Land Roveri TD5

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Land Roveri TD5

Postitus Postitas svatski »

nii mure siis järgmine: auto sõitis lompi (vesi korraks üle kapoti) suri korraks välja ja läks kohe käima tagasi, mootoris vett pole. Peale seda läheb käima aga üle 2000 pöörde mootor ei lähe, sureb 2000 rpm-i juures välja ja siis tuleb umbes 2-3 minutit oodata et uuesti käima läheks. Nüüd aga asja huvitav pool, kui auto külmub ära st. pikalt külma kraadid siis käib ilusti kuni üles soojenemiseni. peale 2-4 kraadist külma käib nii 4-5 minutit ilusti, peale -15 kraadi sai isegi üks 10km-i sõita enne ku jamama hakkas. Ah jaa auto paagis ei olnud ka 100% line diisel küte, mis sai eemaldatud torud ja paak puhastatud ja täidetud uue küttega.

Kas sellel mootoril on süütenurk seotud temperatuuriga?
Kas tegemist võib olla auto juht ploki ehk ECU veaga?
Kas võib olla tingitud pihustitest?
Äkki oskab keegi midagist tarka arvata.
Mihkel
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Arvan, et kõige mõtekam on otse nende spetsialistide poole pöörduda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

Landy kirjutas:Arvan, et kõige mõtekam on otse nende spetsialistide poole pöörduda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet :oops:
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Mihkel
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sorry, see alamteema jah vaid reganud kasutajaile. Samas, kuis sul juba LR olemas, siis küllka küsimusi juurde tuleb ;-) Seeg võib julgelt ära regada.

Kopeeerin "LR Peasa" kohta olulise siia. Seal kolm sõbraliku ja omavahel koostööd tegevat LR-idele spetsialiseerunud firmat.
---------------------------
Tallinnas, Paldiski mnt. 225 leiate järgmised firmad:

1. PU Ärirühma OÜ
Kontaktisik: Peeter Utkin
e-post: utkin@online.ee
http://www.allmakes.ee/
GSM: 5070436 (ladu)
Tel/fax: 6464199

Peeter Utkini firma on Allmakes toodete ainuesindaja Eestis:
Allmakes Ltd on Land Roveri, Range Roveri, Discovery, Defenderi ja Freelanderi originaalsete ning kvaliteetsete varuosade suurim sõltumatu eksportija ja hulgimüüja.
------------------------

2. RSC OÜ
Kontaktisik: Andrus Vaima
e-post: info@mgrover.ee
http://www.mgrover.ee/
GSM: 50 41 753
Fax: 6203420

RSC OÜ on Roveri, Land Roveri ja MG marki autode remondi ja varuosade müügi ettevõte. Kui Sul on Rover, MG või Land Rover marki sõiduk ja vajad probleemidele lahendust? Aitame meelsasti. Diagnostikaks kasutame pildil olevat spetsiaalaparatuuri. Oleme asutatud 1992.a. ja seega omame pikaajalist autoremondi ja hoolduse kogemust.
------------

3. MotivService OÜ
Kontaktisik: Veiko Varik
e-post: veiko@luige-team.ee
GSM: 5232468

Sündinud on Luige Service Team (ametliku nimega MotivService OÜ). Loodud sai see maasturiomanike abistamiseks nende autode korrashoiul. Land Roveritega oleme tegeletud juba üle 12 aasta, seega enamus lekkeid ja probleeme on tuttavad. Kohapeal olemas suur valik varuosasid.

Aitame ka inimesi nende sõidudukite metsasuutlikumaks tegemisel, tehes sel alal tihetat koostööd JR Motorsiga. Nende tootevalikust leame kõiksuguseid metsas vajaminevaid abivahendeid ka kõie nõudlikumale kliendile.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

svatski kirjutas: selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet :oops:
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Mihkel, ära piparda. Isegi Urvol on LR foorumis kasutajakonto olemas.
Ega's sa siis kehvem mees ole. Ja küll sul neid LR küsimusi veel tulema hakkab.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

svatski kirjutas:
Landy kirjutas:Arvan, et kõige mõtekam on otse nende spetsialistide poole pöörduda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet :oops:
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Ma küll kasutaja pole ,kuid lingile klikates on kõik näha.
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

Vesi

Postitus Postitas Kalamees »

Karta on et vesi süsteemis. Seal see küte ju jookseb paak pump filter cooler tagsi filtrisse siis kütuse rõhu klappi mootori plokis ja sealt osa pihustitesse ja jääk paaki tagasi. Disco 2 peaks nii vist olema. Sõida masin kuumaks ja kui hakkab jupsima lase filtrist vesi välja.
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Re: Vesi

Postitus Postitas svatski »

Kalamees kirjutas:Karta on et vesi süsteemis. Seal see küte ju jookseb paak pump filter cooler tagsi filtrisse siis kütuse rõhu klappi mootori plokis ja sealt osa pihustitesse ja jääk paaki tagasi. Disco 2 peaks nii vist olema. Sõida masin kuumaks ja kui hakkab jupsima lase filtrist vesi välja.
läks kohe käima tagasi, mootoris vett pole. Peale seda läheb käima aga üle 2000 pöörde mootor ei lähe, sureb 2000 rpm-i juures välja ja siis tuleb umbes 2-3 minutit oodata et uuesti käima läheks. Nüüd aga asja huvitav pool, kui auto külmub ära st. pikalt külma kraadid siis käib ilusti kuni üles soojenemiseni. peale 2-4 kraadist külma käib nii 4-5 minutit ilusti, peale -15 kraadi sai isegi üks 10km-i sõita enne ku jamama hakkas. Ah jaa auto paagis ei olnud ka 100% line diisel küte, mis sai eemaldatud torud ja paak puhastatud ja täidetud uue küttega.
Äkki teeks nii et arvavad need kes lugeda ka oskavad ja sellest aru saavad mis sinna kirjutatud on. :evil: Esiteks kuidas saab lasta filtrist vett välja kui kogu torustik on puhastatud ja uus korralik küte sees?? kuidas saab mootori kuumaks lasta kui ta ei käi nii kaua??? :mg :hs

Hommikuselt halvas tujus Mihkel
Mihkel
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kirjelduse järgi ei saa kütet kätte.Kõik puhastatud ja uus küte,nii palju oskan lugeda küll.Aga äkki süsteemis ikka kuskil miski jämefilter,millele siis vesi kile peale tõmbab.Seda muide silmaga ei näegi.Aitab selle vastu kütuselisand,mis seob vee kütusega.
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

Küte

Postitus Postitas Kalamees »

Vaevalt sa kogu kütte kätte said. Kütuserõhu klapp su ju maha ei võtnud. See asub mootori paremal küljel nn plokki süvistatud. Ja pihustiteni liigub küte plokisees olevate kanalite kaudu.
Kütte lisand võib aidata aga selleks peab masina sooja garaasi panema, sest nad lahustavad vett mitte jääd.
Mine või helista LR pesasse Veikole.
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

ei olnud vett küttes :D Land Rover on lihtsalt iseloomuga auto ja tahtis puhata peale viimast sõitu. nüüd sõidab jälle. Elektroonika oli hoopis omale vee sisse imenud ja töötas nii kaua kui jää veeks sulas.
Mihkel
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

svatski kirjutas:ei olnud vett küttes :D Land Rover on lihtsalt iseloomuga auto ja tahtis puhata peale viimast sõitu. nüüd sõidab jälle. Elektroonika oli hoopis omale vee sisse imenud ja töötas nii kaua kui jää veeks sulas.
Täpsemalt siis kuhu ? - ja vesi lühistas mida ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kas istme alla oli aju karpi (kondents)vesi tekkinud?
Viimati muutis Landy, E Jaan 26, 2009 12:13 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

Landy kirjutas:Kas istme alla oli aju karpi (kondents)vesi tekkinud?
kuna lahti sai võetud kõik siis ei teagi kus kala teglikult ujus aga karta on et ikka mootori ruumis, salongis vett polnud (vist releede all)
Mihkel
Kasutaja avatar
Ojala
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: P Juun 29, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

Asi siis nii sai võetud maha releeplokk ja aju ning ka muidugi väntvõlli asendi andur ja ka andur mis asub sisse laskegolektori peal, kuivasid ööpäev ja tagasi pannes sai lastud üle Super 5-ga. Asi toimis.
Mis ikka öelda, elekter on ubadele.
TR 3
Vasta

Mine “Land Rover”