Haruldane nõukogude aegne 4x4 veoauto КАZ 4540. Olen vaid mõnda üksikut eksmplari Eestis näinud.
Väga omapärase konstruktisooniga ning juba tehases paljudest erineve markide osadest koostatud.
Tasub kuulata ja imestada:
https://youtu.be/BirVKoVY4OY?t=399
Haruldane masin - КАЗ 4540
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Haruldane masin - КАЗ 4540
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Haruldane masin - КАЗ 4540
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Haruldane masin - КАЗ 4540
Hea ja tasakaalus idee töömasinaks, mille lörtsisid ära NL viljastavate tingimuste loodud materjalidefitsiit, valmistajate olematu töökultuur ja (väheste) kasutajate pohhuism.
Kui seda oleks kasutatud nii, nagu ta loodi: nelikevoline gaziku asendaja, oleks asi ilmselt isegi sitast materjalist valmistatuna ja kehvasti kokkupanduna kestnud. Aga seda hakati kasutama pigem "maastikukamsana" (kõrged silokorvid jms autotapmise vahendid), siis lagunesid veel väljatöötmaise järgsete lastehaiguste käes vaevlevad masinad lihtsalt ära.
Lisaks ei kannatanud need täiskoorma (ja pahatihti ka haagisega) põlduuppununa väljatõmbamist, vaid läksid labaselt katki.
Huvitav, kas kellelgei Eestis mõni liikumisvõimelisena ka on säilinud?
Sakslaste Unimog või venkude oma GAZ-66 on põhjusega nii suure tühimassi juures nii nadi kandevõimega
Kui seda oleks kasutatud nii, nagu ta loodi: nelikevoline gaziku asendaja, oleks asi ilmselt isegi sitast materjalist valmistatuna ja kehvasti kokkupanduna kestnud. Aga seda hakati kasutama pigem "maastikukamsana" (kõrged silokorvid jms autotapmise vahendid), siis lagunesid veel väljatöötmaise järgsete lastehaiguste käes vaevlevad masinad lihtsalt ära.
Lisaks ei kannatanud need täiskoorma (ja pahatihti ka haagisega) põlduuppununa väljatõmbamist, vaid läksid labaselt katki.
Huvitav, kas kellelgei Eestis mõni liikumisvõimelisena ka on säilinud?
Sakslaste Unimog või venkude oma GAZ-66 on põhjusega nii suure tühimassi juures nii nadi kandevõimega
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Haruldane masin - КАЗ 4540
Nu, neid Kolhiidasid nimetati nõuka ajal igasuguste vulgaarsete hellitusnimedega aga ega sealt kus neid toodeti ei saanudki midagi normaalset tulla ja seda teadsid juba NSV Liidus kõik.
numerus stultorum, infinitus est