Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Juhtus siis see, mis juhtub, kui on külmal ajal vesi sees. Külmes ära ja jää surus ploki punni eest ära.
Kuidas nüüd nii tagasi panna, et saab olla kindel selles, et enam ära ei tule niisama. Kas sinna peaks midagi panema silikooni või midagi sellist.
Kui te hakkate ütlema, et lihtsalt löö tagasi ja ongi kõik siis on nii et ma juba proovisin seda. Ja see punn tuli ise ära sellel ajal, kui mootor töötas.
Igaks juhuks lisan ja loodan et ei tundu liigse targutamisena , (kui sa seda enne teinud ei ole ja eelnevad jätsid ka mainimata) et punn on kumer , jäta kumerus väljapoole, pista punn auku ja lööd peale, siis käib selline "plõnks" läbi sellest ja ta läheb teistpidi kumeraks. Ära teda lihtsalt silikooni najale seisma pane sinna
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
ok ostan punni siis näen milline ta on. Mida sa sellega mõtlesid et "ära teda lihtsalt silikooni najale seisma pane" Ma ju ikka löön teda sisse poole ka või ma ei saa aru, mis mõttes ainult silikooni najale
sellesmõttes, et uut punni pole vaja lüüa sisse poole kui pind puhas on. Läheb täpselt põhjani ilma löömatagi, kuid lüüa on teda just vaja kinni löömiseks. lööb ennnast vedruna plõnksti kinni. ja kui jää teda seespoolt pressib, siis käib plõnks väljapoole ja punn ongi sisuliselt jälle lahti
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Olle kirjutas:sellesmõttes, et uut punni pole vaja lüüa sisse poole kui pind puhas on. Läheb täpselt põhjani ilma löömatagi, kuid lüüa on teda just vaja kinni löömiseks. lööb ennnast vedruna plõnksti kinni. ja kui jää teda seespoolt pressib, siis käib plõnks väljapoole ja punn ongi sisuliselt jälle lahti
Sorry aga nendest plõnksudest ei saanud ma nüüd aru. Mulle õpetati kunagi, et uue punni paigaldamisel EI TOHI punni põhja pihta lüüa. Vaja on otsida punni välisläbimõõdust natuke peenem torujupp( see peab aga siiski toetuma punni servade peale) või midagi sellist ja selle pihta koputades tuleb punn sisse lüüa. Punn on sellise kumera põhjaga ja jahutusvedeliku surve surub teda tihedalt augu servade vastu. Kui aga sisse lüües see kumerus ära rikkuda, ei saa seda punni enam tihedaks. Kunagi sai üks niiviisi paigaldatud ka ja jäi pidama
Muutsin:
Nüüd lugesin ka sinu eelneva postituse läbi ja sain aru.
Mina panin oma punni ikka "õigetpidi" sisse, põhi sissepoole ja mu jutt käib selle kohta.
Selgituseks veel:
Punn oli originaalvaruosa ja see ei läinud "vabalt täpselt põhjani".
Punni läbimõõt oli augu diameetrist natuke suurem.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999