Isuzu tegi varem traditsiooniliselt koostööd General Motorsiga, aga uue D-Maxi ehitamisel võeti kampa hoopis Mazda – kes omakorda loobus ühise asja ajamisest Fordiga.
Niisiis valmivad hiljuti Eestisse jõudnud uued D-Maxid samas tehases Mazda BT-50-ga, millega neil on ka täielikult kattuv tehnika
D-Maxi kande- ja haagiseveovõime on väga hea vaatamata väikesele mootorile: sappa võib võtta ikka kuni 3500 kilogrammi ning sõltuvalt versioonist võib koorem kaaluda kuni 1000–1100 kilogrammi.
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=63519
Isuzu T-Max 2020
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Isuzu T-Max 2020
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Isuzu T-Max 2020
Tippmudeli hind on Topauto kodulehel 40K mitte 50 nagu ma pelgasin. Seega jätkab Isuzu väga konkurentsivõimelisena. Tänapäevased juhiabid ja tehnoloogilised lahendused on ka nüüd masina uuel põlvkonnal olemas. Ainus tõsine feil euroturul on see mikromootor millel on küll säilinud eelmise põlvkonna parameetrid. Kuna pruugin kastikat eelkõige suuremate O2 haagiste vedamise vajaduse tõttu, siis 2021 aasta lõpus eesseisvaks autovahetuseks on nüüd põhiküsimus, et kas julgen selle 1,9 liitrisega riskida või loobun olemast margitruu ja vahetan brändi näiteks VW V6 või siis hoopis usaraua vastu.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Isuzu T-Max 2020
Kui õpid ümber uue mikromootori iseloomu peale ja ei ürita seda vägisi liiga madalatel pööretel hoida, siis peaks garantiiaja vastu lööma küll. Kauem nüüdisaegseid asju niikuinii kasutada ei julge plaanida.
Või mida pidasid silmas julgemise all?
USAkas on muidugi üleprahi asi, kui rahakott vastu lööb.
Või mida pidasid silmas julgemise all?
USAkas on muidugi üleprahi asi, kui rahakott vastu lööb.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Isuzu T-Max 2020
Eks ikka vastupidavust ja rikkekindlust ja seejuures pidevalt kõrgetel pööretel ka ei tahaks olla. Praegune 2,5 topeltturboga mootor töötab koostöös automaatkastiga ka raske koormuse puhul kuskil 2100...2500 rpm kandis. Huvitav kas 1,9 ronib veelgi kõrgemale...
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Isuzu T-Max 2020
Kuna siin foorumites on autoalane tarkade klubi koos, siis küsin sellise küsimuse: kas Isuzu ülehüpe GMi kõrvalt Mazda rüppe võis tekitada ka olukorra kus seni end vägagi pommikindlana tõestanud Isuzu automaatkäigukast, jõuülekanne ja veermik on oma vastupidavuse osas kuidagi lõivu pidanud maksma? Kas on põhjust muretsemiseks?
Oma proovisõidukogemusest ütlen, et salong oli säilitanud kõik Isuzu väga head asjad - rooli kõrval asetsev kohvitopsihoidja, panipaigad, jne. Istmed olid tuntavalt paremad. Sõidumüra oli jälle pisut vaiksem, aga kiirendusel ikkagi kahjuks lärmakas. Haagist ma ei vedanud, aga halukoormaga kastis oli minek täitsa OK ja uus elektroonika tundus ka esmapilgul päris hea olevat. Nagu ta vist mistahes jaapanlasel on niikuinii.
Oma proovisõidukogemusest ütlen, et salong oli säilitanud kõik Isuzu väga head asjad - rooli kõrval asetsev kohvitopsihoidja, panipaigad, jne. Istmed olid tuntavalt paremad. Sõidumüra oli jälle pisut vaiksem, aga kiirendusel ikkagi kahjuks lärmakas. Haagist ma ei vedanud, aga halukoormaga kastis oli minek täitsa OK ja uus elektroonika tundus ka esmapilgul päris hea olevat. Nagu ta vist mistahes jaapanlasel on niikuinii.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!