LANDCRUISER GX vajab tuvastamist

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Silla kaal on võrdeline selle tugevusega, nii et seda küll väga peljata ei tasu (Vähemalt safari auto puhul). 60 sild peaks omajagu tugevam olema 70 sillast.
Teoorias saab silda lühemaks, kuid probleem on ilmselt pooltelgi lühemaks teha. Kus neid luhemaid custom pooltelgi saab, seda on keeruline öelda.
Teadjamad mehed, kui palju 60 sild laiem on ? Kas velje offsetiga mängimisest ei piisa, et ratas paremini kõhualla tagasi sättida?
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Sain omanikult vin koodi ja uurisin, antud isend on ikkagi ilma turbota 4L hj60 kuigi käsipiduri juures on kaks lisakangi ehk võib oletada et sildadel on lukud küljes.
fagott kirjutas:Soome sõjaväe oksjonil näinud ka vabalthingavaid lukkudega isendeid.
See siis selline isend ongi arvata võib, kas sõjaväe kasutuses olevatel 60 -tel võivad olla ka tsiviil kasutuses olevatest sildadest erinevad mingid militaar sillad?
Tel 56224693
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Peaks olema tavalised 61 sillad.Ma ei usu küll,et miskit erilist leiutatud on.
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

vaata kas siit ei leia vin'i järgi http://toyota.japancats.ru/
minuteada küll päris eraldi sõjaväesildu pole toyota kasutanud, kuulnud küll ei ole. Esisildu peaks olema üks aga tagasildu vähemalt 2 tüüpi.
Pehmemal versioonil fikseeritakse poolteljed difrist ja tugevamal on poolteljed kinnitatud rummu külge. Tuvastada on seda üsna lihtne esimesel on difri tagumine kaan eemaldatav , teisel mitte. Ka on rummud hoopis teist nägu, kuid seda ei pruugi näha olla, kui juhtuvad rummudel katted peal olema. Teinekord pannakse sellised kaunid topsikesed sinna velje sisse :)
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Üks küsimus veel, 61 sillad pidid kiiremad kui 70 -e omad olema, kui üldse siis millised võimalused oleksid 70 -e alla pigaldades ülekandeid aeglasemaks teha, difri vahetus või vahekastis mingi hammasratta vahetus?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

LJ 70-ne ülekanne oli vist 4,88 , HJ 61 oma miski 3,5 või 3,75 kui mälu ei peta.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Olen ühe sellise projekti (lj 70+4,0td+hj 61 sillad) sündi näinud.Auto võistles nii Eestis kui ka Ladogal. 37 bogger oli all. Eks see mootor veits raske olnud aga jõupuuduse üle küll kurta ei saanud 70 kere puhul. Minu mäletamist mööda polnud sildade installil küll mingit probleemi ja lukud kah nagu maast leitud. 4,0 turbokas kiskus ainult 37 rehviga sildadest erinevaid detaile nagu leiba. Auto peaks praegugi kuskil Eestis alles olema. Ehk omanikud oskavad midagi ka kaasa rääkida? Samas kuulsin kuidas unistati 3,0 td kergemast mootorist aga sildadega oldi rahul.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

mardikas kirjutas:Olen ühe sellise projekti (lj 70+4,0td+hj 61 sillad) sündi näinud.Auto võistles nii Eestis kui ka Ladogal. 37 bogger oli all. Eks see mootor veits raske olnud aga jõupuuduse üle küll kurta ei saanud 70 kere puhul. Minu mäletamist mööda polnud sildade installil küll mingit probleemi ja lukud kah nagu maast leitud. 4,0 turbokas kiskus ainult 37 rehviga sildadest erinevaid detaile nagu leiba. Auto peaks praegugi kuskil Eestis alles olema. Ehk omanikud oskavad midagi ka kaasa rääkida? Samas kuulsin kuidas unistati 3,0 td kergemast mootorist aga sildadega oldi rahul.
Tean, suhtlesin selle projekti omanikuga juba headest ja halbadest külgedest ehk mootorist otsustasin loobuda aga sillad paigaldan küll kui need minuni jõuavad ükspäev
Tel 56224693
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Sellel juhul pead sa aeglasemad ülekanded sisse pistma , muidu hakkab sind kummitama pidev jõupuudus. Mingi 5,29 oleks vast hea . Kunagi uurisin hinndasid , siis oli vist 7keek tigu ja taldrik .

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

uputaja kirjutas:Sellel juhul pead sa aeglasemad ülekanded sisse pistma , muidu hakkab sind kummitama pidev jõupuudus. Mingi 5,29 oleks vast hea . Kunagi uurisin hinndasid , siis oli vist 7keek tigu ja taldrik .

Andres
Olen sellest aru saanud jah aga mõtlen et kuniks 3l mootorit ei leia sõidan esimese aeglasega :). Kuigi 2,4 mootori vahekast on käigukasti küljes, vaatan kui asjad kohale jõuavad äkki annab 4l vahekasti paigutada, teoreetiliselt peaksin ülekande arvud paremaks saama
Millele see tigu ja taldrik 7keek oli, 70 -le või 61 -le
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

karu kirjutas: mõtlen et kuniks 3l mootorit ei leia sõidan esimese aeglasega :)
Kuidas ei leia?Mul selline 3.0TD 92kw turbodiisel kohe pakkuda.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Maasturid kirjutas:
karu kirjutas: mõtlen et kuniks 3l mootorit ei leia sõidan esimese aeglasega :)
Kuidas ei leia?Mul selline 3.0TD 92kw turbodiisel kohe pakkuda.
:D usun et on, lihtsalt hetkel ma pole arvan et võimeline seda ostma, mis muidu hind ja seisukord oleks?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Olen sellest aru saanud jah aga mõtlen et kuniks 3l mootorit ei leia sõidan esimese aeglasega :). Kuigi 2,4 mootori vahekast on käigukasti küljes, vaatan kui asjad kohale jõuavad äkki annab 4l vahekasti paigutada, teoreetiliselt peaksin ülekande arvud paremaks saama
Millele see tigu ja taldrik 7keek oli, 70 -le või 61 -le[/quote]



See oli 61 silda mõeldud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

karu kirjutas: :D usun et on, lihtsalt hetkel ma pole arvan et võimeline seda ostma, mis muidu hind ja seisukord oleks?
Kuna varsti on mul ka teine meh. pumbaga mootor olemas,siis mõtlesin,et ühe võiks kogu täiega(koos starteri,geneka ja sidurikojaga mis läheb 2.4TD kasti otsa) ära müüa 25K(sis.18%KM)
Seisukord on hea.:yupikaye
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Maasturid kirjutas:
karu kirjutas: :D usun et on, lihtsalt hetkel ma pole arvan et võimeline seda ostma, mis muidu hind ja seisukord oleks?
Kuna varsti on mul ka teine meh. pumbaga mootor olemas,siis mõtlesin,et ühe võiks kogu täiega(koos starteri,geneka ja sidurikojaga mis läheb 2.4TD kasti otsa) ära müüa 25K(sis.18%KM)
Seisukord on hea.:yupikaye
Võtan teadmiseks tänan, see ikka 12 v mitte 24v?
Tel 56224693
Vasta

Mine “Toyota”