Kui suuri rehve kannatab Suzuki SJ410
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Kui suuri rehve kannatab Suzuki SJ410
Kui suuri siis kannatab, et poolassid ja muud jubinad ei hakkaks katki minema. Ma saan aru küll, et palju oleneb ka juhist endast aga ikkagi, mis sinna alla kannatab panna
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Meie sõitsime päris mitu aega edukalt 31" rehviga.
Aga lõpuks hakkas püsikaid minema nagu leiba. Ilmselt korralike (uute) püsikatega kestaks kenasti, kui väga ei lammuta.
Üle 31" kindlasti ei paneks.
Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Aga lõpuks hakkas püsikaid minema nagu leiba. Ilmselt korralike (uute) püsikatega kestaks kenasti, kui väga ei lammuta.
Üle 31" kindlasti ei paneks.
Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks?
Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Kas sul mõnda pilti on püsikast millele on võru ümbes pressitud?tarmo kirjutas: Püsikad tuleks ka tugevdada - metallvõru ümber pressida, ei laiali ei läheks.
Mis materjalist see võru tehtud peab olema? Tavaline raud?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Mul Sj413 samad rehvid ja siiani pole mingit probleemi olnud.raimz kirjutas:Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks?
Endal on mul 235/75 R15 Insa turbo dakar.
Nagu ma aru siin foorumis olen saanud siis Sj413 on püsikad jämedamad. Või ma eksin?
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Ma arvan, et sõidustiil ei muutunud lõpus. Aga ilmselt lihtsalt need tükid väsisid ära ja kõik. Tõenäoliselt, kui oleks otsinud päris uued püsikad (mitte kellegi vanu kasutanud), oleks jälle mõni aeg kestnud.
Ühe korra läks pooleks ka pooltelg. Siis oli püsika ümber see metallvõru.
Kahjuks pilti pole sellest võrust. Aga materjal peaks olema tavaline teras. Mõte on tal selles, et tihedalt ümber püsika korpuse pressituna, ei lase ta kogu süsteemi puruneda ja laiali minna, kui rakenduvad tavalisest suuremad jõud.
Päris stock ei olnud - vedrud olid silla peale toodud. Aga muid muudatusi ei olnud küll.Kondimurdja kirjutas:Kas te sõitsite täitsa stock autoga ja 31 rehv all?
Ja miks lõpuks hakkas minema püsikaid? Kas läksite liiga julgeks?
Ma arvan, et sõidustiil ei muutunud lõpus. Aga ilmselt lihtsalt need tükid väsisid ära ja kõik. Tõenäoliselt, kui oleks otsinud päris uued püsikad (mitte kellegi vanu kasutanud), oleks jälle mõni aeg kestnud.
Ühe korra läks pooleks ka pooltelg. Siis oli püsika ümber see metallvõru.
Kahjuks pilti pole sellest võrust. Aga materjal peaks olema tavaline teras. Mõte on tal selles, et tihedalt ümber püsika korpuse pressituna, ei lase ta kogu süsteemi puruneda ja laiali minna, kui rakenduvad tavalisest suuremad jõud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Nüüd siis tean ja võin rahuliku südamega tuld andatarmo kirjutas:235/75 R15 on umbes 29". Sellega ilmselt võib üsna muretult paugutada jah.
Tarmo palju sul see auto kütet võtis maanteel ja metsas., kui kõik oli peaaegu stock.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Ei usu et suuremat kannatab, enda omaele surusin ka 31 tolli saharad alla-sinna rohkemat küll ei mahuta kuidagi. Aga eks see protirehvi mõõt on vähe suurem ka.raimz kirjutas:Sj413 peaks kannatama siis rohkem kui 31" rehvi.tarmo kirjutas:Ei tasu võrrelda jah - 413 sillad ja ka poolteljed ja püsikad on mõnevõrra jämedamad tõesti.
Kui suured rehvid oleks mõistlik alla panna sj413-le?
Nii Saani mudimas
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
esisillal on käändmikel olemas keeramist piiravad poldid-keerad neid väljapoole senikaua kuniks saavutad piisava vahekauguse väljakeeratud rehvi serva ja raami vahel(sellega kaasneb omakorda suurem pöörderaadius)....
VÕI
....paned negatiivse offsetiga veljed alla,mis toovad rehvi sisemist külge raamist kaugemale suurendades omakorda auto laiust.
valik on sinu
VÕI
....paned negatiivse offsetiga veljed alla,mis toovad rehvi sisemist külge raamist kaugemale suurendades omakorda auto laiust.
valik on sinu
51963080
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Samurail küll neid piiravaid polte pole.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa