Uus vs. Vana maastur

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
EleCTriC1
Fitting 38"
Postitusi: 219
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Uus vs. Vana maastur

Postitus Postitas EleCTriC1 »

Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat Pilt
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 849
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Hakkab jälle pihta mingi kliirensi jutt :lol:
Mida tähendab enam maastur olema? Kas üks lennuk saab olla rohkem lennuk kui mõni teine lennuk?
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Mida aeg edasi seda rohkem plastmassi, elektroonikat, lagunevaid osi ja parketi maasturile omaseid iseloomujooni.
Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus :)
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitus Postitas TiitR »

EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)
dexter
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Jaan 29, 2010 8:36 pm
Asukoht: Tartu

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitus Postitas dexter »

TiitR kirjutas:
EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)

Olen sõitnud mõlema uuema länkariga, nii V8, kui ka 150. Toyota enda sõnul on toyota landcruiser v8 puhas linnamaastur ja maastikule sellega asja pole, reaalses elus ega väga polegi, suur ja kohmakas, kuigi lõuna eestis rõngu metsateedel ja kergemal liivapinnasel sai normaalselt hakkama. Tegemist seal siis igasugu hüdrauliliste stabikate jne abivahenditega.
LC 150 sai viimati varakevadel kohtla järve karjääris ringi sõita, tundus kõvasti asjalikum kui v8, ka toyota enda sõnul on tegemist siis pigem töö masinaga kui linnamaasturiga. Kuid minu arust ei saa teda siiski maasturiks nimetada. Küll olid sellel auto igasugu vägevad abivahendid peal nagu mäest laskumine ja erinevate maastike versioonide valik, kus auto ise seadistab difreid vastavalt vajadusele. Veel oli huvitav asi 7 erineva maastiku tundlikusega ABS, ehk siis auto ise tunnetab kas ta on kõvakattega pinnasel, jääl või kruusal ning vastavalt sellele töötab siis ABS intensiivsemalt või lahjemalt.
Nendest Toyota süsteemidest vist võingi seletama jääda....
siimk
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: N Veebr 01, 2007 10:13 pm
Asukoht: Maardu/Tln

Postitus Postitas siimk »

Ühes viimases TM-is oli suurtest uutest "maasturitest", seal minuarust uus LC150 eriti hästi ei esinenud.
Olen ise ka viimasel ajal täheldanud, et mida uuem maastur, seda vähem jääb juhil endal teha. Ei mäletagi millisel uuel maasturil oleks mehhaaniline vahekast, kus kepiga asendit vahetada saaks?
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Hell yeah. Vanakooli värk parim. Sina sunnid autot - mitte auto sind. :twisted:

Aga üldiselt kuidagi kindlam tunne sõita korraliku HJ61 cruiseriga, G mersuga, Patroliga kui 120 cruiseriga või mõne muu elektroonilise huumoriga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
4x4JIM
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Okt 21, 2009 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 4x4JIM »

Kas enam üldse maastureid kuskilt tehasest tuleb, kunagi kuulsin aga ei tea kas tõsi, et redel raam keelati ära :( LC 150 on built in värk sama suue sorentoga mis on võrreldes eelmise sorentoga täiesti linnastunud.
Lisaks on ARB hädas oma raudade tootmisega, sest Seal tahetakse mingit euroopa liidule sarnast jalakäia turvalisuse seadust vastu võtta unustades, kui palju neil tühja põldu on.
Eks bürokraadid teevad oma töö varsti oma CO2 ja muude maksudega.
siimk
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: N Veebr 01, 2007 10:13 pm
Asukoht: Maardu/Tln

Postitus Postitas siimk »

Kas sellist Eestit tahtsimegi, et auto teeb kõik juhi eest ära?



Siim ise on 88a väljalase :D
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
Huvitav huvitav...madalam kui sõiduauto? :roll:
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitus Postitas TiitR »

dexter kirjutas:
TiitR kirjutas:
EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)

Olen sõitnud mõlema uuema länkariga, nii V8, kui ka 150. Toyota enda sõnul on toyota landcruiser v8 puhas linnamaastur ja maastikule sellega asja pole, reaalses elus ega väga polegi, suur ja kohmakas, kuigi lõuna eestis rõngu metsateedel ja kergemal liivapinnasel sai normaalselt hakkama. Tegemist seal siis igasugu hüdrauliliste stabikate jne abivahenditega.
LC 150 sai viimati varakevadel kohtla järve karjääris ringi sõita, tundus kõvasti asjalikum kui v8, ka toyota enda sõnul on tegemist siis pigem töö masinaga kui linnamaasturiga. Kuid minu arust ei saa teda siiski maasturiks nimetada. Küll olid sellel auto igasugu vägevad abivahendid peal nagu mäest laskumine ja erinevate maastike versioonide valik, kus auto ise seadistab difreid vastavalt vajadusele. Veel oli huvitav asi 7 erineva maastiku tundlikusega ABS, ehk siis auto ise tunnetab kas ta on kõvakattega pinnasel, jääl või kruusal ning vastavalt sellele töötab siis ABS intensiivsemalt või lahjemalt.
Nendest Toyota süsteemidest vist võingi seletama jääda....
Kui sa mäestlaskumisabi all mõtled mägipidurit DAC`i, siis see vidin on juba LC120-l küljes...arvan, et mõtlesid maastiku paketti, kus kaamerad on ees ja kõrval, et püstloodis mäeotsas kiikudes, näitab kaamera mis ees/all toimub :D ...ise ma käisin Tartu omadega LC150-t Raadil kruusaaugus proovimas...keskkonsool jättis jube võõra mulje ainult 8)
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
LC 120 st ka paar lugu rääkida.Sügisel oli üks kergelt tatisel põllul kinni,
tõmbasin oma kulunud 30 tollise mudarehviga Terranoga(no pole ju ka mingi tõsine maastur)välja ja seda jäiga köiega.
Cruiser jäi uuesti kinni täpselt sellesse kohta ,kus mina oma autoga tõmmates sõitsin :shock: .Elektroonika nullis ära igasuguse maastikuvõimekuse,rehv oli Cruiseril korralik AT.

Talvel Monica ajal tahtis üks kodanik autoga tööle saada,palus mul kolliga jälje ette ette sõita.Metsavahel ei olnud eriti tuisanud,pm ainult sajulumi.
Sõitsin kolliga paar korda tee läbi,kuna kaugemal oli ka üks tuisanud koht, siis jäin julgestuseks kohale.Cruiser sai mõnikümmend meetrit sõita ja siis jäi jälge kinni.
Kolme mehega lükkasime tagasi välja,no lund polnud seal tõesti palju.
Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

raulex kirjutas:Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?
Enamasti on vastuseks ikkagi, et ei oska kasutada.

Ja teoreetiliselt arutledes, kui praegu öeldakse, et elektroonika on üdini paha asi, mis "kõik juhi eest ära teeb", siis samamoodi suhtuti või suhtutakse ka automaatkasti, mis samuti "kõik juhi eest ära teeb".

Kuigi ma ise olen seisukohal, et autode arengus toimub "liftistumine", tulevikus ongi ainult sellised autod, et vajutad nuppu ja viib kohale, ise miskit mõelda ei saa. Nagu liftiga, vajutad korruse nuppu ja ootad kohalejõudmist...
Siis lähevad uunikumid hinda :)
O|||||||O
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

Kilpkonn kirjutas: Kuigi ma ise olen seisukohal, et autode arengus toimub "liftistumine", tulevikus ongi ainult sellised autod, et vajutad nuppu ja viib kohale, ise miskit mõelda ei saa. Nagu liftiga, vajutad korruse nuppu ja ootad kohalejõudmist...
Siis lähevad uunikumid hinda :)
Hea kokkuvõte!Viie aasta pärast läheb ilmselt jälle tõsisem kereremont moodi nagu vanasti.Maastikuvõimelised autod kipuvad lihtsalt kätte ära roostetama.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”