Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ei eksi, sul on täiesti õigus. Sinna on juba lisatud korralik diagonaalne tugi, mida kahjuks piltidelt ei paista.rock kirjutas:Lihtsalt puht sportlikust huvist tahaks teada, kas teie auto esisilla paraleelvarda kinnitus on ikka piisavalt tugev. Pilte sirvides tundub nagu suht õbluke. Juba originaalautodel on ju lisatud diagonaaltugi. Või eksin rängalt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Boeh ..
Armatuur on pea aegu valmis. Pea aegu... 85% pea aegu. Erik tõi ära meie uue esivintsi, mis on sobivasti teiste vana.
Vints on väga OK korras, hooldatud, tuli täis komplektsuses koos solenoidide ja juhtmetega. Peale pisikest täpis-sobitamist (tm) Söe Duuning istus see meie warni pesasse nagu valatud. Üldse olime Erikuga mõlemad meelidivalt üllatunud, kui asine see come-up -i 9500 on. Väga okei!
Toimus ka pisikest alumiiniumi keevitamist (haa haa) ning paak hakkab valmima.
Poest on kohale jõudnud ka suures koguses voolikuid, ning lähemal ajal hakkab suur shlangitamine.
täna clockisime 12h, 2 meest.
Armatuur on pea aegu valmis. Pea aegu... 85% pea aegu. Erik tõi ära meie uue esivintsi, mis on sobivasti teiste vana.
Vints on väga OK korras, hooldatud, tuli täis komplektsuses koos solenoidide ja juhtmetega. Peale pisikest täpis-sobitamist (tm) Söe Duuning istus see meie warni pesasse nagu valatud. Üldse olime Erikuga mõlemad meelidivalt üllatunud, kui asine see come-up -i 9500 on. Väga okei!
Toimus ka pisikest alumiiniumi keevitamist (haa haa) ning paak hakkab valmima.
Poest on kohale jõudnud ka suures koguses voolikuid, ning lähemal ajal hakkab suur shlangitamine.
täna clockisime 12h, 2 meest.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Armatuur sai valmis
Tegelikult on päris mõnus tunne, kui iga asi, mille auto külge paned ka sinna jääb.
Eile sai veidi veel nokitud, ning loen armatuuri ehituse valmis olevaks. Nüüd algavad elektritööd. Eile külastasime Erikuga Esvikat kah, nii et suures koguses 4mm2 kaablit jms sodi sai ostetud.
Lisaks hakkab jahutussüsteem valmis saama, kaitsevõrk ntx läks paika
Ning paar eputrilla klõpsu ka armatuurist, mis meiearust sai päris hea:
Eile sai veidi veel nokitud, ning loen armatuuri ehituse valmis olevaks. Nüüd algavad elektritööd. Eile külastasime Erikuga Esvikat kah, nii et suures koguses 4mm2 kaablit jms sodi sai ostetud.
Lisaks hakkab jahutussüsteem valmis saama, kaitsevõrk ntx läks paika
Ning paar eputrilla klõpsu ka armatuurist, mis meiearust sai päris hea:
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Propageeriks ühte digivoltmeetrit, kuigi teie ilusasse ritta see disainilt hästi ei sobi. Asi ise on selline:
Mingist etteantavast pingest allapoole saab näidu vilkuma panna. See tõmbab kriitilises olukorras tähelepanu, mis analoognäidiku puhul võiks osaks saamata jääda. Võrreldes analoognäidikuga loeb diginäidust täpsusega 0,1 V palju paremini välja aku laetuse taseme ja aku ladimise-tühjenemise dünaamika. Muud tehnilised andmed on siin all. Ise olen sellisega heaks sõbraks saanud, jupp aega otsisin sarnast funktsionaalsust. Kas see vett ka kannatab, ei tea, aga tundus üsna kinnise korpusega. (Sinise ja punase näiduga on ka saadaval edevamate juhtumite jaoks.)
Teine hea asi, mida julgeks soovitada, kui teil juba plaanis pole, on suur punane vilkuv LED armatuuris, mille süütab plokikaande pandud täiendav 110-kraadine termoandur. Analoognäidikult jääb ülekuumenemine märkamata, aga kui ikka miskit punast nina ees vilkuma paneb, on tähelepanu garanteeritud. Dioodi sain Elfaelektroonikast (vist 75-009-78 ) ja anduri kuskilt Automaailmast või Laki Autost, kui nad nurumise peale leti alt andurikataloogi näitavad (muidu on ikka auto mark ja mudel ja väljalaskeaasta jne). Plokikaanes vast ikka mõni vaba keermestatud auk üle on ja kataloogist võiks sinna sobiva keerme ja rakendumistemperatuuriga anduri leida.
Mingist etteantavast pingest allapoole saab näidu vilkuma panna. See tõmbab kriitilises olukorras tähelepanu, mis analoognäidiku puhul võiks osaks saamata jääda. Võrreldes analoognäidikuga loeb diginäidust täpsusega 0,1 V palju paremini välja aku laetuse taseme ja aku ladimise-tühjenemise dünaamika. Muud tehnilised andmed on siin all. Ise olen sellisega heaks sõbraks saanud, jupp aega otsisin sarnast funktsionaalsust. Kas see vett ka kannatab, ei tea, aga tundus üsna kinnise korpusega. (Sinise ja punase näiduga on ka saadaval edevamate juhtumite jaoks.)
Teine hea asi, mida julgeks soovitada, kui teil juba plaanis pole, on suur punane vilkuv LED armatuuris, mille süütab plokikaande pandud täiendav 110-kraadine termoandur. Analoognäidikult jääb ülekuumenemine märkamata, aga kui ikka miskit punast nina ees vilkuma paneb, on tähelepanu garanteeritud. Dioodi sain Elfaelektroonikast (vist 75-009-78 ) ja anduri kuskilt Automaailmast või Laki Autost, kui nad nurumise peale leti alt andurikataloogi näitavad (muidu on ikka auto mark ja mudel ja väljalaskeaasta jne). Plokikaanes vast ikka mõni vaba keermestatud auk üle on ja kataloogist võiks sinna sobiva keerme ja rakendumistemperatuuriga anduri leida.