Selle vältimiseks saab ju panna tulele ahela kontrolli peale. Näiteks on tõstukitel kasutatavatel Deutzi mootoritel nii, et kui mõni hoiatuslamp on läbi, suretatakse mootor välja täpselt samuti, kui puuduva õlisurve või laadimispinge korral. Maasturil muidugi automaatset suretust pole mõistlik kasutada, küll võib aga lambi/anduri ahela kontrolli ühendada mindi audiovisuaalse signaaliga. MInu arvates märkab süttinud punast lambikest paremini, kui kustunut...Olle kirjutas:PS igasugu hoiatustuled tuleb panna Default põlema. Kui mingi jama, siis kustub ära. Nii mõnigi mees on mootori kotti lasknud kuna õlitule pirnike on läbi põlenud. Kui aga pidevalt põlev pirn ära kostub siis saad kohe veale jaole, olgus selleks siis kas katkine juhe, läbipõlenud pirn, surnud andur või päriselt kadunud õlisurve või liigne temperatuur
Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma olen üldiselt sellisel arvamusel, et auto peab olema ehitatud nii, et pole vaja igasugu asju koguaeg jälgida. Hea on, kui on võimalus asju aegajalt kontrollida. Temp ja õlisurve peab jah olema suure punase tulega. Mu on tegelt suht savi, ka voltmeeter. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Mis on jällegi halb. Kui aku sisetakistus on suurenenud või kontakt oksüdeerunud, siis võib pinge olla kõrgel, aga voolu välja ei anna. Niikui koormus taha tuleb, pinge kukub järsult.margus61 kirjutas:Siin kohal võin veidi rahustada. Auto jaoks mõeldud digivoltmeetris on mõõdetav pinge enne näidiku AD muundit üsna uimase filtriga ära silutud ja ei pillu aiateibaid. Ütleme nii, et konkreetsel eksemplaril "ujub" näit paika ca 5 sekundiga.vtl kirjutas:Diginäidik on vahva asi küll, aga kiirelt muutuva või pulseeruva näidu jälgimiseks kõlbmatu (loe: näitab komakoha täpsusega aiateibaid).
Olukord: digimõõteriist näitab, et kõik on korras, annad korra starterit, reaalselt kukub pinge alla, aga mõõteriist kohe ei reageeri ja juriidiliselt oleks nagu kõik korras. Reaalselt aga ei tõmmata pendiksitki külge.
5 sekundit hiljem oled Sa juba ammu starteri lahti lasknud ja siis saad mingi keskmistatud tulemuse, mis tegelikult ei anna aimu, mis hetkel toimus.
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Kas Sinu masina mootor on elektroonilise pritsungiga ja süütega?erik kirjutas:Ma olen üldiselt sellisel arvamusel, et auto peab olema ehitatud nii, et pole vaja igasugu asju koguaeg jälgida. Hea on, kui on võimalus asju aegajalt kontrollida. Temp ja õlisurve peab jah olema suure punase tulega. Mu on tegelt suht savi, ka voltmeeter.
Erikul on ilmselt taskud nii voolu kui pinget täis.erik kirjutas:Ma olen üldiselt sellisel arvamusel, et auto peab olema ehitatud nii, et pole vaja igasugu asju koguaeg jälgida. Hea on, kui on võimalus asju aegajalt kontrollida. Temp ja õlisurve peab jah olema suure punase tulega. Mu on tegelt suht savi, ka voltmeeter.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Sõit ise pakub pingetTegija kirjutas:Erikul on ilmselt taskud nii voolu kui pinget täis.erik kirjutas:Ma olen üldiselt sellisel arvamusel, et auto peab olema ehitatud nii, et pole vaja igasugu asju koguaeg jälgida. Hea on, kui on võimalus asju aegajalt kontrollida. Temp ja õlisurve peab jah olema suure punase tulega. Mu on tegelt suht savi, ka voltmeeter.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Võtaks ka korra sõna ning varastaks veidi teie tähelepanu Uhti auto teema pealt siia poole.
Oleme ausad, sai jälle veidi aega sügatud end, ning siis garaazi end veetud.
Üht teist sai tehtud kah. Vedasin ära suure 70mm2 peal vooliku ette, ning kinnitasin ta sinna, ühtlasi sai ka tehtud akupoolne kontakt valmis. Ilge kepp ja aeg läks, et seda kurjamuse kõva vaske paika saada.
lõpptulemuseks on miskit sellist:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00711.jpg)
Sellele kulus tublim pool päevast rsk!
Siis tegelesin veidike veel kraanide paika panemisega, et pumpamise juhtimisega edasi minna:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00713.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00714.jpg)
Veel oli tegemata vintside lülituse pool, seega mõned augud sinna kah sisse:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00716.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00715.jpg)
Samal ajal suur keevitus- ja mõtteguru erik tegi valmis summuti esimese poole:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00718.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00719.jpg)
Uued uudised, siis kui neid on.
Oleme ausad, sai jälle veidi aega sügatud end, ning siis garaazi end veetud.
Üht teist sai tehtud kah. Vedasin ära suure 70mm2 peal vooliku ette, ning kinnitasin ta sinna, ühtlasi sai ka tehtud akupoolne kontakt valmis. Ilge kepp ja aeg läks, et seda kurjamuse kõva vaske paika saada.
lõpptulemuseks on miskit sellist:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00711.jpg)
Sellele kulus tublim pool päevast rsk!
Siis tegelesin veidike veel kraanide paika panemisega, et pumpamise juhtimisega edasi minna:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00713.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00714.jpg)
Veel oli tegemata vintside lülituse pool, seega mõned augud sinna kah sisse:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00716.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00715.jpg)
Samal ajal suur keevitus- ja mõtteguru erik tegi valmis summuti esimese poole:
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00718.jpg)
![Pilt](http://www.lahe.net/albums/silverbeast/DSC00719.jpg)
Uued uudised, siis kui neid on.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nagu ma aru saan, siis olete ka lihtsama vastupanu teed läinud ja radikaühendused teinud kummivoolikuga (mitte alu)?
Olete leidnud mõnusad pisikesed õhukraanid, kahju et endale sellised silma ei jäänud õigel ajal.
Suht leidlik on rõhunäidikute kinnitus - kereliim, kui ma ei eksi?
Olete leidnud mõnusad pisikesed õhukraanid, kahju et endale sellised silma ei jäänud õigel ajal.
Suht leidlik on rõhunäidikute kinnitus - kereliim, kui ma ei eksi?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Kui Sa juba tähelepanu juhtisid, siis minu kogemuste järgi tuleb alumiiniumi küljest igasugune liim varem või hiljem lahti. Eriti, kui seda raputada ja loksutada. Omal ajal erinevate elektroonikaseadmete juhtpaneele tehes sellega korduvalt kokku puutunud. Probleem siis selles, et alumiinium tekitab enda peale õhukese kuid tiheda oksiidikihi, mis takistab liimi nakkumist metalliga.tarmo kirjutas:Suht leidlik on rõhunäidikute kinnitus - kereliim, kui ma ei eksi?
Aga ilmselt on tänapäeval ka alumiiniumi jaoks omad imeliimid olemas, mis seda oksiidikihti eemaldavad ja Silverbeasti mehed loodetavasti teavad, mida nad teevad.
Kas alumiiniumi kasutamine on mõtekas?
1mm terasplekk 6m2 plaat kaalub 48 kg,laias laastus kogu auto 12 m2 plekki ca 96 kg
Alumiinium peab olema paksem võtame 2mm 6m2 leht kaalub ca 36 kg kaks tahvlit 72 kg ,samas pleki paigaldamiseks vaja keevitada lattraud,pluss poldid,liimid ja muu pudrumudru,mida tavaterase puhul pole vaja,minu arvestuse kohalt tuleb auto ehitusel võit 16 kg,kui sedagi tuleb,kuna alumiiniumi kinnitamiseks on vajalik kasutata rohkem toematerjale nagu nurgikud ja peenemad torud,alumiiniumi paigaldus ja värvimine keerukam kui tavaterasel,samuti ka alumiinium ei talu vibratsiooni ja kipub painete kohalt murduma.Kas eksin väga selles?
1mm terasplekk 6m2 plaat kaalub 48 kg,laias laastus kogu auto 12 m2 plekki ca 96 kg
Alumiinium peab olema paksem võtame 2mm 6m2 leht kaalub ca 36 kg kaks tahvlit 72 kg ,samas pleki paigaldamiseks vaja keevitada lattraud,pluss poldid,liimid ja muu pudrumudru,mida tavaterase puhul pole vaja,minu arvestuse kohalt tuleb auto ehitusel võit 16 kg,kui sedagi tuleb,kuna alumiiniumi kinnitamiseks on vajalik kasutata rohkem toematerjale nagu nurgikud ja peenemad torud,alumiiniumi paigaldus ja värvimine keerukam kui tavaterasel,samuti ka alumiinium ei talu vibratsiooni ja kipub painete kohalt murduma.Kas eksin väga selles?