Hoiame kokku - lõppsõna

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Hoiame kokku - lõppsõna

Postitus Postitas PlayForReal »

Tere veelkrd,

Kahjuks juhtus nii, et perekondlikel põhjustel pidin arvutis mõnda aega eemal olema ja ei saanud foorumit külastada.
Postitamise eesmärk oli ainult jagada oma 3 aastase töö kogemusi. Tööalaselt olen nõustanud ettevõtteid, kus töötavad masinad tarvitavad tunnis rohkem kui tonn kütust, seega siin ei ole tegemist emotsioonidega.
Taolistele suurfirmadle tarnime kütusekatalüüti ja knowhow selleks rajatud firma abil. Toodet ostetakse 200 liitristes vaatides, see ei käi jällegi emotsioonide põhiselt. Koduleht ja info siin:
http://info.ifueltech.com/en/Home.aspx
Koostööd teen sealjuures maailma ühe tuntuima spetsialistiga kütuse tootmise ja põlemisprotsesside arendamise alal - Jerry Lang. tema nimel on 17 patenti, millest 12 on seotud põlemisprotsessidega. Mõningase ülevaate tema tasemest saate siit:
http://www.knocksout.com/index-Jerry.htm

Nagu ühes postituses mainisin, on MPG testitud ja tulemused kinnitatud üle 20 maailma arvestatava testilabori poolt. Meile lähemal asuvad näiteks Bosch, Itertek, TÜV. Osad need tulemused, ja paljud teised leiate sellelt leheküljelt:
http://www.carstop.myffi.biz/t-TestReports.aspx
TTÜ testis sellel suvel toodet samuti, ja praegu testib MPG-d kateldel (tulemused veelgi paremad kui sisepõlemismootoris). TTÜ aga teste ei avalikusta, kuid testi originaal on mul kodu olemas. Soovijad saavad minuga ühenust võtta ja võin testi tulemusi näidata. Kontaktandmed leiab:
http://carstop.ffivideo.com/
Alati võib ju leidudda keegi, kellel on igast asjast oma arvamus, aga kui te olete haigeks jäänud, kas siis küsite nõu oma naabri käest või lähete arsti (profesionaali) juurde?
Siia juurde lisatud lingid esinavad oma ala profesionaale.
Huvitavat lugemist kõigile keda teema huvitab.
P.S. Kõige lihtsam viis kontrollida oma autot on lasta teha mootori heitgaaside analüüs pärast paari kuu toote kasutamist. Kui näete numbred (või õigemini ei näe neid, sest need on nii väikesed, siis on kohe selge et tehnoloogia töötab). Eelmise aasta ülevaatusel tehtud test, 2L rida 6 bensiini mootor, sissepritse. Läbisõit 125000 km. MPG-d kasutatud igal tankimisel viimased 50000 km.
CO tühikäigul - 0,001, CO@2600 rpm - 0,003
O2 tühikäigul - 0,02, O2@2600 rpm - 0,01.

Lugupidamisega,
Avo.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Anna palun mõne firma kontakt, kellele sa oled müünud ja kui ta kinnitab kokkuhoidu on sellel mingitki kaalu ning mokk on maas.

Jerry Lang? Et siis kes? Mingi Ameerika wannabee, kelle nimi ei ütle midagi. Sama hästi oleks seal võinud minu nime mainida.

20 erinevat erapooletut laborit, kõlab nagu pesupulbrireklaam. Kõik on ostetav ja samuti ei oma kaalu.

USA turul, kui õnnestubki 200L vaate müüa, siis pole ime. Ma olen üsna kindel, et kui seal a'la sitajunn müüki panna leiab ka sellele ostja. 250 miljoni inimese seast ikka leiab mõne lihtsameelse, kes toodet ostab. Ega muidu ei kutsuta Ameerikat võimaluste maaks.

Ja kui su toode tõesti annab mu Jaguarile 43kw juurde ja samas vähendab 2.2L küttekulu, siis ma ostan 200L tünni su käest ära, selle asemel et sama saavutamiseks 150 000eeki mootorisse investeerida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

Tere tabletimüüja ,ostaks ühe viagra :))
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Lihtsalt huvipärast küsin. Kas keegi oskab öelda, kui palju üldse Eestis on selliseid firmasid, mis tonni kütust tunni ajaga masinates ära suudavad põletada? Raudtee ja laevandus tuleb pähe, muud nagu eriti mitte... :roll:

Point selles, et turunduse jutt on küll ilusti ära tõlgitud, aga unustatud taustsüsteemiga vastavusse viia... :)

Tõlkimisest veel... MPG on USA ja muude miilides arveldavate riikide kütusekulu näitaja (miles per gallon), seega maakeeli võiks tabletikese nimi olla "Liitrit Sajale" vms... :lol:

zum
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Äkki aitab sellest jamast? TM-is vist oli juba jutt sellest, ise kasutanud(kuna müüja perekonna liige), noh pullikaka, alguses tundus kokkuhoid olema, arvutasin keskmised kiirused läbi, midagi ei muutunud. (tangin alati üle ääre sündroomini) ei viitsi hakata kuulama mingeid teemasid. Peale iga tankimist tripmeter nulli, paaki mahub siis 100-150 grammi kõikumine.
kiilakal pole taskus kammi.
Kasutaja avatar
uno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: K Aug 13, 2008 11:38 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uno »

Mul tuli ka idee pähe hommikul:P
Teeks masina, millega oma kogu majapidamises tekkiv praht väikesteks tükkideks teha, siis see kokku pressida graanuliks või tablettideks või ei tea milleks veel. Siis see ilusti ära pakendada, natuke promoda ja mingeid graafikuid paberile vedada. Koostis osad salastada, sest ma tõesti ei tea, mida ma millagi ära viskasin või mida ma millagi sõin.
Siis teha interneti lehekülg ja hakata müüma üle maailma. Mõne miljoni rumalukese ikka leian, kes selle ostab ja nii ma rikkaks saaksingi.
Kas pole hea äriidee hommikul vara :D

Kui see nüüd liiga julmalt öeldud oli, siis võib selle ära kustutada :oops:
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

M ei tea, kuidas keskmisel foorumi lugejal on kogemused erinevate püramiidskeemide ja võrkturundusega, aga minul viskab kergelt üle, kui järjekordne tuttav, võtab nööbist kinni ja küsib, kas ma ei sooviks säästa.
Seda juttu olen ma kuulnud juba liiga palju kordi, küll Amway, või mis iganes müügimeeste käest. Laborid, säästmine, mikrokiled, super/hüper/mega/turbo katted jne.

Palun viidet TTÜ testile (mainitud esimeses IC teemas).

mõned viited minu poolt: (ehk esimesed vastused google otsingule):
http://paber.ekspress.ee/viewdoc/E98164 ... 0700787261
http://peeter.partel.ee/blog/item/65
http://www.postimees.ee/281107/esileht/ ... -ule-kohut

edit:
meenub, et ka Tartu lennukolledzis (kus on toimiv mootorkatsetuste stend), testiti mingeid pille, aga ei meenuta hetkel, kes tellis uuringu.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kui mul on vaja tõeliselt tuntud sõltumatute spetsialistide hinnangut, siis esimesena kargab pähe kõige lähem, ehk sakslaste ADAC. Tema testitulemused on siin:

http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/ ... t.asp?TL=2

lühidalt kokku võttes: "Alles Hokuspokus"

...ja siis veel mõnede sõltumatute tulemused... http://www.fuelsaving.info/ffi.htm

Midagi justkui oleks... aga kindlasti ei tee seda tableti hinda tagasi... :roll:

Minu jaoks on case lõppenud. Ühelt poolt avalikud testid, teiselt poolt ülim salastatus. Härra võiks lõpuks juba aru saada, et 4x4 poisid ei ole pea peale kukkunud ja siit ta omale kliente ei leia.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

ma leidsin garaazialt imevett, mille lisamisel paaki kytusekulu pidavat vähenema 7-10 % - proovisin ja panin paaki 20 pudelit ikka sunnik võttis kütet.

Isiklikult ei usu siltidesse (tädile oli puuridale ka m... kirjutatud 2 korda lappas riida ringi aga ei midagi)
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Postitus Postitas Maaks »

No kui juba mingit asja aretama hakata siis FUELMAX. Vähemasti ei tee asja hullemaks :D
------------------------
Uks (mulle)tuntud tuunija on õelnud: Kui tuuningprotsessi lõppedes on esialgsest võimsusest kadunud vähem kui 15%, võib tuuningu kordaläinuks lugeda!
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

seda lehte lugedes tekkib kohe kange tahtmine seda toodet tarbima hakkat.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

Maaks kirjutas:No kui juba mingit asja aretama hakata siis FUELMAX. Vähemasti ei tee asja hullemaks :D
Vat nüüd selle lehe järgi tundub, et võttad kaks suured voimsad "neodiumigrupi magneedid" ja asetad ühe auto alla ja teise peale. Võib ka kahe väga-väga suure kiviga asendada. Ja kokkuhoid las alata - kütusekulu hakkab pidurdamatult nullile lähenema.
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

tablettidest - saaks ju teha katse: võtame suvalise uue auto, laseme tiksuda paagi tühjaks. siis valame 10 liitrit kütet sisse ja mõõdame aega, kaua tiksub. nüüd lisame 10 liitrit tabletistatud küett. ma saan aru, et nüüd peaks auto tiksuma 10% kauem? uuel autol ei tohiks ju olla seda probleemi, et klapid on mustad või silindri seinad kole söestunud :p
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

jr kirjutas:Anna palun mõne firma kontakt, kellele sa oled müünud ja kui ta kinnitab kokkuhoidu on sellel mingitki kaalu ning mokk on maas.

Jerry Lang? Et siis kes? Mingi Ameerika wannabee, kelle nimi ei ütle midagi. Sama hästi oleks seal võinud minu nime mainida.

20 erinevat erapooletut laborit, kõlab nagu pesupulbrireklaam. Kõik on ostetav ja samuti ei oma kaalu.

USA turul, kui õnnestubki 200L vaate müüa, siis pole ime. Ma olen üsna kindel, et kui seal a'la sitajunn müüki panna leiab ka sellele ostja. 250 miljoni inimese seast ikka leiab mõne lihtsameelse, kes toodet ostab. Ega muidu ei kutsuta Ameerikat võimaluste maaks.

Ja kui su toode tõesti annab mu Jaguarile 43kw juurde ja samas vähendab 2.2L küttekulu, siis ma ostan 200L tünni su käest ära, selle asemel et sama saavutamiseks 150 000eeki mootorisse investeerida.
Tere,

Jerry on küll ameeriklane ja võibolla nimi ei ütle midagi. Aga tema patendid ütlevad. Ta on aitanud välja töötada nafta tootmisprotsesse paljudes suurtes firmades üle maailma (kõik tuntud tootjad). Mitmed tootmisprotsessi patendid on tema nimel. Jerry vastab kord nädalas kõikidele kirjadele, mis puudutavad MPG tehnoloogiaga seonduvat nii teoreetilises kui ka praktilises osas, seda nii sisepõlemismootorite kui ka erinevate katelede kohta. Kateldes saavutatud kokkuhoid on isegi suurem ja seda niipalju, et mitmed riigid on juba riiklikul tasandil juurutamas MPG tehnoloogiat oma majanduses. Lähema aja jooksul on libatud selle kohta ja ülevaade anda. Kuid enne tahetakse katsed lõpule viia vastavalt tingimustele ja see on päris pikk protsess.
FFI arhiivis on saada kõik küsimused ja vastused viimase 2 aasta jooksu, nii et tegelikult ei jää praktiliselt ühtegi küsimust vastamata, kui sealt otsida.
Andmebaas on kättesaadav kõikidele FFI klientidele.
Pesupulbri puhul on võibolla küll kõik ostetav, aga TÜV või mõni muu sama kraadiga labor, nagu ka TTÜ Keemiainstituudi labor vastutavad iga sõna eest mis nad testis kirjutavad, neid ei ole võimalik ära osta. Siinkohal oleks kena natuke lugupidamist nende asutuste kohta.
Ise nägin kuidas TTÜ teste sooritas ja kui põhjalik raport testidest tehti. Testideks kulus mitu nädalat ja see oli väga kallis lõbu. TTÜ palvel teste internetti ei pandud, kuna:
1. Seda hakataks võltsima
2. Väga paljud hakkaksid jälle laborisse helistama ja testide kohta küsima. Neil ei ole selleks aega!
Kui keegi soovib näha, siis mul on originaal olemas ja iga soovija võib endale allkirja vastu muretseda (ei tohi testi edasi anda ega kopeerida, iga väljastatud testi koopia on nummerdatud võltsimise kaitseks)
200L pakendi (või suurema) ostab mul see klient, kes on enne toodet testinud ja veendunud kuidas seda doseeria ja kasutada. Firmal on seda võimalik osta ainult sertifitseeritud nõustaja käest. Sertifikaat maksab 1000 USD ja seda peab uuendama iga 6 kuu tagant. Nii et niisama ei saa seda keegi müüa ega ka klient osta. 1 tünn (200L) maksab 12500 usd, 1000L tünn 52600 USD. Enne suuremaid oste teeme firmaga alati paari kuu pikkuse testkasutamise, mille käigus määrame võimalikult täpse katalüüdi toosi. Kui see on teada, siis teeb firma kalakulatsiooni, kui palju on tema kasum kui säästetud kütuse hinnast katalüüdi hind maha lahutada. Reeglina on katalüüdile kuluv osa 20-30% säästetud kütuse hinnast Euroopa kütuse hindadega (seal on mul enamus kliente). Laevadel on katalüüdi hinna osakaal suurem (sest kütus on odavam), aga kuna kütuse kulu on tunni kohta tonne ja rohkem, siis on sääst piisavalt suur. laeval lisandub veel spetsiaalse dosaatori paigaldamise ja häälestamise kulu, aga see on ainult ühekordne ja tasub ennast ära juba esimese tankimisega.
Kontaktandmeid sai alguses oma tuttavatele jagatud, aga siis juhtus see et kõik hakkasid nendesse firmadesse helistama ja see hakkas nende tööd segama. Kui ma siia postitan mõne firma nime, siis on siin võibolla 100 potensiaalset helistajat ja seda mu kliendid ei soovi. Nende ainuke eesmärk on oma tööd, mitte aga reklaami teha.
Samas on aga ka firmasi, kes on nõus oma kogemusi jagama. Need on FFI-ga kokku leppinud ja oma testide tulemused sinna välja pannud. FFI kodulehelt leiab tulemusi.

Avo.
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

isakene kirjutas:Kui mul on vaja tõeliselt tuntud sõltumatute spetsialistide hinnangut, siis esimesena kargab pähe kõige lähem, ehk sakslaste ADAC. Tema testitulemused on siin:

http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/ ... t.asp?TL=2

lühidalt kokku võttes: "Alles Hokuspokus"

...ja siis veel mõnede sõltumatute tulemused... http://www.fuelsaving.info/ffi.htm

Midagi justkui oleks... aga kindlasti ei tee seda tableti hinda tagasi... :roll:

Minu jaoks on case lõppenud. Ühelt poolt avalikud testid, teiselt poolt ülim salastatus. Härra võiks lõpuks juba aru saada, et 4x4 poisid ei ole pea peale kukkunud ja siit ta omale kliente ei leia.
Tere,

Vaatasin selle fuelsavings jutu läbi. Kahjuks paistab see artikkel olevat päris vana ja palju rohkem informatsiooni on pärast seda avalikustatud.
Kirjutaja ei paistnud isegi teadvat seda mis on toote ajalugu.
Alati on kirjutajaid 2 leerist, keegi poolt ja keegi vastu.
Seda ei töötatud välja vanade autode jaoks, vaid see aretati välja NASA poolt üle 30 aasta tagasi raketi kütuse kiirendajaks. Lihtsalt viimastel aastatel leiti võimalus ja ennekõike vajadus toode turule tuua.
Praktikas ei ole vahet kas on uus või vana, bensiin või diisel. Keskmine sääst jääb ikka 10 - 12% vahele. Vanematel autodel natuke vast rohkem, aga seda üldiselt selle arvelt, et katalüütiline põlemine põletab silindri puhtaks sinna kogunenud ja ladestunud tahma osakestest. Mida rohkem sinna koguneb tahma, seda halvemini mootor töötab. Seelle pärast võibki kuluda päris palju paagitäisi MPG katalüüdiga, enne kui põlemiskamber on puhas ja MPG moodustab üliõhukese katalüütilise (oraanzi värvi) kihi silindri liikumatutele pindadele. Kui see on toimunud, siis saavutab ka MPG oma maksimaalse efektiivsuse.
Miks mitmed kes on toodet kasutanud ei ole saanud efekti? Põhjus on selles et just see sama puhastusprotsess ei ole lõppenud ja katalüüdi kihi tekkimine võtab isegi uuel autol natuke aega. Vanemal masinal võib esimese paari paggitäie juures isegi ökonoomsus halveneda, sest põlemisprotsessi on silindri pindadelt eralduvaid tahma osakesi rohkem ja need loomulikult takistavad põlemist. Diiselmootorite puhul on alguses näha tunduvalt rohkem musta tossu. Samas pole ma aga näinud enam ühtegi diisel mootoriga autot, mis pideva MPG kasutamise juures pärast tossu ajaksid. Parim näide on ülevaatuselt saadud analüüside tulemusd. Nii häid nubreid pole keegi enne näinud, ka ülevaatus punktid mitte.
Kui keegi soovib võin mõne auto kontrolli tulemuste koopia mailida.
Nii et kui auto peaks kütus põlema 99,5% ära, siis kuidas MPG-gs saadakse praktiliselt kõik tulemused nulli lähedale? Järelikult katalüüt muudab põlemisprotsessi selle võrra, et vastavate tulemusteni jõuda.
Kui sõidu jakokkuhoiu kohta võib veel väita, et see on sujektiivne ja sõltub mitmest asjaolust, siis põlemisjääkide kontroll on numbrid must-valgel.
P.S. Keskmine kütuse sääst maanteel oma autoga (mõõdetud 50000 km ulatuses) kõigub vahemikus 10 - 15%. Kõikumine tuleb muuhulgas ka sellest et testin erinevaid doose et määrata võimalikult optimaalne sega erinevates sõidutingimustes. Viimase 5 aasta jooksul olen oma auto iga paagitäie ja läbisõidu üles märkinud, lisades sinna juurde ilmastikuolu, auto kaalu, keskmise kiiruse, ja muid olulisi andmeid. Nii et enne kui hakkasin MPG-d kasutama oli mul 70 000 km väga täpset statistikat.
Keskmisel nüüd maanteel 1 liiter vähem (7,2 versus 8,2) kui seda enne või kui seda näeb ette tehase spec (2,0L 24V VVT).

Avo.
Suletud

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”