi muidugi, kui need olemas olevad neli on mingit muud marki vms...
See kõikide vahetamine on üldine soovitus, kuna hetkel töötavad küünlad on juba nö. kulunud ja ei pruugi anda enam nii korraliku kuumenemist sama ajaga mis uus. Need mis hetkel veel töötavad saab jätta alles, et siis kui hiljem peaks mõni läbi põlema, saab asendada kasutatuga. Kasutatud sobiksid kasutatutega. Keeruline ehk sai, aga ehk aru saab.
(OT - Sama võrdlus näiteks amortidega, mida soovitatakse vahetada ka paaris, mitte ükshaaval)
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”