Patroli esisild ja mootor

Moderaatorid: jr, Moderators

casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Patroli esisild ja mootor

Postitus Postitas casca »

käisin lähemalt tutvumas ühe isendiga, mis on seisnud umbes aasta ja selle aja jooksul ainult paar korda käivitatud. käima läks väga hästi ja käis ka edasi hästi kuni kütus otsa sai :?
aga pole hullu, toodi uus ja valati sisse. õhu väljasaamine võttis aega aga välja ta sai lõpuks.
1. esmapilgul jäi silma kõvasti tahma mis sumpast välja lendas, aga peale ~30minutist sõitmist enam nii kõavasti ei tahmanud. ainult siis kui gaasi täiega põhja virutasid. aga kas nii lühikeest sõitmisest piisab et kõik torud puhtaks saada, masin ju aasta seisnud? või kui sõitmine ei aita siis mis aitaks?

2. kuna varem pole 4x4 masina roolis istunud, siis näppisin seda käigukangi kõrval olevat väiksemat kangi, panin igasse asendisse aga esisild ikka tööle ei tahtnud hakada. müügimees ei oskanud ka midagi tarka öelda :? mis siis viga võib olla ja kui raske ja kallis seda kõrvaldada on?

3. kere paitsis suht korralik, ainult 2 väikest auku karpides ja tagumised poritiivad vajaksid kõpitsemist.

4. peale tahma ja esisilla rohkem suuremaid vigasid ei märganud. kolinaid ja lõtke ei kohanud ka.

ja masin ise ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1127485473

äkki keegi oskab lisada midagi selle masina kohta.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui tegemist manual "hubidega", siis on vaja need esiratta rummu juurest aktiveerida käsitsi, keerates "ON" asendisse. Peale seda salongist kangi tirides 4Hi või 4LO asendisse peaks nelivedu taga olema. Kui hubid on sisse keeratud, siis võib ka liikuva masinaga 2HI pealt 4HI peale kangi tõmmata.

Kui aga on automaat "hubid", siis peab esisild ise sisse lülituma peale seda, kui on kang 4HI või 4LO peale tõmmatud ja liikumist alustatud. Esimese 3m jooksul peab esisild aktiveeruma. Väljalülitamine käib kusjuures kangi lülitamisel 2HI peale ja seejärel tuleb autoga liikuda vastupidises suunas (kui nelivedu rakendati) 3m.

Usun, et tahm on normaalne selle mootori juures. Kui viskab pahmaka musta ja seejärel stabiliseerub on kõik OK. 3.3D on suht pommikindel mootor.
+372 5028488
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

1. Seisnud diislil tahm on suht normaalne nähe ja pool tundi sõitmist ei pruugi tõesti torusid puhtaks lasta. Kui mootor siiski kahtlane tundub, siis enne ostu soovitaks diislikeskuses käia ja lasta mootor üle vaadata, siis saad täpsemalt teada (muidu vahetad pärast pihustid või pumba või eriti halval juhul mõlemad).
2. Raske kohe arvatagi :roll: Eelmine omanik mingi võlli ära võtnud ja tagasi panemata jätnud...
3. Üldiselt on enamikul nii vanadel masinatel roosteuss küljes. Vaata ka ukseservi altpoolt ja esimese ning tagumise akna servi tihendite jurest ning ehk leiad veelgi auke :wink:
4. Mina olen alati olnud seda meelt, et auto peab meeldima, alles peale seda vaatan, palju vigade kõrvaldamine jne maksab. Ma sõidan parem autoga, mis pole uus aga meeldib, kui autoga mis on uus aga ei meeldi :P
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

järelikult tegemist on siis automaat hubidega, aga ma sõitsin igas asendis mingi tiiru, täpselt ei mäleta ka. peab uuesti minema proovima :D
aa ja mis mulle veel silma jäi siis esisilla otsad olid või tundusid veits õlised
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

casca kirjutas:järelikult tegemist on siis automaat hubidega, aga ma sõitsin igas asendis mingi tiiru, täpselt ei mäleta ka. peab uuesti minema proovima :D
aa ja mis mulle veel silma jäi siis esisilla otsad olid või tundusid veits õlised
Kui munakud (käändmikud) on õlised, siis võid kindel olla, et vaja vahetada 99% tõenäosusega difripoolsed poolassi simmerid, suur munaku tihend, poolassi nõellaager ja käändmikulaagrid. Kokku umbes 6500 eekine kulu, kui org juppe kasutada. Samas käändmikulaagrid lähevad vene omad, nii et võimalik oma 800-1000eek kokku hoida.

Selline on minu kogemus olnud 7 Patroli esisillaga.
+372 5028488
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kui patroli esisild vaja korda saada, võib alati minu poole pöörduda, silla saab korda ka tunduvalt väiksema summa eest, kui kasutatud ja korralikke juppe kasutada. Mul neid esialgu veel jätkub ja kogemust on ka niipalju, et ükski sild pole veel üle jõu käinud 8)
Kui automaathub ei lülita, on kolm võimalust: a) hubi hõõrdseibid on kulunud ja vajavad reguleerimist või vahetust, b) eelmine omanik on olnud hooletu ja hubi määrdeta jätnud ning see on ära kulunud või kinni kiilunud, see on pisut kehvem lugu ja c) sageli juhtub ka seda, et eelmine omanik on kas hubi seest tühjaks teinud, poolassid välja võtnud või veel mingi vidina kusagilt puudu jätnud :evil: kogemusteta kasutaja ei oska seda algul vaadata. Raske juhus...

Abi saab helistades 56 486769
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Isakese jutt õige...aga müüjale võid küll öelda et nüüd on esisild kaputt ja remont on koos töörahaga 8000eek :(
+372 5028488
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

kõik väga head nõuanded, aga me täpselt ei tea kas esisild on vigane või mitte, äkki ei tegin ise midagi valesti :oops: . siit ka minu palve, et äkki on keegi patruli teadlik ka tartus või satub lähiajal siia et saaks koos üle vaatata masina ja tahaks väga spetsialisti arvamust ka.

nii palju olen arusaanud et jr asub tallinas ja isakene ida-virumaal, kas õige?[/quote]
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Just...Tallinnas olen.
Aga esmaspäeval tulen Tartusse tööasjus. Vabanen kuskil kella 13 või 14 paikku.
5028488 on number ja saan kaema tulla masinat.
+372 5028488
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

masina ülevaatamine

Postitus Postitas krunnn »

Igatahes tänud JR minu patrulli ülevaatamisel :hail ,
sai igati hää hinnangu ja siiani kaubaga rahul. Loodan et JR ka :cheers

superroof patrull
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

casca kirjutas: nii palju olen arusaanud et jr asub tallinas ja isakene ida-virumaal, kas õige?
Täpsustaks: isakene siiski Lääne-Virust, päeval Rakveres tööl ja õhtuti Viitna lähistel kodus. Aegajalt satun ka Tartusse, kui jr miskipärast tulla ei saa, siis anna teada...

...azoo, ja veel - käändteljelaagrid lähevad küll vene omad, aga alumiseks laagriks soovitaks siiski ainult korraliku firma (Koyo näiteks) toodet. SKF on kvaliteedi koha pealt ka vahel ämbrisse astunud. Koormus, mis alumisele laagrile langeb on küllalt suur ja kehva laager ei pea seal kaua vastu. Vene laager maksab 50 eeku, Koyo natuke alla 200... ma selle hinnavahe eest küll ei viitsi kaks korda aastas esisilda lammutada. Ülemiseks võib panna suvalise laagri, sellele osaks saav koormus on minimaalne.
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

jama nüüd selline, et üks munak on õline.

kas piisab kui need asjad ära vahetada?
1.poolassi simmer(äkki keegi viitsib seletada, mis asi see üldse on ja milline välja näeb :oops: )
2.suur munaku tihend
3.poolassinõellaager
4.käändmikulaagrid

kas peaks vahetama teiselt poolt ka need jupid välja või piisab kui vahetan ainult õliselt poolt?
milliseid juppidest saab asendada mitteoriginaalidega ja milliseid mitte?
laagrid sobivad minuteada ka vene omad
kas kasutatuid juppe võib ka kasutada?

Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah käändmiku laagrid sobivad MQ160'le ka vene omad. Ise olen kasutanud venelasi.

Simmer asub MQ160'l difri juures, et seda vahetada ja difri õli leket peatada, pead difri välja võtma, see tähendab ka seda, et pead teise poolassi nii ehk naa välja võtma. Seega mina teeks kohe mõlemale poole kerge värskenduse.

Võta ennem lahti, siis hinda nõellaagrite seisukorda ja vaata tööpinda poolassil ehk on ka see nii kulunud, et uut nõellaagrit pole mõtet ilma uue teljeta panna. Nõelad ei tohi välja kukkuda. Kui nõelad välja kukuvad liualt, siis on laager kulunud ja vajaks vahetust. Viimati kui vaatasin olin need päris kallid.
+372 5028488
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

tänud info eest!
aga esialgu lükkub esisilla remont edasi, kuna munak pole veel piisavalt õline. vähemalt nii mulle soovitati. kästi hoopis sillas õlid ära vahetada, sest arvatavasti on seal vett, auto ju mitukorda tundideviisi vees seisnud.
seega nädalavahetusel saab jälle metsa :driving
aga remondi võtab kunagi hiljem kindlasti ette.


Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
silmaonu
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: K Juul 19, 2006 11:25 pm
Asukoht: Tallinn-Võru-Tallinn

Postitus Postitas silmaonu »

casca kirjutas:tänud info eest!
aga esialgu lükkub esisilla remont edasi, kuna munak pole veel piisavalt õline. vähemalt nii mulle soovitati. kästi hoopis sillas õlid ära vahetada, sest arvatavasti on seal vett, auto ju mitukorda tundideviisi vees seisnud.
seega nädalavahetusel saab jälle metsa :driving
aga remondi võtab kunagi hiljem kindlasti ette.


Kaarel
see nüüd kindlasti väga hea nõuanne ei tundu olevat, seda enam, et silla remont ei ole just kõige odavamate killast.
asjapulk
Vasta

Mine “Nissan / Renault”