Kui suuri rehve kannatab Suzuki SJ410

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Kui suuri rehve kannatab Suzuki SJ410

Postitus Postitas Kondimurdja »

Kui suuri siis kannatab, et poolassid ja muud jubinad ei hakkaks katki minema. Ma saan aru küll, et palju oleneb ka juhist endast aga ikkagi, mis sinna alla kannatab panna :?: :roll:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Meie sõitsime päris mitu aega edukalt 31" rehviga.
Aga lõpuks hakkas püsikaid minema nagu leiba. Ilmselt korralike (uute) püsikatega kestaks kenasti, kui väga ei lammuta.
Üle 31" kindlasti ei paneks.

Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
raimz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: P Juul 20, 2008 11:08 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas raimz »

Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.
tarmo kirjutas: Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Kas sul mõnda pilti on püsikast millele on võru ümbes pressitud?
Mis materjalist see võru tehtud peab olema? Tavaline raud?
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

raimz kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks? :lol:

Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.


Nagu ma aru siin foorumis olen saanud siis Sj413 on püsikad jämedamad. Või ma eksin? :roll:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks?
Päris stock ei olnud - vedrud olid silla peale toodud. Aga muid muudatusi ei olnud küll.
Ma arvan, et sõidustiil ei muutunud lõpus. Aga ilmselt lihtsalt need tükid väsisid ära ja kõik. Tõenäoliselt, kui oleks otsinud päris uued püsikad (mitte kellegi vanu kasutanud), oleks jälle mõni aeg kestnud.
Ühe korra läks pooleks ka pooltelg. Siis oli püsika ümber see metallvõru.

Kahjuks pilti pole sellest võrust. Aga materjal peaks olema tavaline teras. Mõte on tal selles, et tihedalt ümber püsika korpuse pressituna, ei lase ta kogu süsteemi puruneda ja laiali minna, kui rakenduvad tavalisest suuremad jõud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Nii et 235/75 R15 Insa turbo dakar, nendega pole veel vaja karta midagi kui kinni jään ja pisut kaabin seal. :?: Alati võib juhtuda midagi aga liialt suured nad ei ole siis jah :?: :wink:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
raimz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: P Juul 20, 2008 11:08 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas raimz »

tarmo kirjutas:Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Sj413 peaks kannatama siis rohkem kui 31" rehvi.
Kui suured rehvid oleks mõistlik alla panna sj413-le?
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

tarmo kirjutas:235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.
Nüüd siis tean ja võin rahuliku südamega tuld anda :lol:

Tarmo palju sul see auto kütet võtis maanteel ja metsas., kui kõik oli peaaegu stock.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

raimz kirjutas:
tarmo kirjutas:Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Sj413 peaks kannatama siis rohkem kui 31" rehvi.
Kui suured rehvid oleks mõistlik alla panna sj413-le?
Ei usu et suuremat kannatab, enda omaele surusin ka 31 tolli saharad alla-sinna rohkemat küll ei mahuta kuidagi. Aga eks see protirehvi mõõt on vähe suurem ka.
Nii Saani mudimas
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Aga see probleem veel et....mis te tegite, et rehv ei käiks vastu raami, kui keerad. Mul igatahes käib :roll:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

esisillal on käändmikel olemas keeramist piiravad poldid-keerad neid väljapoole senikaua kuniks saavutad piisava vahekauguse väljakeeratud rehvi serva ja raami vahel(sellega kaasneb omakorda suurem pöörderaadius)....

VÕI

....paned negatiivse offsetiga veljed alla,mis toovad rehvi sisemist külge raamist kaugemale suurendades omakorda auto laiust.

valik on sinu :wink:
51963080
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Samurail küll neid piiravaid polte pole.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

siis läheb käiku teine lahendus- rehvi sisemine serv tarvis eemale saada. kui velgi ei raatsi soetada teise offsetiga,siis vutvut treiali juurde ja lased flantsid vahele treida.
51963080
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”