TR-KOLL !!

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
coollaager
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas coollaager »

juhin ähelepanu et pildilolev ratas pole kuidagi seotud TR-KOLLga, kui mitte arvestada seda et nad seisavad samas töökojas. :lol:
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

näe müügi rubriigis on teile sobiv vedrukomplekt pakkuda, väga mõistliku hinna eest.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Patermaa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
Asukoht: Patermaa, harjumaa

Postitus Postitas Patermaa »

Kui MAZ-i kabiinikad üle jäävad siis :wink:
Katkestanud Alansi Kapp-il :D
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Kasutaja avatar
coollaager
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas coollaager »

Julgen oletada, et MAZ'i kabiinikas ei jää üle, kuna esmamulje vähemalt tagavedrudena oli päris lootustandev, kuid jääme ootama tõsisemaid katsetustulemusi.
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

re

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Kuna suvesõit jõi unistuseks elektri puudumise tõttu, kadus mõneks ajakas ehitamise isu, selle ajaga sai kogutud nii mõnedgi uud ideed ja mõtted :D esiteks sai pandud taaskord uued vedrud kuurinurgast, armatuur välja jne 8) ja üks õhtu lasime uue värvi autole peale ja saime paika tagumised tiivalaeiendid akud ja veel muud eluks vajalikku !http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932751 http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932825
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Nägin auto nüüd reaalelus ära, väga positiivne on see, et saite lõpuni ja asi toimis. Aga kõike paremat soovides, näeksin et auto oleks u. 15 cm madalam ja teljevahe u. 15 cm pikem, siis oleks asi juba päris proportsioonis. Muidugi lätlased käisid tunnustavalt mõmisedes ümber masina, teadagi miks :lol: Aga sellised kardaaninurgad nagu Teie autol ei passi unimoogi kardaanile ega ka kastile endale. Ristid on liig suure koormuse ja nurga all, samuti on sillakinnitusdigonaalvardad liiga suure eelnurga all ja see muudab auto raskesti hallatavaks. Ja ümberminemine või üllatada mõnikord siis väga ootamatult.

Jõudu
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

paha ei teeks ka vedrustust väheke revideerida ;)
http://drumlouder.ee/Nissan/Klaperjaht2 ... ge335.html
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Ka roolisüsteem nõuab vähe ümbertegemist.
Superfinaali jäi ju sellepärast minemata.
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

re

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Täna arutasime ja lammutasime siit ja sealt, roolil teeme uued kinnitused ja muudame paraleervarda, siis peaks rooliga ok olema kõvasti rauda ja ümberehitusi!! Vedru pani lõikama sellepärast, et ei olnud päris nii kinni nagu vaja !
Klapperit võtsimegi testisõiduna, iga uus ei pruugi esimese korraga päris hää:D saada! Tahtsime leida enamus nõrgad kohad ja neid täiustada, et ikka järgmine kord metsa ei jääks 8) Järeldus, rool, vedrustus ja auto kõrgus on veits mööda nii, et tööd küllaga ja vigadest õppitakse :D
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Sai alustatud nõutud muudatustega, valmis sai uus rooli süsteem tegime silindri lühikeseks ja muutsime kinnituse sillal, paraleervarda tõime ette.
Autot tegime um 10 cm madalamaks ja tõstsime esimesed amordid silla peale ja seega püsti! 8)
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada 8) Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad :D
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne :) Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni :D
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali 8)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17326
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kas teete uue siis juba paberitega ja legaalse isehitatud autona (nagu Hõbekoll ja HMM )?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pole enam ju suurt pointi, omavalmistatuga sebida, pealegi hüdrorooliga asja arvele ei saa, küll aga saab toorikkere nubritega sõita, kui asi sportautoks vormistada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Kristjan 4x4 kirjutas:Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada 8) Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad :D
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne :) Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni :D
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali 8)
Kas mitsu vahekast on hea mõte,sellel oli vist esisillale ülekanne ketiga mis pidi aegajalt järgi andma."Papad" minu teada kasutasid seda ja ei pidanud hea valik olema.Aga muidugi võib asjaolusid muuta see et nad ei kasutanud ka portaal sildasid mis vähendavad jõudusid käigu-ja vahekastis.
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

See mitsu kettiga lahendus peaks loogika ja kiirete arvutuste põhjal kestma, tavaliselt see kett hoiatab ette raginaga, enne laili lendamist :D
Kui ei katseta siis teada ka ei saa! Muidugi kaalu poolest kerge teine :)
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”