Uus D-Max (2012+)
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Uus D-Max (2012+)
Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Uus D-Max (2012+)
Ja ometi soovitab uue Hiluxi kasutusjuhend kasutada kuni 10 prossase biolisandi sisaldusega diislit(praegu 7%)ahto42 kirjutas:Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
Re: Uus D-Max (2012+)
See on mingi kummaline värk. Filter ei täitu tasapisi, vaid mingil hetkel viskab kaks-kolm tulpa korraga. Või siis tuled sõidust ja indikaatoril on ainult üks tulp, peale veerandtunnist seisakut käivitad uuesti mootori ja viskab kohe mingi kolmanda tulba täis jne. Tühjakspõletamisega esineb samalaadseid nähtuseid. Umbes nagu käiks sealt läbi suured tahmatordid. Äkki on asi hoopis suvesoojas õhus vms? Eelmisel suvel mul puhastas filtrit kohati lausa 25km tagant. Kummaline. Talvise kütuse saabumisega kõik probleemid kadusid nagu nõiaväel. Samas, siis muutus ka ilm külmemaks. Katsu siis aru saada mis värk on.
Oht on selles, et puhtakspõletamisel satub karterisse kütust ja õlitase tõuseb. Väga tiheda puhastamise tagajärjel võib hooldusvälba lõpuks õlitase olla juba kriitiliselt üle normi ja mootor lõpuks viga saada.
Huvitav kas selliste kütuselisandite kasutamisest oleks abi ja kas need toitesüsteemi muudele osadele midagi häda ei tee?
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... puhastajad
On kellelgi kogemusi?
Oht on selles, et puhtakspõletamisel satub karterisse kütust ja õlitase tõuseb. Väga tiheda puhastamise tagajärjel võib hooldusvälba lõpuks õlitase olla juba kriitiliselt üle normi ja mootor lõpuks viga saada.
Huvitav kas selliste kütuselisandite kasutamisest oleks abi ja kas need toitesüsteemi muudele osadele midagi häda ei tee?
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... puhastajad
On kellelgi kogemusi?
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus D-Max (2012+)
Niii... Kolmas suvi jookseb ja SoftLid kastikatte takjad on nii palju kannatada saanud, et tuuliste ilmadega sõites tõmbab takjad lahti ja võtab katte sõidutuules äärtest laperdama. Eriti just siis kui satud tugevasse külgtuulde. Sama juhtus ka eelmise autoga, millel oli sama kastikate. Sellegi poolest on see minu arust parim ja funktsionaalseim kastikate mis ma kohanud olen. Selle saab kabiini taha kokku rullida, väikse kavaluse abil saab ta ka pooleldi maharullituna jätta ja kui tekib vajadus vedada mingit kolu mis just natukene kastist kõrgem on, siis õnnestub ka kate ka üle sellise kolu pingutada. Jääb küll punnitama, aga toimib. Ainus probleem on takjad äärekinnituseks. Need saavad just eriti talvel valusalt pihta - kui märjalt kate peale läheb ja siis õue pakasesse sõita, külmub takjas kinni. Kui see nüüd sihtkohas kümunud olekus lahti rebida, siis ongi pooled karvad läinud ja mured lahtituleva kattega algavadki sealt. Takjas ei hoia enam piisavalt tugevalt ja tuules laperdades tõmbab sõidu ajal takjad lahti ning peeglites käib häiriv lippadi-loppadi. Kinnipidamine ja katte servade kinnisurumine aitab vaid hetkeks, sestap lõpuks sõidadki tursa näoga ja lapendava kattega oma teekonna lõpuni ära.
Täna siis ületasin ennast ja võtsin väikse tuuningu ette. Kui kellelgi sama mure, siis samasuguse tuuningu saate lasta enda kastikattele teha ilmselt suvalises paadikatteid valmistavas või remontivas värkstoas. Oluline on, et kasutatavad trukid oleksid kindlasti roostevabad või siis plastmassist. Viimastega võib muidugi pakases jälle jamaks minna - plastid kipuvad pakases rabedaks minema kui nad pole just armeeritud ja elstseks kompotitud.
Ise teha oleks lihtne. Paraku on vaja spetsiaaltööriistu ja ega neid trukke ka eriti ühekaupa ei müüda.... Meil on õnneks kõik see töökojas olemas, aga teenustööd selles osas me ei paku. Kasutame oma toodangu juures ainult. Küll aga on mitmeid teenusepakkujaid. Näiteks http://www.paadikatted.ee , julgen soovitada kui kellelgi vaja.
Kui trukid pandud või lastud panna, siis see ei tähenda, et nüüd võiks nad lõplikult ära unustada. Mõned korrad aastas tasub neid määrida, siis nad toimivad ilusti ja ei hakka kinni jääma või siis vastupidi - pressid, aga trukk ei jää kinni. Määrimisega on nagu määrimisega ikka: liiga palju määret ei määri paremini kui parasjagu määret Pildil olev silikonmääre on näiteks hea sellises kohas kasutamiseks. Poes sellist tuubi riiulis nähes selle peale ei tuleks.
Valmis! Heavy Rock kiirtraktor "neetidega" ja puha....
Aga siin pildil paistab murekoht. Autol pole vanust ollagi, aga tagumiste külgakende servades on roostepesad! Pean ilmselt garantiitingimusi uurima ja nii või teisiti laskma korda teha. Võib olla oleks pidanud kohe uuelt sinna läbipaistvad kaitseteibid peale tõmbama...
Täna siis ületasin ennast ja võtsin väikse tuuningu ette. Kui kellelgi sama mure, siis samasuguse tuuningu saate lasta enda kastikattele teha ilmselt suvalises paadikatteid valmistavas või remontivas värkstoas. Oluline on, et kasutatavad trukid oleksid kindlasti roostevabad või siis plastmassist. Viimastega võib muidugi pakases jälle jamaks minna - plastid kipuvad pakases rabedaks minema kui nad pole just armeeritud ja elstseks kompotitud.
Ise teha oleks lihtne. Paraku on vaja spetsiaaltööriistu ja ega neid trukke ka eriti ühekaupa ei müüda.... Meil on õnneks kõik see töökojas olemas, aga teenustööd selles osas me ei paku. Kasutame oma toodangu juures ainult. Küll aga on mitmeid teenusepakkujaid. Näiteks http://www.paadikatted.ee , julgen soovitada kui kellelgi vaja.
Kui trukid pandud või lastud panna, siis see ei tähenda, et nüüd võiks nad lõplikult ära unustada. Mõned korrad aastas tasub neid määrida, siis nad toimivad ilusti ja ei hakka kinni jääma või siis vastupidi - pressid, aga trukk ei jää kinni. Määrimisega on nagu määrimisega ikka: liiga palju määret ei määri paremini kui parasjagu määret Pildil olev silikonmääre on näiteks hea sellises kohas kasutamiseks. Poes sellist tuubi riiulis nähes selle peale ei tuleks.
Valmis! Heavy Rock kiirtraktor "neetidega" ja puha....
Aga siin pildil paistab murekoht. Autol pole vanust ollagi, aga tagumiste külgakende servades on roostepesad! Pean ilmselt garantiitingimusi uurima ja nii või teisiti laskma korda teha. Võib olla oleks pidanud kohe uuelt sinna läbipaistvad kaitseteibid peale tõmbama...
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus D-Max (2012+)
Mul oli see kate peal 8 aastat, takjad pidasid veel üsna hästi aga kummeeritud materjal muutus rabedaks ja sügistorm pääses taganurgast sisse ning rebis katte puruks.MarkM65 kirjutas:Niii... Kolmas suvi jookseb ja SoftLid kastikatte takjad on nii palju kannatada saanud,.... Sama juhtus ka eelmise autoga, millel oli sama kastikate. ...
Sama meelt, kahjuks ei õnnestunud eelmisel aastal enam leida selle müüjat ja nüüd on peal kolmest osast kokkuklapitav pehme kate raamil, sellel on servades pehmest kummist tihendid mis vett sisse imevad ja talvel nii kastiserva külge kinni külmusid, et tuli noaga lahti lõigata - kliendile oli vaja lubatud vedu teha.MarkM65 kirjutas:... on see minu arust parim ja funktsionaalseim kastikate mis ma kohanud olen. Selle saab kabiini taha kokku rullida, väikse kavaluse abil saab ta ka pooleldi maharullituna jätta ja kui tekib vajadus vedada mingit kolu mis just natukene kastist kõrgem on, siis õnnestub ka kate ka üle sellise kolu pingutada. Jääb küll punnitama, aga toimib. Ainus probleem on takjad äärekinnituseks. Need saavad just eriti talvel valusalt pihta - kui märjalt kate peale läheb ja siis õue pakasesse sõita, külmub takjas kinni. Kui see nüüd sihtkohas kümunud olekus lahti rebida, siis ongi pooled karvad läinud ja mured lahtituleva kattega algavadki sealt. Takjas ei hoia enam piisavalt tugevalt ja tuules laperdades tõmbab sõidu ajal takjad lahti ning peeglites käib häiriv lippadi-loppadi. Kinnipidamine ja katte servade kinnisurumine aitab vaid hetkeks, sestap lõpuks sõidadki tursa näoga ja lapendava kattega oma teekonna lõpuni ära. ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Mul oli sama kate ja sama probleem takjapaelaga. Minu lahendus oli see, et vahetasin paelad tugevamate tööstuslike takjapaelte vastu. Sain need 3M müüja käest, Tallinnas Tondi ärikeskuses ja töötasid väga hästi (u 2a) kuni auto müümiseni.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus D-Max (2012+)
Ma plaanisin ka alguses takjate vahetust, aga tulin mõttele et need uued takjad saavad ka pakasega otsa ning otsisin lahenduse mis külma ja jäätumist ei kardaks. Ma ise olen küll enamuses suutnud külmunud katte avamist vältida, kuna mul on võimalus auto sooja töökotta ajada ja vajadusel seal toimetada, aga alati on kuskil mõni heatahtlik abimees kes karuteenega maha saab enne kui vahele astuda jõuad
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus D-Max (2012+)
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus D-Max (2012+)
Tundub peris kenake aga jälle ilma mootorita ju
Krt ma saaks veel aru kui naise Golfil oleks 350nm väänet, aga kastikal. Tegelikult ka või.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Re: Uus D-Max (2012+)
Tundub peris kenake aga jälle ilma mootorita ju
Krt ma saaks veel aru kui naise Golfil oleks 350nm väänet, aga kastikal. Tegelikult ka või.[/quote]
350 nm on 1,9 mootoril.Võta 3,0 sellel 450 njuutonit juba.
Krt ma saaks veel aru kui naise Golfil oleks 350nm väänet, aga kastikal. Tegelikult ka või.[/quote]
350 nm on 1,9 mootoril.Võta 3,0 sellel 450 njuutonit juba.
Re: Uus D-Max (2012+)
OK! Ei pand tähele, et suuremat ka pakutakse. EU ka saadavale tuleb
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Uus D-Max (2012+)
Vaevalt.Ilmselt puhtalt Austraalia teema, nagu ka 2,8 Hilux.KKKKKK kirjutas:. EU ka saadavale tuleb
Re: Uus D-Max (2012+)
Usun ka, et Euroopasse tuleb ainult mikromootoriga versioon.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: Uus D-Max (2012+)
Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentidega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Viimati muutis MarkM65, K Sept 30, 2020 11:26 am, muudetud 1 kord kokku.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!