Kui auto on pigem korralik, siis ilmselt tuleks Tur. valida?
Mingi vihje, et võistlusautod on rondid ?
Üldsegi mitte. Aga võistlusmasina küljega puud lükata, või autos põlvini vees olla on sellele masinale jõukohane. Mu kärakal oleks sellest märgid kohe küljes ja ei soovi seda.
Kui auto on pigem korralik, siis ilmselt tuleks Tur. valida?
Mingi vihje, et võistlusautod on rondid ?
Üldsegi mitte. Aga võistlusmasina küljega puud lükata, või autos põlvini vees olla on sellele masinale jõukohane. Mu kärakal oleks sellest märgid kohe küljes ja ei soovi seda.
Sel juhul kindlasti TUR, võistlusrada on ikka off-road, selle mõiste kõige otsesemas tähenduses.
Kui auto on pigem korralik, siis ilmselt tuleks Tur. valida?
TUR+ sõidab TR1/VABA võistlusrada.
TUR seikleb looduses, lahendab ülesandeid, grillib ja chillib.
Kus radadel sel aastal ATV-TUR sõidab?
Eelmisel aastal meeldis see väga, et rajad sisuliselt samad, mis ATV sportklassidel, kuid sai minna suurema pundiga kui 2 masinat ja start oli vist hiljem, et ei segaks sportklasse.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kui auto on pigem korralik, siis ilmselt tuleks Tur. valida?
TUR+ sõidab TR1/VABA võistlusrada.
TUR seikleb looduses, lahendab ülesandeid, grillib ja chillib.
Kus radadel sel aastal ATV-TUR sõidab?
Eelmisel aastal meeldis see väga, et rajad sisuliselt samad, mis ATV sportklassidel, kuid sai minna suurema pundiga kui 2 masinat ja start oli vist hiljem, et ei segaks sportklasse.
ATV-TUR puhul anname valida, kas sõita tava TUR radadel või TUR+ radadel, nagu eelmine aasta.
Juhime tähelepanu, et registreerimise II voor, ehk registreerimine internetis lõppeb juba 28.06 kell 23.59, kiirustage.
Registreerunuks loetakse võistkond, kellelt on laekunud korrektselt täidetud registreerumisankeet ning
vastavalt registreerumise tingimustele tähtaegselt makstud osavõtutasu.
Vaatasin youtubest ainsat? eelmise aasta turisti videot (gaz 69) ja tekkis küsimus raja raskuse kohta. Kas selle aasta TUR rada on sarnase raskusklassiga (video oli näha 4 raskemat kohta)?
Mul on autoks Wrangler 35" mt rehviga ja vintsiga.
Kumba klassi soovitate kas TUR või TUR+?
Küsimus samasse auku, 35" ratas, mitte väga karvane(tavaline mudakas), kaal ca. 2,5.t Vintsi võiks saada soojaks, vett ei karda, väiksed kriipsud-kraapsud ära ei tapa,
aga autoga tahaks Tallinna tagasi ka jõuda.
Kas Tur või TUR+?
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Küsimus samasse auku, 35" ratas, mitte väga karvane(tavaline mudakas), kaal ca. 2,5.t Vintsi võiks saada soojaks, vett ei karda, väiksed kriipsud-kraapsud ära ei tapa,
aga autoga tahaks Tallinna tagasi ka jõuda.
Kas Tur või TUR+?
Tavaline TUR on ilmselt mööda kruusateid kulgemist ja kohalike vaatamisväärsustega tutvumist. TUR+ paugutab ilmselt mööda VABA ja TR1 radu. Enda otsus millise raja valid
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele.... http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Eelmine aasta sõitsime TUR+. Kohati oli väga lebo, siis jälle korralik vintsimise maraton. Tõsi ega üle kahe LK läbi ei jõudnud, aga see mis läbi sai sõidetud oli lõbus. Oligi vist lõpuks 2 autot kes nii "kaugele" jõudsid. Alustasime koos LK4'ja ka, aga siis tuli õlle isu ja sai meist võitu .
See aasta kohal ja TUR+!