Tere tulemast euroliitu.

Koht kus käsitletakse Transpordiameti (ARK), tehnoülevaatuse, liiklusseaduse, liikluskindlustuse ja muude õigusaktidega seotud teemasid.

Moderaator: Moderators

wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

karu kirjutas:Ja ei suuda ma välja mõelda kuidagi mismoodi ma sõidaks oma baigiga teistmoodi kui mu praeguse 100kw asemel oleks 100hj, reaalselt sa seda jõudu kasutad linnas ainult ca 30% niikuinii.
keeraksid sama kiirenduse saamiseks natuke rohkem rullikut.... :lol:

Mul 74kw ja "torud tühjaks" esimesest viienda käiguni olen lasknud max 3 korda... üldjuhul esimese käiguga kiirendamiseks maksimumiga on a) liiga vähe pidamist ja tagaratas hakkab all ringi käima
b) pilk läheb taevasse...
Kuna kumbki situatsioon pole mu jaoks lemmikute hulgas siis väldin seda:D
tel: 5239259
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Raitz kirjutas:Antud teemas tekib mul kange tahtmine küsida, et kui paljudel 100hj kaasakiitjatel on reaalne arvestatav sõidukogemus alla 100hj ja üle 100hj ratastega?
Selle jutu peale et sellised rattad jäägu ringrajale tahaks kangesti vihjata, et poes müüdavad tänavasõidu rattad on tehtud igapäevaliikluseks. Sobivad ringrajale 1:1 le sama hästi kui poes müüdav maastikuauto maastikule.
Omasin ise mingi aeg tagasi sellist ratast(sealt ka kasutajanimi pärit)
See oli ringrajaversiooni tänavalegaalne variant ja ei erinenud rinka omast pea millegi poolest.Mälu järgi oli vist 117hp.Ringrajale sobis see aga väga hästi.Tänavasõiduks veits ebamugav.Kui sealt nüüd 17 hp maha võtta ,siis ega ta nüüd väga lahjaks ei jää.Tippkiirus 273 km/h kahaneb võibolla 230-240 peale,mis on igati piisav meie liiklusesse.
1.käik oli 125 km/h 2.käik 165 km/h 3. 200 km/h ,jne.

Pilt
HM Racing Team
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

karu kirjutas:Ja ei suuda ma välja mõelda kuidagi mismoodi ma sõidaks oma baigiga teistmoodi kui mu praeguse 100kw asemel oleks 100hj, reaalselt sa seda jõudu kasutad linnas ainult ca 30% niikuinii.
Sa ju vastasid iseenda küsimusele!
Aga kui palju on tsikli hinna sees (sama ka autodel) "hobujõudude võidujooksu kulu" puhtas rahas? See on äraspidine absurdne loogika...

Aga "suurest vennast" rääkdies: kui tänaval sõitev auto ja tsikkel on siiski vaid transpordivahend, seejuures kõrgendatud ohu allikas kolmandate isikute suhtes, siis minu arust palju absurdsemad keelud puudutavad Sinu ja ka minu omandeid. Ärme räägi mingist linnamajast aga näiteks omad vana talu keset iseenda 30 hektarit metsa (mitte üksainsam naaber isegi ei näe maja) aga see on läbimäda ja võib Sinu lastele kogemata peale vajuda. Ja oh üllatust, Sa ei tohigi iseenda omandit, mis on OHTLIK, suvehommikul "heast peast" maha lõhkuda, et tema asemele koopia ehitada. Sa oled lausa kriminaal- peaaegu - ja trahvinumbrid on päris soolased.
Vaat selline asi on minu jaoks juba nii absurd, millest minu mõistus ei hakkagi aru saama. Ja sellised asju on ju veel, mille kõrval vaidlus 100 vs 170 Hj tsikkel ja selle vajadus tundub suisa loogika tipp olevat.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Kokkuvõtteks on see piirang täielik idiootsus, keegi tahab jälle oma nime nn ajalukku kirjutada ja kannuseid teenida. Movistar kirjutas, et 3.käik oli 200 km/h, noh 20 hp maha ja kolmas käik on ikka min 150 km/h, mis on juba täielik 'tapakiirus', neljandast ja viiendast rääkimata ehk sellise loogika juures rollerid max 125 kuubikut oleks nö mitte tapariistad tänaval. Seega keelaks siis juba haamrite kasutuse väljaspool ehitust ka ära, tänaval võib haamriga vehkides ju nii mõnegi maha lüüa :lol:
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

PriitV kirjutas:Sa ju vastasid iseenda küsimusele!
Aga kui palju on tsikli hinna sees (sama ka autodel) "hobujõudude võidujooksu kulu" puhtas rahas? See on äraspidine absurdne loogika...
See ei puutu üldse asjasse mida ma oma raha eest ostan, ostan teadmist et mul 120kw on või ostan reaalset transporti, see on minu teha, seda piirata on aga lauslollus
Tel 56224693
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

karu kirjutas:See ei puutu üldse asjasse mida ma oma raha eest ostan, ostan teadmist et mul 120kw on või ostan reaalset transporti, see on minu teha, seda piirata on aga lauslollus
Kulla Karu, Sa saad siiski maailma asjadest väga valesti aru: tänases maailmas juba väga kaua ei otsusta inimene suurt midagi, rääkimata asjade ostmisest. Võim ütleb, mida Sa võid osta ja mida mitte. Meeldib see Sulle või mitte, isegi see ei huvita Võimu. Sulle on öeldud, et kuulipildujat Sa osta ei tohi ega saa, pead leppima max. vintraudsega jahipidamiseks ja ka siis pead suurema magasini korral sisse panema piiraja (kas mitte 3 või 4 padrunit pole piir). Tahad rohkem pauke järjest teha, ostad pisikese käsirelva. Ja oled õnnelik, et sedagi lubatakse, mitte pole piiriks kal.16 üheraudne "valvuripüss". Ja täpselt samamoodi võidakse teha ka tsikliga. Kuhu me nii jõuaks, kui tõesti iga indiviid "ostaks mida tahaks"? Mingi hullunud kaltsupea ostab siis tuumapommi.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

PriitV kirjutas: Mingi hullunud kaltsupea ostab siis tuumapommi.
Ilmselt seda juba tehakse,aga Võim ei luba meil sellest teada.

Algse postituse mõte oli see,et kui kaugele võib minna pastakast välja imetud seadustega.
See et meil ei tohi relvadega tänaval ringi liikuda nagu seda kaltsupead teevad,on endisest õiglane.
Kuid teha kõik ühtlaseks euro halliks massiks,tänan ei soovi.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

PriitV kirjutas:
karu kirjutas:See ei puutu üldse asjasse mida ma oma raha eest ostan, ostan teadmist et mul 120kw on või ostan reaalset transporti, see on minu teha, seda piirata on aga lauslollus
Kulla Karu, Sa saad siiski maailma asjadest väga valesti aru: tänases maailmas juba väga kaua ei otsusta inimene suurt midagi, rääkimata asjade ostmisest. Võim ütleb, mida Sa võid osta ja mida mitte. Meeldib see Sulle või mitte, isegi see ei huvita Võimu. Sulle on öeldud, et kuulipildujat Sa osta ei tohi ega saa, pead leppima max. vintraudsega jahipidamiseks ja ka siis pead suurema magasini korral sisse panema piiraja (kas mitte 3 või 4 padrunit pole piir). Tahad rohkem pauke järjest teha, ostad pisikese käsirelva. Ja oled õnnelik, et sedagi lubatakse, mitte pole piiriks kal.16 üheraudne "valvuripüss". Ja täpselt samamoodi võidakse teha ka tsikliga. Kuhu me nii jõuaks, kui tõesti iga indiviid "ostaks mida tahaks"? Mingi hullunud kaltsupea ostab siis tuumapommi.
Ära võrdle asju millega võib midagi halba teha asjadega mis on mõeldud 'halva' tegemiseks
Tel 56224693
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

...aga kujtage ette, kui analoogne keeld kuid teiste nr-ga oleks kehtestatud näiteks aastal 1918! Selle ajal olid ju kõik mootorsõidukid võrreldes hobuveokitega mitu korda ohtlikumad ja seda mitu korda väiksemate kiiruste juures. Tehniline progress oleks peatunud ja sõidaksime ringi millega!
Kajuks on neid n.n. kaltsupäid kelle käes igasugune vahend võib muutuda relvaks ja kelle eest siis meid läbi seaduste kaitsta püütakse. Kaltsupead aga leiavad võimaluse sellest seadusest mööda minna, kuulekad kodanikud aga maksavad trahve sest kaval ametnik ja nupukas inspektor leiab sinu liikuri juures mittevastavuse seadusele. Meie ise aga oleme valinud need seaduste tegijad ja euroliitu astusime ju ka vabatahtlikult (mina olin vastu).
Kunagi ammu, kui veel koolis käisin ja eestimaa noored valitseva korra suhtes rahulolematuks muutusid, andis üks sotsiaaltedauste proifessor head nõu. Ärge tehke revolutsiooni trammis, see on korra rikkumine ja sattude vanglasse, pugege valitseva partei ridadesse ja õõnestge seest poolt.
On siin foorumiski seaduse ja tehnika taibuga inimesi, kes saaksid meie ametnike aidada ja 4x4 huviliste huve kaitsta!
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Movistar kirjutas: Omasin ise mingi aeg tagasi sellist ratast(sealt ka kasutajanimi pärit)
See oli ringrajaversiooni tänavalegaalne variant ja ei erinenud rinka omast pea millegi poolest.Mälu järgi oli vist 117hp.Ringrajale sobis see aga väga hästi.Tänavasõiduks veits ebamugav.
Pilt
Kui sa käisid taga sellisena ringrajal nagu pildil, siis .....
Michelin pilot sport pole mingi ringraja rehv, see töötab seal sama hästi kui 3’e pikitriibuga rehv mudas.
Tänavasõidu plastikud.... üks kerge kukkumine on palju tuhandeid... peeglid, suunad, originaal jalarauad, tuled, jne ....
Mati Põlluste on päris hea juhendi kirjutanud, mida kõike teha on vaja, et tänavasõidu rattast saaks ringraja ratas.
Jättes kõrvale mootori ja vedrustuse mis on üksikutel eri juhtudel 1:1-le tõesti sama mis päris rinka rattal, on kõik seda ümbritsev siiski kaunis erinev.


http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=27400

Hirmus mugav sõitmiseks polnud ka eelmine ega ka üleeelmine 600ste generatsioon. Ja tõesti see -17hp ei muudaks kiiruses mitte midagi, kui tehase eesmärk oleks panna antud ratas sama hästi või veelgi kiiremini liikuma 100hj-ga. Muudavad väände graafikut, mängivad ülekandega, kohandavad softi jne. Tulemuseks sama püss või veelgi püssim 100hj juures.
Kuna sellest regulatsioonist ohutumaks IMHO midagi ei muutu, no vbolla tippkiirused langevad elektrooniliselt piiratud 300 pealt realse suutlikuse 270 juurde siis on see üks idiootne idee.
Ka 0-100 kiirendust ei muudaks see märkimisväärselt 0,1-0,2 sekundit pole reaalses liikluses eriti hoomatav.

Et mille üle siis üldse viriseda? Mina virisen plaani üle viia läbi idiootne hall massisitamine ohutustamise egiidi all, mis reaalselt midagi ohutumaks ei muuda, aga paberil näeks mõnede jaoks paganama ilus välja.

0-100 jääks ikka alla 3 sek ja tipkiirusest 200+ piisab, et olla sama ohtlik kui praegult.
Täna on tänavasõidu seeria rataste maksimaalne võimsuse piir vist sinna 200 hj kanti ja ega vist palju enamale suurt turgu poleks ka.
Nagunii sõidetakse "veerand gaasiga". Mida aga selline "arulage" kasutamata resurss annab? Seda, et mootori reaalne dünaamika rahuldab sõitja soove väga laias pöörete vahemikus. Nende ~200hj asjadel on väga korralik vääne väga laias vahemikus ja 6nda käiguga saab sõita nii 50 km/h kui ka 200km/h Mis sellest siis nüüd märkimisväärselt ohtlikumaks muutus, et asulasse jõudes ei pea kiirusel 50km/h käiku alla vahetama?
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Raitz kirjutas:Seda, et mootori reaalne dünaamika rahuldab sõitja soove väga laias pöörete vahemikus. Nende ~200hj asjadel on väga korralik vääne väga laias vahemikus ja 6nda käiguga saab sõita nii 50 km/h kui ka 200km/h Mis sellest siis nüüd märkimisväärselt ohtlikumaks muutus, et asulasse jõudes ei pea kiirusel 50km/h käiku alla vahetama?
Täiesti nõus, mida nõrgem mootor seda tihemini sa käike lappad, võimsaga kui kiire pole on mugavam, sõidad kohati kui automaadiga :D
Raitz kirjutas:Kui sa käisid taga sellisena ringrajal nagu pildil, siis .....
Michelin pilot sport pole mingi ringraja rehv, see töötab seal sama hästi kui 3’e pikitriibuga rehv mudas.
Tänavasõidu plastikud.... üks kerge kukkumine on palju tuhandeid... peeglid, suunad, originaal jalarauad, tuled, jne ...
Ma olen oma tehasekonditsioonis oleva R6 -ga ka rinkat sõitnud, mis siis et riskisin kukkumistega jne ehk ega Movistari jutu mõte polnudki, et poest Saugale poleks midagi vaja muuta vaid pigem selles et tehase ja rinka ratastel pole antud vaidluse kontekstis mingit vahet :roll:
Tel 56224693
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4476
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

ivan kirjutas:Meie ise aga oleme valinud need seaduste tegijad ja euroliitu astusime ju ka vabatahtlikult (mina olin vastu).
Täpsemalt siis 33% oli vastu

Ei ole siin midagi halada - mina mäletan veel suht hästi kuidas alles mõned üksikud aastad tagasi kui miski % Eesti elanikkonnast leidis, et neile on valitsejate poolt liiga tehtud, oli päris suur hulk siinsest rahvast väga suured samade valitsejate toetajad.

Tookord vähe temperamentsematele ja seetõttu kiiremini mässama hakkavatele eestimaalastele appi ei läinud - nüüd kõrvad pead ligi ja niutsuge :evil:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

karu kirjutas:
Raitz kirjutas:Seda, et mootori reaalne dünaamika rahuldab sõitja soove väga laias pöörete vahemikus. Nende ~200hj asjadel on väga korralik vääne väga laias vahemikus ja 6nda käiguga saab sõita nii 50 km/h kui ka 200km/h Mis sellest siis nüüd märkimisväärselt ohtlikumaks muutus, et asulasse jõudes ei pea kiirusel 50km/h käiku alla vahetama?
Täiesti nõus, mida nõrgem mootor seda tihemini sa käike lappad, võimsaga kui kiire pole on mugavam, sõidad kohati kui automaadiga :D
Tegelikult oleks veel suurem sigadus piirata töömahtu, tõepoolest suur mootor annab hea väände. Seega 200hj mootori deforseerimisel 100hj ni jäävad kõik mugavused alles, väheneb vaid lõppkiirus ja kiirendus "peenestades". Ei ole piirangute propageerija aga ehk peaks piirama idiootide lubamist selliste riistade sadulasse. Samas idioot satub ka rolleri sadulast kabelisse ja peaks piirama nende sattumist liiklusse jne. jne. Kuni selleni et arvestatav osa liiklejaid peaks aega veetma kinnises asutuses (õnneks aastatega järjest vähem neid silma torkab), muidu lõikab veel köögis sibulaid hakkides kellegi kõri läbi. Jutt sai segane aga ei ole olemas head lahendust, inimesed saavad ikka otsa ja jäävadki saama. Hoiame vaid pöialt et võimalikult vähe inimesi kannataks ajudeta liiklejate sõiduriista läbi.
Isikliku adrenaliinivajaduse rahuldab 51kW piisavalt (sada alla 5 ja lõppkiiruste nautimiseks eelistaksin autot).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Raitz:käisin sellega rinkal,kuid mitte nende rehvidega.Selle jaoks olid hoopis pehmema seguga.Mäletan isegi,et originaalid olid plastikust ja sain neist ikkagi kiiresti jagu :D
HM Racing Team
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

zum kirjutas:
Tänapäeval liiguvad juba traktorid ka umbes 60 (mõni isegi natuke peale vist) km/h, proovige sellisega "põdratesti" teha :evil:
Vist, kindlasti, suured fendid lähevad 65 ja pealegi veel :driving :driving :yupikaye :yupikaye
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Vasta

Mine “ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused”