Oli tegus õhtupoolik.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Oli tegus õhtupoolik.

Postitus Postitas uputaja »

Niisiis. Täna tuli isu Cherole tõste lõpuks ära teha. Jupid olid juba varem kokku korjatud, ainlt ehitamise rõõm.
Vaja läks siis:
Volkswagwn Caddy tagumised pealehed 2tk
MB S500 esivedrud, 500mm pikad 2tk
Rancho RS 500 amordid 4 tk Võtsin need samused mida kasutaja Jeepu siin foorumis müüb.
Siis veel paar lõikeketast ja lamell, musta kivikaitset, 2 õlut ja mõned sigaretid.
Padrunikomplekt, keevitus, haamer, tungraud jne,

Well, esimesena sai võetud tagumik ette :lol: Reeglina/tavaliselt murduvad ülemised amordipoldid kere sisse ära, kui liigselt kiirustada on porgand lihtne tulema. Ok 2tk tulid tervelt, teised pooleks. Neile mutri peale keevitada ja siis välja kruttida. Nii amordid on alt ära.
Vahepalana, enne vedrukammitsate lahtipäästmist elimineerisin stabika koos muude segavate faktoritega.
Nii vedrukammitsad. Algu vaja roostesurma ja terasharja keermete puhastamiseks. Pika jõuvõtmega tulid kõik kammitsamutrid lahti. Nii sild kukkus alla ja vedrupakk jäi rippuma. Seejärgi tsentripolt lahti ja pakk laiali. Caddy lehel tuli ainult silmad ära lõigata, muu pikkus oli igati sobilik. Pakk pitskruvidega kokku, ja uus ning pikem tesntrilpolt sisse ja kinni. sild tungrauaga üles tagasi, pakk sillakülge kammitsatega kinni, ja ongi olemas.
Omaette teema olid amordid. Kuna Ranchod on stock amordist ainult 1" pikemad ning loomulikult jäid lühikeseks, tuli alumised kinnitused ca 7cm üles nihutada. Originaal innitused lõikad silla küljest ära, ning nendest annab kohe uued tuunida. Nõuab natuke loovust-lihtne :wink:
Võõp peale, amordid külge, rattad alla ja tagumine ots ongi valmis.

Esisillaga on lihtsam. Aga sellest juba homme, täna magama.

Päikest Chero omanikele.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
zyon
Fitting 38"
Postitusi: 393
Liitunud: R Mai 11, 2007 2:07 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zyon »

Tere, äkki saaks pilte sellest tõstest, eriti pakub huvi pildid amordi kinnituste ümber tõstmisest. Ise tegin tõste transiti vedruga aga sellel 1 viga liiga jäik on ning kuidas selle caddy omadega on? Palju need caddy omad kõrgemaks tõstsid? Transiti vedruga sain 1,5" kusagil tõstet aga oleks vaja natuke rohkem.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

zyon kirjutas:Tere, äkki saaks pilte sellest tõstest, eriti pakub huvi pildid amordi kinnituste ümber tõstmisest.
Relakaga silla küljest lahti + natuke veel lõigata, et asend ei muutuks + uuesti kokku keevitada = imelihtne
Tule autoga läbi ja ma näitan sulle näpuga kuidas
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Nii. Hommikust sai õhtu.
Esisillaga oli lihtsam nagu mainisin.
Ette läksid alla 3" tõste amordid, seega kinnitusi ei pidanud ringi mudima. Järgmiseks oli stabikavarda elmineerimin. seejärel vanad amordid minema. Nüüd andis sild niipalju liikuma, etvanad vedrunässakad ja mingi õudusemõõtu kummhuiavinkad sai vahelt kätte.
Nüüd tuleb trikikoht. :wink:
Reeglina keeratakse esivedrul ots rõngasse, et see leks enamvähem vana kujuga. Ma nii ei viitsinud mässata. Lihtsam on vedru ülemine kummhunja lõigata/treida D- 95mm peale. Seejärgi selle kummivõru alla transportööri tukk, et vedru ei jääks toorelt raud vastu rauda . Ülejäänud juba lihtne. Vedrud vahele, amordid külge ja olemas.

NB: Vasak ülemine amordi kinnitusmutter on piduri peapumba all. Lahtisaamiseks ja üleüldise probleemilaviini vältimiseks on lihsam õhupuhasti kopsik eest ära koukida.

VÄGA OLULINE: Toestage auto korralikult, pärast ei jõua ära kiruda :!:

Nii lõpsõna- Auto tõusis tagant ca 10 cm ja eest 8 cm. Sillakäik ees meeletu tänu ülipikkadele amortidele.
Aega koos suitsupausidega läks ca 5h.

Ise väga rahul.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Caddy vedrud pehmemad kui Volvo 340 omad. Transiti omadega ei saa võrreldagi. Tänu korralikele amortidele ja piisavalt pehmele vedrustusele on halval teel sõitmine lausa lust.

Kogemata sai ka katsetades rattad maast lahti, ning maandumisel puhvrisse ei löönud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

pidurivollad jäid originaalid?
Kasutaja avatar
zyon
Fitting 38"
Postitusi: 393
Liitunud: R Mai 11, 2007 2:07 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zyon »

Kas vahet pole, mis aasta caddy vedrud?
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

vanaisa kirjutas:pidurivollad jäid originaalid?

Pidurivollad kõik originaalid jah.

Vedrud olid äkki 1996 aasta masina alt.

Küsige julgelt, sest kõike pole meeles kija kah panna.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”