jimny tõstmine
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
jimny tõstmine
Loodan, et teema õige kohapeal?
Nimelt plaanis jimny´t tõsta kuna suuremad rehvid ei mahu muidu alla, originaalis 205/70 R15, plaanis panna 265/70 R15 (tõsta vaja ca 7-8 cm). Küsimus just selles, et kui selle tõstmise ära teen kas ei tule probleeme seaduse silmis ja saan ÜV läbi või pean tegema ümberehituse paberid jne.
Nimelt plaanis jimny´t tõsta kuna suuremad rehvid ei mahu muidu alla, originaalis 205/70 R15, plaanis panna 265/70 R15 (tõsta vaja ca 7-8 cm). Küsimus just selles, et kui selle tõstmise ära teen kas ei tule probleeme seaduse silmis ja saan ÜV läbi või pean tegema ümberehituse paberid jne.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tõstmisel võid eeskujuks võtta auto, mis siin foorumis figureerib nime all "Väike Kollane Aiataraktor".
Otsi praeguse kasutaja "JANNO L200" ja varasema kasutaja "TFR" postitusi.
Otsi praeguse kasutaja "JANNO L200" ja varasema kasutaja "TFR" postitusi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ma väga kahtlen, kas Väikest Kollast Aiatraktorit tõstetud on!
Skeptik nagu ma olen
Mille krdi pärast on vaja Jimnyle alla panna 265/70?????
2" saaks muidu vedrudega tõsta.
Piirad sillakäigu ülalt ära ja ongi olemas...
Veel lihtsam on koobast lõikuda.
Arvestama peab muidugi ka seda, et sild liigub mööda kaart.
Skeptik nagu ma olen
Mille krdi pärast on vaja Jimnyle alla panna 265/70?????
2" saaks muidu vedrudega tõsta.
Piirad sillakäigu ülalt ära ja ongi olemas...
Veel lihtsam on koobast lõikuda.
Arvestama peab muidugi ka seda, et sild liigub mööda kaart.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Jimnyl saab teha nii:
originaal mõõdus rehv on läbimõõduga 66,8 cm. saab vahetada rehviga mille läbimõõt on kuni 78,7 cm. (31"). seda suurust kestavad veel sillad.
Kui keegi peaks kunagi soovima panna alla 33" ehk 83.8 cm. rehvi siis tuleb esisilda nihutada ja-või kere lõigata.
Ehk siis Sinu poolt soovitud rehvi puhul piisaks näiteks 2" vedru tõstest ja plastik koopalaiendite eemaldamisest.
Tähele tuleks panna ka soovitud rehvi (6cm.) suuremat laiust võrreldes originaaliga. Ehk rehvi külg hakkab ilmselt kuskile vastu hõõruma (esirataste pööramisel, jne). Siis on abiks velje vahele käivad "seibid" umbes 2cm. või siis negatiivse offsetiga (2cm.) velje kasutamine.
Sinu poolt soovitud mõõdus rehvi kasutamine toob endaga kaasa vajaduse vahetada olemas olevad ülekanded aeglasemate vastu jne. See on vajalik selleks, et niigi vähene mootori moment kaotsi ei läheks. Ja sidurile meeldivad aeglased ülekanded samuti.
Hulk tööd ja vaeva nende rehvide vahetusega. Ehk mõtle hoolega milleks ja kus soovid Jimnyt kasutada just nende Sinu poolt soovitud rehvidega.
Kui eelnev Sind ei heidutanud siis soovin edu ehitamisel.
Aare
originaal mõõdus rehv on läbimõõduga 66,8 cm. saab vahetada rehviga mille läbimõõt on kuni 78,7 cm. (31"). seda suurust kestavad veel sillad.
Kui keegi peaks kunagi soovima panna alla 33" ehk 83.8 cm. rehvi siis tuleb esisilda nihutada ja-või kere lõigata.
Ehk siis Sinu poolt soovitud rehvi puhul piisaks näiteks 2" vedru tõstest ja plastik koopalaiendite eemaldamisest.
Tähele tuleks panna ka soovitud rehvi (6cm.) suuremat laiust võrreldes originaaliga. Ehk rehvi külg hakkab ilmselt kuskile vastu hõõruma (esirataste pööramisel, jne). Siis on abiks velje vahele käivad "seibid" umbes 2cm. või siis negatiivse offsetiga (2cm.) velje kasutamine.
Sinu poolt soovitud mõõdus rehvi kasutamine toob endaga kaasa vajaduse vahetada olemas olevad ülekanded aeglasemate vastu jne. See on vajalik selleks, et niigi vähene mootori moment kaotsi ei läheks. Ja sidurile meeldivad aeglased ülekanded samuti.
Hulk tööd ja vaeva nende rehvide vahetusega. Ehk mõtle hoolega milleks ja kus soovid Jimnyt kasutada just nende Sinu poolt soovitud rehvidega.
Kui eelnev Sind ei heidutanud siis soovin edu ehitamisel.
Aare
Kõik õige, ainult omast kogemustest lisan, et 2" tõstet jääb selliste rehvide puhul väheseks. Kahjuks ei mäleta peast kui palju enda autol tõstet oli, kuid kindlasti rohkem kui 2" (lisaks veel tööd relakaga)Aare kirjutas:Jimnyl saab teha nii:
Ehk siis Sinu poolt soovitud rehvi puhul piisaks näiteks 2" vedru tõstest ja plastik koopalaiendite eemaldamisest.
Aare
Pildid autost mainitud rehvidega: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9834
terv,
Tänan ja teen selle ära. Nimelt peaks nende rehvide läbimõõt olema ca 74-75cm . Kas keegi oskaks veel öelda jäigemaid vedrusi mida annaks alla panna ja kas tõstmise puhul ei jää amordid lühikeseks? Muidugi pole keegi maininud seda kuidas ülevaatuse onud sellel reageerivad, et ma seda teen, muidu hakka pärast tagasi tegema?
jimny amordid on juba stockis liiga lühikesed. Vaheta KINDLASTI pikemate vastukland kirjutas:Tänan ja teen selle ära. Nimelt peaks nende rehvide läbimõõt olema ca 74-75cm . Kas keegi oskaks veel öelda jäigemaid vedrusi mida annaks alla panna ja kas tõstmise puhul ei jää amordid lühikeseks? Muidugi pole keegi maininud seda kuidas ülevaatuse onud sellel reageerivad, et ma seda teen, muidu hakka pärast tagasi tegema?
Tere! Loodan ,et oma nõuandega hiljaks pole jäänud aga ise tegin Jimnyga katseeksitus meetoditega üht-teist ära ja olen rahul. Tõstet 7-8 cm ja ilma igasugu lõikamiste ja muude jamadeta. Aga alustuseks siis käik romulasse. Esiotsa vedrudeks otsi MB 124 vedrud (esimesed) ja tee nad paraja pikusega oma äranägemise ja vajaduse järgi. Jämeduselt sobivad hästi. Amordi kinnitus alumine ehita pisut ringi ja tõsta kõrvad originaal kronsu peal nii üles kui saad. Kerkib umbes 6-7 cm. Jääb ka tugevam ja ei painuta originaalis vedelaid kõrvu enam iial. Amort KONI, mis ongi Jimnyle mõeldud ja saadavus Motoralist. Selliselt toimib esiots hästi.
Taguots siis veel lihtsam , Kasutasin ära eest ülejaäänud vedrud ja panin taha alla. Lisasin üles ainult umbes 3 cm rõnga , jäi väga kenasti parlanksi ja amort jällegi kronsust nati üles poole (silla pealt ). rehvid mis alla sain ja rohkem pole ka vajadust on 235/75 15 mudakad ja olen oma metsas käimistega rahul. Proovisin ka taha 124 vedrusid aga sõites läks süda pahaks ja võlts hambad kukkusid suust ära. Esi vedru taga on aga päris talutav ja isegi vedrutab Kui pilte tahate näha siis kontakteeruge meiliga saadan rõõmuga.
Taguots siis veel lihtsam , Kasutasin ära eest ülejaäänud vedrud ja panin taha alla. Lisasin üles ainult umbes 3 cm rõnga , jäi väga kenasti parlanksi ja amort jällegi kronsust nati üles poole (silla pealt ). rehvid mis alla sain ja rohkem pole ka vajadust on 235/75 15 mudakad ja olen oma metsas käimistega rahul. Proovisin ka taha 124 vedrusid aga sõites läks süda pahaks ja võlts hambad kukkusid suust ära. Esi vedru taga on aga päris talutav ja isegi vedrutab Kui pilte tahate näha siis kontakteeruge meiliga saadan rõõmuga.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Jimny säästutõste.
Tere
Lugesin just jr kirjutatud teemat kus teostatud tõste 50 mm.
Ilus ja kena. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14990
Sooviks ka enda punnile tavalise rõnga asemele panna 235/75/15 rehvi. Selleks vaja autot tõsta umbes 50 mm. Selle tõste juures ei ole minuteada ka sillla nurka vaja keerata.
Ilus komblekt amorte ja vedrusi minu eelarvesse ei mahu. Ehk on kellegil kogemusi ka säästu (mingi mu auto pudinaid kasutades) tõste varjantidest? Arvan, et vedrud ikka leiab, aga amortidega mis oleks 50 mm pikemad läheb raskeks.......... Vaja oleks et asendatav vedru ja amordi kobinisatsioon ka tõõle hakaks.
Ehk on ülejäänud rahval kogemusi..........
Lugesin just jr kirjutatud teemat kus teostatud tõste 50 mm.
Ilus ja kena. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14990
Sooviks ka enda punnile tavalise rõnga asemele panna 235/75/15 rehvi. Selleks vaja autot tõsta umbes 50 mm. Selle tõste juures ei ole minuteada ka sillla nurka vaja keerata.
Ilus komblekt amorte ja vedrusi minu eelarvesse ei mahu. Ehk on kellegil kogemusi ka säästu (mingi mu auto pudinaid kasutades) tõste varjantidest? Arvan, et vedrud ikka leiab, aga amortidega mis oleks 50 mm pikemad läheb raskeks.......... Vaja oleks et asendatav vedru ja amordi kobinisatsioon ka tõõle hakaks.
Ehk on ülejäänud rahval kogemusi..........
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ehks saab siit ka ideid:
http://www.4x4suzuki.ee/forum/index.php
http://www.4x4matk.ee/projektid/jimny/
http://www.4x4suzuki.ee/forum/index.php
http://www.4x4matk.ee/projektid/jimny/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi