Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

dizze
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 03, 2009 11:12 am

Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Postitus Postitas dizze »

Hei!

Sai ostetud omale suhteliselt rahuldavas seisus Nissan Patrol.


Käigukast korras, vahekast korras, esisild teeb hääli rattad välja keeratult sõites.
Mootor võetud Nissan Laureli pealt.
Toimetab kapoti all väga ilusti.
Salong on väga räbal, saab arvatavasti kõik uus tehtud.
Ema õpetusel saab uued katted õmmelda.
Veermik: Vahetusse lähevad kõik vedru puksid, vedrud õlitada/määrida.
Liigendid täita uue moosiga. ;)

Kere vajab keevitamist raami ja kere kinnitus kohtadest.
Raam vajab keevitamist põhimõtteliselt tagumise vedru algusest kuni lõpuni välja.
Praegu keevitatud väike osa raamist ja juhi jalge alune.

Auto kaks päeva käes olnud ja tegemist on veel palju. Loodan veel paaripäeva keevitus töödega ühelepoole saada.
Keevitust muidugi kiirendaks tulev plasmalõikur, mis aitab kiiremat detailide lõikamist ja vähe lõbusamalt saab lõikuda.
Eks täna peale kooli paistab kas saab ka plasmalõikuri.

Mõned pildid masinast, kindalsti on kellegile tuttav.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kui kellegil on pakkuda süütelukku antud masinale palun saada kiri posti mulle.
Lisaks ka vaja taga kiiget koos poltidega.
Pilt
Viimati muutis dizze, E Nov 01, 2010 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Postitus Postitas Movistar »

dizze kirjutas: Pilt
See keevitus küll kriitikat ei kannata.Kui ise ei oska ,siis lase kellegil pädevamal korralikult ära keevitada.
HM Racing Team
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Postitus Postitas ylbik »

Movistar kirjutas:See keevitus küll kriitikat ei kannata.Kui ise ei oska ,siis lase kellegil pädevamal korralikult ära keevitada.
Ära nüüd nii kuri ka poisi peale ole (sa oled ise samamoodi kunagi kindlasti käkerdanud), las harjutab küll kunagi ka kvaliteetne tulemus saab.
Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
Viimati muutis ylbik, R Okt 08, 2010 10:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kandvatel osadel võiks ikka vähe parem see asi olla.Muidu rebeneb kõige ebasobivamal hetkel.Harjutada võiks sellstes kohtades kus see nii oluline ei ole.Igaljuhul algus on tehtud.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Postitus Postitas virgo »

ylbik kirjutas: Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
Konstruktiivne kriitika on alati edasiviiv jõud. Fakt on see, et sellise raamiga pole ülevaatusele asja. Kõva dekaad tagasi käkerdasin ise samamoodi miskit rahvamaja keret ja raami teha. Harjutamine teeb meitsriks, lihtsalt seda meitsriks õppimist võiks teha vähem olulistes sõlmedes.

PS. Mitte, et see "projekt" miskit imelist väärtust omaks siis omab väärtust tõsiasi, et noortest ka lödipüksluse,hängimise,feimimise ja krt teab mille vahele mõni tehnikahuviline satub.

Peace
Virgo
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17327
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lõhnab kangesti selle järele, et olesk järjekordset keevitamise koolituskursust vaja , mis 4x4.ee foorumlastele mõni aasta tagasi korraldati ja väga positiivse vastukaja sai.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Taivo
Rock Crawler
Postitusi: 763
Liitunud: L Juul 04, 2009 1:30 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Taivo »

..jah, ega see alt üles keevitamine mugav töö ei ole, aga kindlasti teeks asja paremaks see, kui pinnad korralikult roostest ja vanast moosist puhastada,..ja nagu juba öeldud-harjutamine teeb meistriks, jõudu tööle!:)
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur

Postitus Postitas Movistar »

ylbik kirjutas: Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
Veel vähem läheb kellegile korda mingi suvalise kodaniku "ylbiku" targutamised.
Viimati muutis Movistar, L Okt 09, 2010 5:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
dizze
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 03, 2009 11:12 am

Postitus Postitas dizze »

Tean, et keevitus võiks parem olla.
Mulle isegi kriitika meeldib, kuid sinna juurde võiks keegi ehk mõne vihje ka anda, et mida muuta selleks, et asi keevitus paremini välja tuleks. Voolu juurde, traati vähemaks või vastupidi jne...
Masina juurde tagasi kuid siiski ta tegelikult nii hull pole kui pildil, pildil ongi vist kõige hullem koht. Öösel ei saand enam pilte teha fotokat garaažis kaasas ei kanna.
Öine tulemus gaas lõppes otsa ja traat hakkab läbi saama, ehk täna varustuse jahile ja tulevad ka uued pildid.

Eks paistab kui tugev ta tuleb, ise väga ei karda, et peaks liiganõrgaks jääma. Kui jääb siis tuleb uuesti ja paremini teha.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

dizze kirjutas:Tean, et keevitus võiks parem olla.
Mulle isegi kriitika meeldib, kuid sinna juurde võiks keegi ehk mõne vihje ka anda, et mida muuta selleks, et asi keevitus paremini välja tuleks. Voolu juurde, traati vähemaks või vastupidi jne...
Masina juurde tagasi kuid siiski ta tegelikult nii hull pole kui pildil, pildil ongi vist kõige hullem koht. Öösel ei saand enam pilte teha fotokat garaažis kaasas ei kanna.
Öine tulemus gaas lõppes otsa ja traat hakkab läbi saama, ehk täna varustuse jahile ja tulevad ka uued pildid.

Eks paistab kui tugev ta tuleb, ise väga ei karda, et peaks liiganõrgaks jääma. Kui jääb siis tuleb uuesti ja paremini teha.
Kui ei oska alguses alt-üles keevitada siis mina teeks nii: puhasta korralikult lihvkettaga keevitatavad pinnad.Tean ise et Patroli raami keevitamine on täielik n¤ss.Veel hullem n¤ss on siis,kui sa lohakalt puhastad.Pildilt on aru saada,et sellega sa eriti tegeleda ei viitsinud.
Proovi keevitada järjest punktides.Punktides võiks voolutugevus olla veits suurem ,kui sama sõlme lihtsalt keevitades.Mõistliku kiirusega punktides tuleb ilusa väljanägemisega õmblus kus midagi ei voola ega tilgu.
Olen kõrvalt palju näinud keevisliidete kontrolli röntgeni ja ultraheliga ja võin öelda kui õmblus näeb kole välja siis kindlalt on ta ka nõrk ja poorne.Selline õmblus laguneb suht väikeste jõudude juures mis tähendab seda,et su tagasild võib ootamatul hetkel alt ära tulla.

PS:kõige parem kui sa võtad kaks plekitükki( ca 3 mm) ja harjutad kõigepealt seal peal.Proovid traati-voolu juurde ja maha jne.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Parema keevitus tulemuse annab(eriti väikestel keevitustel)argooni segu,seega kui paloon tühi võta segu gaas,kui juba ei kasuta,maksab nats rohkem,aga pärast ei taha cod enam nähagi,
Alt ülese keevitamine tuleb jah harjutades,aga enamasti vanade roostes asjade keevitamisega sa seda selgeks ei saa,võta puhas metall ja harjuta seal.
Edu harjutamisel
Proto
53951597
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Roostes Patrulli raami on tõesti kehv keevitada. Isegi puhast raami on omapärane keevitada. Kipub "keema" minema. Ju on siis terase segu selline.
+372 5028488
dizze
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 03, 2009 11:12 am

Postitus Postitas dizze »

Kehv keevitada on küll jah.
Kuid seal millest need muhud sellepärast, et keevitus vajus alla, iseenesest on ta tugev küll, kuna sulas mõnusalt mõlemasse metalli sisse. Lihtsalt niiöelda alt keevitada rippuvas asendis ongi keerukam, samamoodi on keeruline seina keevitada ilma, et vajuma hakkaks.
Muidugi sain keevitust vähe paremaks traadi kiirust maha võttes.
Ülejäänud on paremini tehtud. Pilte veel pole loodan, et homme suudan neid teha. Kodus ainult peegelkaamera ja seda ei võta keevitus tööde ajaks garaaži kaasa...
Avastasin ühe asja veel, et auto on kahtlaselt viltu. Põhjus lihtne üks esiratas on 30mm suurem kui ülejäänud.

Küsimus targematele, kas Pajero istmed võivad sobida 1:1 Patroli ?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

dizze kirjutas: Küsimus targematele, kas Pajero istmed võivad sobida 1:1 Patroli ?
Üksühele ei sobi Patrolisse ükski muu margi iste.

Patrolisse on üldse keeruline mingit muud istet sobitada, sest patrolil endal on iste põrandast suht kõrgele viidud ja tänu sellele originaaliste tunduvalt õhem kui suvaline muu iste. Kui mutrivõti ja keevitus käes püsib, on muud istet küll kerge kohale aretada, aga istekoht kipub kole kõrgeks ja põlved vastu rooli. Ma ise olen suht keskmist kasvu inimene, pea lakke ei käi ja tänu sellele olen istmearetusel (vana SAABi iste näiteks on väga mugav) 8) asendi enamvähem parajaks sportrooli paigaldusega, siis mahuvad jalad ka ära. Aga suuremat kasvu mehed on tõenäoliselt hädas.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Discoveri istmed on üsna õhukese põhjaga ja isegi mõõdukalt mugavad. Kui vaja, saan proovimiseks laenata (müüa selliseid ei julge ja kinkida ei raatsi).
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”