Kas tehn passi vahetamisel tehakse ka mingeid muudatusi? Mul ka ÜV read otsa lõppemas ja öeldi, et kuna riik muutis mu aadressi siis saan tehn passi vahetada tasuta. Tasuks siis ka toekamad rattad alla panna? Samas praegu pole nende rehvimõõtudega probleemi, rohkem jälgitakse koormus- ja kiirusindekseid.
Auto ülevaatus ja gabariidid.
Moderaator: Moderators
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Mul ol ika tasutava vahetus, kuna olid 2006 a. valed haagise andmed Hollandi passist ümber kirjutanud.honkomees kirjutas: ↑T Mär 30, 2021 8:06 pmKas tehn passi vahetamisel tehakse ka mingeid muudatusi? Mul ka ÜV read otsa lõppemas ja öeldi, et kuna riik muutis mu aadressi siis saan tehn passi vahetada tasuta. Tasuks siis ka toekamad rattad alla panna? Samas praegu pole nende rehvimõõtudega probleemi, rohkem jälgitakse koormus- ja kiirusindekseid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Rehvimõõdud ei mängi enam rolli ja need ei pea vastama sellele, mis passis kirjas.honkomees kirjutas: ↑T Mär 30, 2021 8:06 pmKas tehn passi vahetamisel tehakse ka mingeid muudatusi? Mul ka ÜV read otsa lõppemas ja öeldi, et kuna riik muutis mu aadressi siis saan tehn passi vahetada tasuta. Tasuks siis ka toekamad rattad alla panna? Samas praegu pole nende rehvimõõtudega probleemi, rohkem jälgitakse koormus- ja kiirusindekseid.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Veel küsimus: OEM kaitseraudade vahetus järelturu omade vastu - see vist samuti on ümberehitus?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Kunagi ei tea, millal nad seaduse jälle ümber keeravd. Pregu on küll-illalla-tullala, aga kui 10-15 aasta pärast hakkavad taas kruvisid pingutama, siis vannud end maa põhja.CaveMan kirjutas: ↑T Mär 30, 2021 9:38 pmRehvimõõdud ei mängi enam rolli ja need ei pea vastama sellele, mis passis kirjas.honkomees kirjutas: ↑T Mär 30, 2021 8:06 pmKas tehn passi vahetamisel tehakse ka mingeid muudatusi? Mul ka ÜV read otsa lõppemas ja öeldi, et kuna riik muutis mu aadressi siis saan tehn passi vahetada tasuta. Tasuks siis ka toekamad rattad alla panna? Samas praegu pole nende rehvimõõtudega probleemi, rohkem jälgitakse koormus- ja kiirusindekseid.
Kui korra midagi lubatakse, tuleb võimalust kasutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Kas ma loen õigesti välja, et pm võib kõik rauast järelturu asjad ära unustada uuematel masinatel, mis liiklevad liikluses? Päris huvitav on tänavapilt, kus päris paljudel kastikatel on "ära kukkunud" tagumine bumper
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Kujuta nüüd ette, et autod on liiklusesse ehitatud ka jalakäiate ohutust silmaspidades.VeljoV kirjutas: ↑K Mär 31, 2021 10:46 pmKas ma loen õigesti välja, et pm võib kõik rauast järelturu asjad ära unustada uuematel masinatel, mis liiklevad liikluses? Päris huvitav on tänavapilt, kus päris paljudel kastikatel on "ära kukkunud" tagumine bumper
Saan aru, et metsa ei sobi plastik autod, aga igapäeva liiklusesse teedel ei sobi ka need tangid!
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Veljo , vaata kuupäeva - seadus on vahepeal mitu ringi muutuda jõudnud.
Tagasihoidlik ja sile muudatus oli toona ja on praegu muredeta kasutamiskõlbulik, Mad Maxi stiilis rõvedusi liiklusesse tõesti vaja pole.
Tagasihoidlik ja sile muudatus oli toona ja on praegu muredeta kasutamiskõlbulik, Mad Maxi stiilis rõvedusi liiklusesse tõesti vaja pole.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Jah, loomulikult - ega neid eesmiste raudstangedega ala ARB või Portugali tootja omi liikluses näha polegi. Samas ilma tagumiste plastikbumperiteta jällegi suht näha - kuidas nad ÜV läbivad?
MustVälk kirjutas: ↑N Apr 01, 2021 10:52 amKujuta nüüd ette, et autod on liiklusesse ehitatud ka jalakäiate ohutust silmaspidades.
Saan aru, et metsa ei sobi plastik autod, aga igapäeva liiklusesse teedel ei sobi ka need tangid!
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
OK, lihtsalt huvist uurin - kas erinevatel EU maadel on eri seadused/nõuded - metallist esi/tagakaitseraudasi tehakse tehastes ka Euroopas. Aga ega see vist automaatselt ei tähenda, et neid liikluses kasutada võiks jne?
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Tehasest tulevad sellistena, kui sügisel soetasin uut, siis oli see baasvariant, ilma tagastangeta ja allasõidutõkkega, tõsine toru. Käisin sellega ka proovisõidul. Peaks olema täiesti legaalne siis.
Minu tsipa kallimal variandil siis sama tõke stange all, kümmenkond cm stange välisservast.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Nagu ratastega. Ülevaatuse jaoks teine komplekt kuskil riiulis.
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Tere,
Ei hakka uut teemat tegema, küsimus läheb ÜV teemasse.
Selline küs siis, et kas küljekarpi vóib käsitleda ülevaatusjuhendi móistes konstrukstsiooni kandevelemendina?
Küsimus tulenes sellest, et xj-l siis esmasel ülevaatusel leiti OV veaks, et juhiukse klaas ei liikunud ning sellele tänu sai korduvülevaatuse.
Nüüd klaasimootor sai vahetatud ja 3 päeva pärast uuesti mindud, aga ülevaatusonul nina vingus peas ja otsis nagu meeleheitlikult uusi vigu - ma polnud varem näinudki, et neli korda pannakse järhest süüdet sisse, et äkki ikka tuleb mingi veateade ekraanile
Eelmine kord käis all ka ja kolistas ja koputas, niiet vähe ei olnudd, aga ei leidnud midagi.
Aga nüüd leidis väikese augu küljekarbis auto all ja kuulutas, et eriti ei taha läbi lasta, kuna leidis uue ohtliku vea. No mul pole kombeks "tee jaoks" ametnikuonudele anda ja katsusin seal midagi vaielda, et see pole ju kandevkonstruktsioon ja antud mahus on see väheoluline viga, millega ei saaks nagu ÜV läbimist mitte vormistada, aga siis läks onu veelgi enam tujust ära ja tegi OV-st veel EOV ka selle küljekarbi siseküljel oleva väikse augu eest.
Kuidas arvate, kas onu seisukoht oli korrektne ja kui, siis kas oleks olnud korrektne ka see viga juba esimesel korral kirja panna - ei saa ju ?
Eks ma teen selle karbi muidugi ära, aga oleks huvitav teada, kas küljekarp on konstruktsiooni kandevelement?
Ei hakka uut teemat tegema, küsimus läheb ÜV teemasse.
Selline küs siis, et kas küljekarpi vóib käsitleda ülevaatusjuhendi móistes konstrukstsiooni kandevelemendina?
Küsimus tulenes sellest, et xj-l siis esmasel ülevaatusel leiti OV veaks, et juhiukse klaas ei liikunud ning sellele tänu sai korduvülevaatuse.
Nüüd klaasimootor sai vahetatud ja 3 päeva pärast uuesti mindud, aga ülevaatusonul nina vingus peas ja otsis nagu meeleheitlikult uusi vigu - ma polnud varem näinudki, et neli korda pannakse järhest süüdet sisse, et äkki ikka tuleb mingi veateade ekraanile
Eelmine kord käis all ka ja kolistas ja koputas, niiet vähe ei olnudd, aga ei leidnud midagi.
Aga nüüd leidis väikese augu küljekarbis auto all ja kuulutas, et eriti ei taha läbi lasta, kuna leidis uue ohtliku vea. No mul pole kombeks "tee jaoks" ametnikuonudele anda ja katsusin seal midagi vaielda, et see pole ju kandevkonstruktsioon ja antud mahus on see väheoluline viga, millega ei saaks nagu ÜV läbimist mitte vormistada, aga siis läks onu veelgi enam tujust ära ja tegi OV-st veel EOV ka selle küljekarbi siseküljel oleva väikse augu eest.
Kuidas arvate, kas onu seisukoht oli korrektne ja kui, siis kas oleks olnud korrektne ka see viga juba esimesel korral kirja panna - ei saa ju ?
Eks ma teen selle karbi muidugi ära, aga oleks huvitav teada, kas küljekarp on konstruktsiooni kandevelement?
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
XJ on täisraamil eks? Sellisel juhul ei ole küljekarp kandevelement.
Juhend ja joonised siin: https://www.mnt.ee/sites/default/files/ ... atusel.pdf
Kui sa loed selle dokumendi läbi ja oled veendunud, et ülevaataja on eksinud, siis soovitan sul teha vaie. Vastava juhendi leiad siit: https://www.mnt.ee/et/soiduk/tehnouleva ... -esitamine
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9