Vene läbilibisevad difrilukud
Moderaator: Moderators
Vene läbilibisevad difrilukud
Kas keegi on kursis, oskab asjast arvata või on lausa katsetanud, kuidas toimib ja vastu peab? 70-80% lukk aga kui vaadata hinda, siis nii ette kui tahasilda pannes saab harrastaja jaoks ideeliselt väga hea tulemuse (kui osata trajektoori valida) ning seda suht taskukohaselt. Äkki keegi siin toob ja pakub neid juba? Või siis kas keegi viitsiks neid tuua ja pakkuda? Ma ostaks küll. http://www.samoblok.ru/katalog/samobloki
Paar illustreerivat videojuppi kah, kus näeb, et nendega nii nagu LSD-ga. kui oled loll, ei saa kuskile ja kui mõtled ka veits, siis saab ikka küll.
https://www.youtube.com/watch?v=F0PtSi1TFBM
https://www.youtube.com/watch?v=OGA_C7mhd6E
https://www.youtube.com/watch?v=VQ6GGKlXQjE
https://www.youtube.com/watch?v=UZTYPRP1A5w
https://www.youtube.com/watch?v=MA7me1RaLEo
Ja võrdluseks see, kui on lockright tagasillas https://www.youtube.com/watch?v=AmI9u6pNq4k
Paar illustreerivat videojuppi kah, kus näeb, et nendega nii nagu LSD-ga. kui oled loll, ei saa kuskile ja kui mõtled ka veits, siis saab ikka küll.
https://www.youtube.com/watch?v=F0PtSi1TFBM
https://www.youtube.com/watch?v=OGA_C7mhd6E
https://www.youtube.com/watch?v=VQ6GGKlXQjE
https://www.youtube.com/watch?v=UZTYPRP1A5w
https://www.youtube.com/watch?v=MA7me1RaLEo
Ja võrdluseks see, kui on lockright tagasillas https://www.youtube.com/watch?v=AmI9u6pNq4k
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Videodest jäi küll mulje, et kui ühel rattal rohkem pidamist oli, siis see lukk ei jõudnud ringi vedada seda ja mingi ragin ainult käis. Hind on muidugi hea.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Jah, niimoodi ongi ja peabki olema sellise asja puhul. Aga seal ongi sama vahe nagu LSD ja 100% lukustava vahel. Kui trajektoori valides hoida rattad võimalikult ühtlaselt maas, siis nii suurt erinevust väga tihti ei teki. Seal, kus tekib ja pole võimalik vältida, seal saab panna inertsi juurde ja selle abil jõuda uuesti haarduvasse olukorda. Kui see ka on võimatu, siis saab vintsiga. Aga vintsi hakkab vaja minema väga palju harvemini. aastate jooksul LC LSD difrite tihendamise ja nii ees kui tagasillas kasutamise tagasiside on see, et pole jah 100% aga ka võistelda kannatab lausa. Kannatab, mitte pole parim lahendus. Samas jätab selline lahendus ka rohkem juppe terveks. LC LSD puhul 33" ja tavaline MT rehv all, siis kestis, kui juba suurem või siis 33" ja hambuline rehv, siis ka ei kesta hästi, peab seibe vahetama rohkem. Samas zukidel on väiksed rattad ja see peaks säästma ju. Kui jimny puhul kombineerida need lukud, korralikult töötav vedrustus, karvane ratas ja kerge dragonwinch DWM6000, siis saab päris kestva ja suurliku mutuka teoreetiliselt.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
"ivan" kasutas neid. Esimese MUdDragi v'õitis! Pole teda ammu siin foorumis näinud.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
N.n. tigudega lukud sees olnud pikalt. Töötab ka 40" rattaga. Ei kannata aga vett, esimesse difrisse sattus pikalt vees solistades vesi sisse ja ilmselt muutusid lõtkudtekkinud emulsiooni kaasabil liiga suureks. Tagumine aga kestnud suurepäraselt.urmas kirjutas:"ivan" kasutas neid. Esimese MUdDragi v'õitis! Pole teda ammu siin foorumis näinud.
Kuna aga tegemist ei ole siiski rattaid lukustava süsteemiga, siis ühe ratta õhku ahmides ei ole sellest süsteemist abi. Venemaal aga olemas ka DAK nimeline difri lukustus. Tellisin ühe sellise venest ja hetkel olen seda just paigaldamas. Tutvuda saab nendega: http://dak4x4.com/produkt/303092532
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
ivan, anna teada kui paigaldad. tahaks endale ka sellist. olin otsinud daihatsu rockyle, kuid midagi kuskil pole
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Juba paigaldatud aga auto veel ei sõida, seega luku tööd kommenteerida veel ei oska. Vaadake DAK kodulehe videosid:https://www.youtube.com/watch?v=WY9oQhua6lcterranors kirjutas:ivan, anna teada kui paigaldad. tahaks endale ka sellist. olin otsinud daihatsu rockyle, kuid midagi kuskil pole
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
http://www.samoblok.ru/katalog/1316 Siin annab valida tavalise ja преднатяг3 vahel. Kuidas see erinevus mõjutab täpsemalt ja mida laiemas laastus tähendab?
Natuke uurimistöö tulemustest:
Nirfi.
Nirfi efekt on sama mis LSD-l, Üks erinevus Nirfi versus DAK on see, et kui on rohkem linnasõitu, siis Nirfile pole vaja manuaalseid rummulukke aga DAKile on. Lukustamise vahe 70-80% versus 90-100%. Ehk et "linnakamale" masinale on see justkui tsiviliseeritum ja kui ressurssi ära ei kasuta, siis milleks rohkem maksta eksole. Samas nagu eespool väideti, siis Nirfi kannatab ka 40" ratast, mis on suht tugev ikkagi.
DAK http://dak4x4.com/catalog
DAK difrit saab 3 erineva tugevusega. Osadele autodele ja markidele ei saa 3 erineva tugevusega. Kõige äkilisem (kiireima lukustumisega) on DAK. Keskmine on DAK7 ja lahjem on DAK5. Äkilisem ja lahjem sõltub sellest, kui suured on jäetud kuulide ja tigude lõtkud või midagi sellist. (mu vene keel on sitt mis sitt ja selle tõttu võib tulla arusaamatusi). Igatahes. DAK on vähimagi erinevuse puhul kohe lukus, DAK7 veidi sujuvamalt ja DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada. Veel annab valida lisaks 3 kangusastme vahel selle vahel, et kummas liikumissuunas lukk tootab 90% ja kummas 100%. Kui on näiteks lukk DAK 90/100, siis edasi lukustab 90% ja tagurpidi 100%. Kui on näiteks uazik "lahingmasin" (offroad võistlusauto), siis soovitavad seal panna nii ette kui taha DAK 100/90. Kui näiteks ka kiiremat sõitu vaja teha siis ette 90/100 ja taha 100/90. Kui veel tsiviliseeritum, siis nii ette kui taha 90/100.
99a. Jimny puhul on nt. sellised valikud, et ette DAK7 ja DAK5 ja nii 90/100 kui 100/90 ning tahasilda DAK7 90/100. (100/90 ei pakugi)
kui saan nirfist vastuse tellimise kohta, annan teada.
Natuke uurimistöö tulemustest:
Nirfi.
Nirfi efekt on sama mis LSD-l, Üks erinevus Nirfi versus DAK on see, et kui on rohkem linnasõitu, siis Nirfile pole vaja manuaalseid rummulukke aga DAKile on. Lukustamise vahe 70-80% versus 90-100%. Ehk et "linnakamale" masinale on see justkui tsiviliseeritum ja kui ressurssi ära ei kasuta, siis milleks rohkem maksta eksole. Samas nagu eespool väideti, siis Nirfi kannatab ka 40" ratast, mis on suht tugev ikkagi.
DAK http://dak4x4.com/catalog
DAK difrit saab 3 erineva tugevusega. Osadele autodele ja markidele ei saa 3 erineva tugevusega. Kõige äkilisem (kiireima lukustumisega) on DAK. Keskmine on DAK7 ja lahjem on DAK5. Äkilisem ja lahjem sõltub sellest, kui suured on jäetud kuulide ja tigude lõtkud või midagi sellist. (mu vene keel on sitt mis sitt ja selle tõttu võib tulla arusaamatusi). Igatahes. DAK on vähimagi erinevuse puhul kohe lukus, DAK7 veidi sujuvamalt ja DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada. Veel annab valida lisaks 3 kangusastme vahel selle vahel, et kummas liikumissuunas lukk tootab 90% ja kummas 100%. Kui on näiteks lukk DAK 90/100, siis edasi lukustab 90% ja tagurpidi 100%. Kui on näiteks uazik "lahingmasin" (offroad võistlusauto), siis soovitavad seal panna nii ette kui taha DAK 100/90. Kui näiteks ka kiiremat sõitu vaja teha siis ette 90/100 ja taha 100/90. Kui veel tsiviliseeritum, siis nii ette kui taha 90/100.
99a. Jimny puhul on nt. sellised valikud, et ette DAK7 ja DAK5 ja nii 90/100 kui 100/90 ning tahasilda DAK7 90/100. (100/90 ei pakugi)
kui saan nirfist vastuse tellimise kohta, annan teada.
Viimati muutis rato, L Veebr 20, 2016 4:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Head uut aastat!
Käisin täna "uisutamas" uue diferentsiaali lukuga tagasillas. Tagasillas sees siis DAK 100/90, ette jäi tigudega diferentsiaal. Alla sai pandud ka tutikad 35" Silverestone MT 117 rehvid. Kuna rehvid ei ole väga talveoludesse mõeldud (vähemalt mitte kõvakattega teel) ja uus tagumine diferentsiaal tundus olema kogu aeg lukus, siis oligi igal pöördel külg ees. Lühike test põlluservas järske tõuse võttes aga avaldas muljet oma pidamisega. Samas ei takistanud järske pöördeid lumisel põllul ja auto kuulas ka rooli.
Tundub, et kui autot vaja kasutada ka tavaliikluses, siis DAK 100/90 tagumisse silda on liialdus. Maastikul aga töötab hästi, kui lukus, siis mõlemad rattad veavad ühtlaselt.
Käisin täna "uisutamas" uue diferentsiaali lukuga tagasillas. Tagasillas sees siis DAK 100/90, ette jäi tigudega diferentsiaal. Alla sai pandud ka tutikad 35" Silverestone MT 117 rehvid. Kuna rehvid ei ole väga talveoludesse mõeldud (vähemalt mitte kõvakattega teel) ja uus tagumine diferentsiaal tundus olema kogu aeg lukus, siis oligi igal pöördel külg ees. Lühike test põlluservas järske tõuse võttes aga avaldas muljet oma pidamisega. Samas ei takistanud järske pöördeid lumisel põllul ja auto kuulas ka rooli.
Tundub, et kui autot vaja kasutada ka tavaliikluses, siis DAK 100/90 tagumisse silda on liialdus. Maastikul aga töötab hästi, kui lukus, siis mõlemad rattad veavad ühtlaselt.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Laeti just testimise videosid üles. Uazik ilma lukkudeta, pajero ees DAK90/100 ja taga tehase lukk ja tundub, et nirfi on jeebu esisillas ainult, kes paremini vene keelest aru saab võiks seletada. Samuti ka hea mõtlemisaine video neile, kes libeda-offroadiga pole veel sinapeale saanud. https://www.youtube.com/watch?v=lddxfP9 ... NDAxMjAxNg
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
kuna see kaib ikkagi Блокировка НИРФИ teema juurde, siis panen selle siia. kas keegi v6iks mulle seletada, mis siin juhtus selle esisillaga?
https://www.youtube.com/watch?v=gaDm-k41ZC4
Kui see teema siin paisub, siis moded t6stavad selle teema soovikorral v6ibolla kuskile sobivamasse rubriiki.
https://www.youtube.com/watch?v=gaDm-k41ZC4
Kui see teema siin paisub, siis moded t6stavad selle teema soovikorral v6ibolla kuskile sobivamasse rubriiki.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Lõikas läbi risti ja väänas ära ....tjaagu....miski varras ehk
XC 70
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Ehk on see paralleelvarras?! Pole just jeepi sillaga tuttav, aga tundub nii...puhvel kirjutas:Lõikas läbi risti ja väänas ära ....tjaagu....miski varras ehk
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Väike update, keda huvitab.
DAK lukud tellitud (Jimnyle ette ja taha DAK7) ja teele pandud, transa ning tollimine selgeks tehtud. tarneaeg 10-20 päeva kui laos olemas.
Garantii 1 aasta, kestvus lähtuvalt kasutusest, õlivahetustest ja mudelist laias laastus 60000-120000 km või siis täitsa linnakatel veel kauem. Eluiga pikendab õlislisand AFN mis kallatakse õli hulka. Väga soodne.
Plussid- soodne, vaikne, ei klõksu nagu lockright, ise lukustuv ja lukk 90 ja 100% vastavalt valitud mudelile. Paigaldus lihtne ja soodne. Kompressor ei käi elutoas närvidele viisakamas autos.
Miinused- lukustub 100% ainult ühes suunas (teises suunas 90%) ja muud varianti ei saa tänu disainile. Tänu automaatsele lukustumisele on tal 3 asendit. lahti, peaaegu lukus, kus toimib sarnaselt LSD käitumisele ja täitsa lukus. Tänu sellele ta laseb ka lahti samamoodi. Seega sarnast õõtsikus meelitamist ja super aeglaselt üle kivi traieldamist teha sellega pole kas võimalik või mitte nii hea kui manuaalse 100% lukuga, mis on kas lukus või lahti, 2 varianti ja täpselt siis kui sa seda lülitad. Seega väga spetsiifilistes kohtades jääb ta manuaalsele 100% lukule alla ainult tänu sellele, et lukku paneb ja lahti laseb luku see, kuidas juht piduri või gaasiga opereerib.
Kokkuvõte: DAK on parem kui NIRFI sest lukustub vähema gaasitamisega. Viisakatele/linnakatele saab panna DAK5 mille kannatab ka uutele autodele panna nii ette kui taha ilma et see segaks ABS ega stabiilsuskontrolli. (testitud uue Grand vitaraga jäärajal) DAK5 rakendumist ega lahti laskmist ei tunne ega kuule. DAK 7 on äkilisem ja sobib kala, jahi, turisti jne sellistele autodele ning ka võistlemiseks kuna lukustub kiiremini kui DAK5 ja ilma selleks diagonaalidel lisavigureid tegemata (käsipidur). Kaob ära vabasildade ja suurte ratastega maa songimine ühe kohapeal (suurepärane näide sellest ühes viimasemas Sultsi sõidu videos, suure karvase rattaga chero mülka ületusel, ilma et sellest karvasest rattast seal sittagi tolku oleks ) , rajad jäävad paremasse korda, pikkade tõusude kallakud ei lähe auguliseks, Plastmassid ei irdu nii intensiivselt, kuna ei pea põhjagaasiga perve sisse lendama, puksid, vedrud, amordid ja keevisühendused elavad kokkuvõttes oluliselt kauem. Valides 90% ette ja 100% lukustuva versiooni,säästab ka nõrgemaid pooltelgi oluliselt.
Link valikusse: http://dak4x4.com/catalog
Kuna mul on asi välja uuritud, selgeks tehtud ja kuna mulle läheb loodushoid väga korda, siis soovijatele võin väikse mõistliku lisatasu eest kohale tellida, tollida jne. Vajadusel saan tellida läbi ettevõtte, teha vajalikud paberimäärimised ja siis saab km-kohuslane ettevõte lukud ka km vabalt osta. Kes tahab, võtab ühendust.
DAK lukkude lõpphind tuleb koos kmiga kuskil 355€/tk, olenevalt kursist ja mudelist. km kohuslane ettevõte saab sealt siis 20% alla.
Kuna DAK ei tee päris kõikidele autodele lukke, siis pakun sama lahendust ka NIRFI difritele. (nirfi pakub lukku nt rangerile, dusterile, mazda bt-50, nissan pickup)
link valikusse: http://www.samoblok.ru/katalog/samobloki
Nirfi lukkude lõpphind koos kmiga tuleb kuskil 303€
DAK lukud tellitud (Jimnyle ette ja taha DAK7) ja teele pandud, transa ning tollimine selgeks tehtud. tarneaeg 10-20 päeva kui laos olemas.
Garantii 1 aasta, kestvus lähtuvalt kasutusest, õlivahetustest ja mudelist laias laastus 60000-120000 km või siis täitsa linnakatel veel kauem. Eluiga pikendab õlislisand AFN mis kallatakse õli hulka. Väga soodne.
Plussid- soodne, vaikne, ei klõksu nagu lockright, ise lukustuv ja lukk 90 ja 100% vastavalt valitud mudelile. Paigaldus lihtne ja soodne. Kompressor ei käi elutoas närvidele viisakamas autos.
Miinused- lukustub 100% ainult ühes suunas (teises suunas 90%) ja muud varianti ei saa tänu disainile. Tänu automaatsele lukustumisele on tal 3 asendit. lahti, peaaegu lukus, kus toimib sarnaselt LSD käitumisele ja täitsa lukus. Tänu sellele ta laseb ka lahti samamoodi. Seega sarnast õõtsikus meelitamist ja super aeglaselt üle kivi traieldamist teha sellega pole kas võimalik või mitte nii hea kui manuaalse 100% lukuga, mis on kas lukus või lahti, 2 varianti ja täpselt siis kui sa seda lülitad. Seega väga spetsiifilistes kohtades jääb ta manuaalsele 100% lukule alla ainult tänu sellele, et lukku paneb ja lahti laseb luku see, kuidas juht piduri või gaasiga opereerib.
Kokkuvõte: DAK on parem kui NIRFI sest lukustub vähema gaasitamisega. Viisakatele/linnakatele saab panna DAK5 mille kannatab ka uutele autodele panna nii ette kui taha ilma et see segaks ABS ega stabiilsuskontrolli. (testitud uue Grand vitaraga jäärajal) DAK5 rakendumist ega lahti laskmist ei tunne ega kuule. DAK 7 on äkilisem ja sobib kala, jahi, turisti jne sellistele autodele ning ka võistlemiseks kuna lukustub kiiremini kui DAK5 ja ilma selleks diagonaalidel lisavigureid tegemata (käsipidur). Kaob ära vabasildade ja suurte ratastega maa songimine ühe kohapeal (suurepärane näide sellest ühes viimasemas Sultsi sõidu videos, suure karvase rattaga chero mülka ületusel, ilma et sellest karvasest rattast seal sittagi tolku oleks ) , rajad jäävad paremasse korda, pikkade tõusude kallakud ei lähe auguliseks, Plastmassid ei irdu nii intensiivselt, kuna ei pea põhjagaasiga perve sisse lendama, puksid, vedrud, amordid ja keevisühendused elavad kokkuvõttes oluliselt kauem. Valides 90% ette ja 100% lukustuva versiooni,säästab ka nõrgemaid pooltelgi oluliselt.
Link valikusse: http://dak4x4.com/catalog
Kuna mul on asi välja uuritud, selgeks tehtud ja kuna mulle läheb loodushoid väga korda, siis soovijatele võin väikse mõistliku lisatasu eest kohale tellida, tollida jne. Vajadusel saan tellida läbi ettevõtte, teha vajalikud paberimäärimised ja siis saab km-kohuslane ettevõte lukud ka km vabalt osta. Kes tahab, võtab ühendust.
DAK lukkude lõpphind tuleb koos kmiga kuskil 355€/tk, olenevalt kursist ja mudelist. km kohuslane ettevõte saab sealt siis 20% alla.
Kuna DAK ei tee päris kõikidele autodele lukke, siis pakun sama lahendust ka NIRFI difritele. (nirfi pakub lukku nt rangerile, dusterile, mazda bt-50, nissan pickup)
link valikusse: http://www.samoblok.ru/katalog/samobloki
Nirfi lukkude lõpphind koos kmiga tuleb kuskil 303€
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Defender 90 tagqsilda tellitud DAK 5 ootab siia poole piiri tulekut. Sai võtud rahulikum versioon, et ka tänavaliikluses mõnus oleks ja kohe pooltrelgi poolitama ei hakkaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi