jeepgc wk(2)
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jeepgc wk(2)
Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Re: jeepgc wk(2)
linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Kõlbab ikka.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: jeepgc wk(2)
Manuali leiab siit: http://www.wk2jeeps.com/wk2_brochures.htm Diislile on seal väga asjalik lisa, eriti biolisandi kontekstis.linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Kohati leiab kõrvalistme alt Isegi 2 akut (vähemalt 3,0crd @ 2017).
Muidu laadisin mõlemat eraldi, hiljuti tegin katse. Mõõtsin suure aku pingeks 12,7V. Mõõtsin väikese aku pingeks 12,7V. Panin kapoti alla laadija külge. Mõõtsin suure aku pingeks 13,2V. Mõõtsin väikese aku pingeks 13,2V. Järelikult kapoti alt laadides laeb mõlemat akut.
Re: jeepgc wk(2)
Alates 17 on jah 2 akut, need lahtutatakse ainult start/stop käivituse korral.margus61 kirjutas:Manuali leiab siit: http://www.wk2jeeps.com/wk2_brochures.htm Diislile on seal väga asjalik lisa, eriti biolisandi kontekstis.linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Kohati leiab kõrvalistme alt Isegi 2 akut (vähemalt 3,0crd @ 2017).
Muidu laadisin mõlemat eraldi, hiljuti tegin katse. Mõõtsin suure aku pingeks 12,7V. Mõõtsin väikese aku pingeks 12,7V. Panin kapoti alla laadija külge. Mõõtsin suure aku pingeks 13,2V. Mõõtsin väikese aku pingeks 13,2V. Järelikult kapoti alt laadides laeb mõlemat akut.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: jeepgc wk(2)
Kuidas sellisega piduristendis käia ülevaatusel nii et autole hävingut ei sünniks?
Quadra-Drive II. Niipalju kui aru sain, on seal all NV245 vahekast, millel keskdiffer, mis vajadusel elektri väega 0...100% lukku aetakse. Oletan, et kui piduristendis teha ühe silla kaupa ja teine sild maas, hakkab auto selle 100% saavutamiseks mingeid pingutusi tegema. Menüüs nagu ka miskit asjalikku ei paistnud peale rehvivahetuse ja mingi sillaregulli režiimide.
Neliveosüsteeme on palju ja alati on targem endal kursis olla, kuidas konkreetsel masinal asi peaks käima. Nõuan rulle alla maas sillale või on muid variante?
Quadra-Drive II. Niipalju kui aru sain, on seal all NV245 vahekast, millel keskdiffer, mis vajadusel elektri väega 0...100% lukku aetakse. Oletan, et kui piduristendis teha ühe silla kaupa ja teine sild maas, hakkab auto selle 100% saavutamiseks mingeid pingutusi tegema. Menüüs nagu ka miskit asjalikku ei paistnud peale rehvivahetuse ja mingi sillaregulli režiimide.
Neliveosüsteeme on palju ja alati on targem endal kursis olla, kuidas konkreetsel masinal asi peaks käima. Nõuan rulle alla maas sillale või on muid variante?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: jeepgc wk(2)
Mul kõikidele Jeepidele, mida omanud (2xwj ja wk2) on ÜV-l lisarullid alla pandud. Kuigi wj-l oleks vast piisanud ka sellest, kui vahekast neutraali peale panna? Kuid kuna seal keegi kindel polnud, siis riske ei võetud.
Re: jeepgc wk(2)
Rullid alla
Re: jeepgc wk(2)
Tartus Võru tn. E-Tehnos ei panda mingeid rulle ega tehta muid trikke. Kui esimest korda oma overlandiga käisin olin ka mures ja küsisin, et kuidas... aga öeldi võta rahulikult nende stendil on sellega arvestatud ja kõik toimib.
numerus stultorum, infinitus est
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: jeepgc wk(2)
Stendil pöörleb üks pool rullikuid vastu ja teine pool päripäeva, difer "libiseb" satelliitidest läbi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: jeepgc wk(2)
On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada. Mulle see ei meeldiks, eriti veel naastrehvidega.uputaja kirjutas:Stendil pöörleb üks pool rullikuid vastu ja teine pool päripäeva, difer "libiseb" satelliitidest läbi.
(Mu küsimused on sellest, et ma ei pea enda jaoks piisavaks ülevaataja juttu stiilis 'relax man, meie juba oskame' või infot kuidas ühel või teisel pool asja on praktiseeritud. Quadra-Drive WJ-ga käinud ja näinud igasugust. Võimalikud kahjud jäävad tõenäoliselt minu kanda ja püüaks ennetada. Korralikke autosid enam juurde ei toodeta ja tahaks olemasolevaid võimalikult säästlikult ekspluateerida.)
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: jeepgc wk(2)
Kuniks käiku peal pole, ei tohiks midagi arvata. Esirattad seisavad ju üldse paigal.margus61 kirjutas: ...
On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada.
...
Muide, enamus piduristende käivituvad ühe ratta kaupa. Ei ole kuulda, et oleks massiliselt probleeme...
Rullidel on muidugi kindlam.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: jeepgc wk(2)
Oma GC juures ei täheldanud midagi. Palju palju aastaid tunnevad endid täitsa heasti mõlemad silla. Kui tagadifri laagreid vahetasin, siis tudeerisin seda LSD-d. Pmst lukustab smas stiilis nigut tavaline lülitatav lukk. Fikseerib ära sattellidi korpusess juhipoolse poolassi.margus61 kirjutas:On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada. Mulle see ei meeldiks, eriti veel naastrehvidega.uputaja kirjutas:Stendil pöörleb üks pool rullikuid vastu ja teine pool päripäeva, difer "libiseb" satelliitidest läbi.
(Mu küsimused on sellest, et ma ei pea enda jaoks piisavaks ülevaataja juttu stiilis 'relax man, meie juba oskame' või infot kuidas ühel või teisel pool asja on praktiseeritud. Quadra-Drive WJ-ga käinud ja näinud igasugust. Võimalikud kahjud jäävad tõenäoliselt minu kanda ja püüaks ennetada. Korralikke autosid enam juurde ei toodeta ja tahaks olemasolevaid võimalikult säästlikult ekspluateerida.)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: jeepgc wk(2)
(Mu küsimused on sellest, et ma ei pea enda jaoks piisavaks ülevaataja juttu stiilis 'relax man, meie juba oskame' või infot kuidas ühel või teisel pool asja on praktiseeritud. Quadra-Drive WJ-ga käinud ja näinud igasugust. Võimalikud kahjud jäävad tõenäoliselt minu kanda ja püüaks ennetada. Korralikke autosid enam juurde ei toodeta ja tahaks olemasolevaid võimalikult säästlikult ekspluateerida.)[/quote]
Shit häppens man. Ise ka imestan kuidas kõik need aastad pole see nn. relax man stiilis ülevaataja suutnud mul jeebul quadra drive II nelikvedu peeti keerata, peab vist ülevaatuspunkti vahetama.
Milleks siis üldse siin foorumis midagi küsida kui info kuidas ühel või teisel pool on asja praktiseeritud pole härrale piisav.
Shit häppens man. Ise ka imestan kuidas kõik need aastad pole see nn. relax man stiilis ülevaataja suutnud mul jeebul quadra drive II nelikvedu peeti keerata, peab vist ülevaatuspunkti vahetama.
Milleks siis üldse siin foorumis midagi küsida kui info kuidas ühel või teisel pool on asja praktiseeritud pole härrale piisav.
numerus stultorum, infinitus est
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: jeepgc wk(2)
Natuke elementaarset loogikat, vreps.
Ma ei hakka Tallinnast ülevaatuse pärast Tartusse sõitma samasse punkti, kus asja korralikult tehakse. Ülevaatuspunktides võib olla (ja tõenäoliselt ka on) erinev tehnika, praktika ja teadmised. Kui minu punktis sama öeldakse ei pruugi see tähendada, et ka sama moodi talitatakse.
Ainus kindel garantii on oma teadmine, kuidas auto ühes või teises olukorras käitub ja sellest järelduste tegemine või tehaseinfo, kuidas peab tegema. Sellepärast foorumis küsingi, sest ise ei suutnud netist leida väiksema tuhnimise peale.
Ma ei hakka Tallinnast ülevaatuse pärast Tartusse sõitma samasse punkti, kus asja korralikult tehakse. Ülevaatuspunktides võib olla (ja tõenäoliselt ka on) erinev tehnika, praktika ja teadmised. Kui minu punktis sama öeldakse ei pruugi see tähendada, et ka sama moodi talitatakse.
Ainus kindel garantii on oma teadmine, kuidas auto ühes või teises olukorras käitub ja sellest järelduste tegemine või tehaseinfo, kuidas peab tegema. Sellepärast foorumis küsingi, sest ise ei suutnud netist leida väiksema tuhnimise peale.
Re: jeepgc wk(2)
No sel juhul on ainuke elementaarselt loogiline käik kindla garantii saavutamiseks nn.loomkatse ja võibki teha järelduse, et selles konkreetses ülevaatuspunktis tehakse õigesti või valesti. Või otsib kodanik vabatahtlikku katsejänest kes tema eest seda teeks. Tõsi küll eelnenust on jäänud mulje, et ka teiste inimeste kogemused pole piisav argument. Tehaseinfo saamiseks tuleks pöörduda ametliku diileri poole.margus61 kirjutas:Natuke elementaarset loogikat, vreps.
Ma ei hakka Tallinnast ülevaatuse pärast Tartusse sõitma samasse punkti, kus asja korralikult tehakse. Ülevaatuspunktides võib olla (ja tõenäoliselt ka on) erinev tehnika, praktika ja teadmised. Kui minu punktis sama öeldakse ei pruugi see tähendada, et ka sama moodi talitatakse.
Ainus kindel garantii on oma teadmine, kuidas auto ühes või teises olukorras käitub ja sellest järelduste tegemine või tehaseinfo, kuidas peab tegema. Sellepärast foorumis küsingi, sest ise ei suutnud netist leida väiksema tuhnimise peale.
numerus stultorum, infinitus est