Y61 ZD30 õlileke
Moderaatorid: jr, Moderators
Y61 ZD30 õlileke
Tere
ZD30 lekib kergelt õli. Teeninduses öeldi, et väntvõlli esimene ja/või tagumine simmer. ~2 päeva tööd ja ~800€.
On kellelgi kogemust/kommentaare selles osas?
ZD30 lekib kergelt õli. Teeninduses öeldi, et väntvõlli esimene ja/või tagumine simmer. ~2 päeva tööd ja ~800€.
On kellelgi kogemust/kommentaare selles osas?
Viimati muutis overland, L Veebr 12, 2022 1:20 am, muudetud 1 kord kokku.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 742
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Y61 ZD30 õlileke
Ma soovitaks alustuseks brake cleanerit osta ja kõik alt puhtaks teha. Seejärel saab parema pildi kust leke algab.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Y61 ZD30 õlileke
Kui vaid rihmaratta alt märg siis mis see tagum vändasimmer asjasse puutub? Esimese simmeri vahetuseks radikas eest (rohkem ruumi), rihm maha ja rihmaratas maha. Simmeri vahetus lihtne, rihmaratta tagasi saamine veits peavalu kuna otsakaane küljes ka õlipump mis pean sellega kokku jooksma + kiil väntvõllil siis. Kui leke ka tagant otsast siis kast maha sidur eest ja ..... Tööd küll rohkem jh. 2the päeva (16h) tööd ei näe kummalgi juhul. Kui leke karteri kaane vahelt tuleb mootor üles tõsta et seda kätte saada mu meelest.
Team Vürst.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Y61 ZD30 õlileke
Kui pika aja tulemus see leke on?
Vanal mootoril kipub pisuke leke selles sektoris olema pigem ootuspärane ja selle eemaldamise mõttekus sõltub lekke suurusest (ning maailmavaatest). Ning parkimiskohast
Kui teenindus on firmaesindus, siis nende pakkumise aluseks on normtund ja ettenähtud tööde nimestik. Seal mänguruumi ei ole.
Kui on sõltumatu töökoda, siis tasub võtta teine arvamus, kuivõrd ülalkirjutajal on ju õigus: vanal autol ei pea tegema kõike esinduse nimestiku alusel.
Ehk ise tõesti saab teha seda, et pesta BC abiga kahtlane koht puhtaks ja kuivatada suruõhu/paberiga korralikult ära. Ning siis on kenasti näha, kust õli tulema hakkab. Kui ära oodata ei jõua, siis pole leke järelikult kuigi hull ja sellega sõitmine pole keskkonnale suurem kuritegu, kui elektriauto ost ja pidamine Eestis.
Ülalolev modus operandi pole siis ei parketikõlbulik meie kahepalgelises ühiskonnas ega MKM tehnomääruse kohane, aga toimiv. Oma B2500 tahab kord kuus kaltsuga ülekäimist ja siis parkimiskohal õlitilkasid näha ei ole. Enne ülekäimist on pilt umbes sama.
Vanal mootoril kipub pisuke leke selles sektoris olema pigem ootuspärane ja selle eemaldamise mõttekus sõltub lekke suurusest (ning maailmavaatest). Ning parkimiskohast
Kui teenindus on firmaesindus, siis nende pakkumise aluseks on normtund ja ettenähtud tööde nimestik. Seal mänguruumi ei ole.
Kui on sõltumatu töökoda, siis tasub võtta teine arvamus, kuivõrd ülalkirjutajal on ju õigus: vanal autol ei pea tegema kõike esinduse nimestiku alusel.
Ehk ise tõesti saab teha seda, et pesta BC abiga kahtlane koht puhtaks ja kuivatada suruõhu/paberiga korralikult ära. Ning siis on kenasti näha, kust õli tulema hakkab. Kui ära oodata ei jõua, siis pole leke järelikult kuigi hull ja sellega sõitmine pole keskkonnale suurem kuritegu, kui elektriauto ost ja pidamine Eestis.
Ülalolev modus operandi pole siis ei parketikõlbulik meie kahepalgelises ühiskonnas ega MKM tehnomääruse kohane, aga toimiv. Oma B2500 tahab kord kuus kaltsuga ülekäimist ja siis parkimiskohal õlitilkasid näha ei ole. Enne ülekäimist on pilt umbes sama.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 ZD30 õlileke
Ma oma õpipoisi kompetentsiga kontrolliks ega alumises pooles survet pole... Kui eest ja tagant tilgub.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 ZD30 õlileke
Karteri tuulutus, mis on tavaliselt ühendatud mootori sisselasketorustikku, tõmbab karterisse alarõhu, mis soodustab õli mootori sees püsimist.
Kui tuulutus umbes või puudu, siis alarõhku pole.
Kulunud silindrid/kolvid lasevad ka survet alla.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Y61 ZD30 õlileke
Kõige lihtsamalt: töötaval mootoril õlipunn maha ja NAHKKINDAS käsi peale. Ei tohi tekkida tuntavat survet. Mõnel vanal diislil ei jõua ma oma 100 kiloga kätt lõpuni peal hoida...
Teaduslik oleks muidugi manomeetriga mõõta
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 ZD30 õlileke
Õlipunn maha siis mitte alumine, karteri oma, vaid ülemine juurevalamise punn
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Y61 ZD30 õlileke
Tänud info eest. Lasen rõhu ära mõõta. Kui see peaks olema liiga kõrge, mis siis tuleks ette võtta?
Mainin ära ka, et mootori läbisõit on ~150k KM.
Mainin ära ka, et mootori läbisõit on ~150k KM.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 ZD30 õlileke
Seal kus mõõta lased, seal lase ka seletada, mis edasi teha...
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.