djkiller kirjutas:TiitR kirjutas:Kindlasti ära unusta kontrollida kõikide isendite juures neliveo toimimist ja tasuks vaadata ka seda, kas tegu on (Mitsu puhul) Super select neliveo süsteemiga.
mida peaks selle süsteemi puhul jälgima.
teiseks vb võtta mõni sümboolse summa eest spetsialist kasvõi siit foorumist(kellel aega ja huvi aidata).Kes näpib vaatab jne üle.
kindlasti lasen auto läbi ka TÜ-st
uuema auto puhul ka VIN koodi järgi esindusest
Pole ka mina päris õige inimene sulle head nõu andma, kuna ma isegi siin suht uus nägu ja oma Pajero otsingutel oli mullegi siinne foorumlane nõuga abiks. Aga neliveo lülitumisest tasubki jälgida, kas nelivedu ikka lülitub

, s.t et poolteljed ikka küljes ja terved on ja neliveoga sõit kulgeks ilma kõrvaliste helideta (raginateta), super select süsteemi korral on sul võimalus nelivedu sisselülitada kuni 80 km/h, mis järsku kas libedale või raskesti läbitavatele kohtale jõudes väga hea (loe: asendamatu) lisa on, samas on Pajerol tagasilla- ja keskdiferentsiaali lukk (väga head asjad

), tagadifri luku puhul lülitatakse salongist tööle nupust elektriline kompressor, mis siis vaakumiga difri lukustab (kui midagi valesti räägin, siis spetsid las parandavad mind kohe

).