L200
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 332
- Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm
L200
Tere aulikud- nimelt saanud uue L200 omanikuks, mis kyll vajab tegemist siit ja sealt, kuid uuriks esmalt ühte põhilisemat asja: nimelt kui autot vaatama minnes sai uuritud masina ajalugu, siis selle noorem omanik-kes ilmselt remondis suurem käpp ei ole ega tehnikas- rääkis et temal purunes kord sel mootoril (4D56 64kw) õlipump. Käis ta siis sellega kusagil mulle teadmata kohas remondis kus mootor korda tehti. Asi nimelt selles, et külmal käivitades tossab üsna palju ja ei taha ka algselt tööle jääda tyhikale vaid peab nö gaasiga meelitama..umbes minutjagu gaasiga mängimist ja mootor jääb juba edasi ise tööle enda normaal tyhikäigu pöördele ca 800 pööret või nii. Eelmisest töökojast kus remonditi õlipumpa väideti samas et see pump vajab üldse reguleerimist, teine tark töömees "toomas"väitis jälle, et see vajab üldsegi välja vahetamist.. mulle kui natuke mootoritega teglenud isikule ei tundu loogiline et et müüja jutu järgi varasemalt enne remonti minnes selle pumbaga see mootor töötas ilusti ja kuskil remondist tulles hakkab pihta tossu ja mittekäivitumise teema, Lõhnaks nagu soss seppade töö järgi ja vbolla pole osatud pumba ajastust lihtsalt sealsete seppade poolt õieti paika panna. Kuna ma ise konkreetsel antud mootorit 4D56 viimse detailini mis puutudab pumba majandust remontinud pole siis olekski siit sellega küssa neile, kes neid on ka remontinud..kas tegu võib olla ebapädevate remondimeestega ja pump lihtsalt vales ajastuses näiteks, või ongi pumbal mingi kala sees.. samas mainin siia ka kohe ära soojast peast pole probleeme ei pöördesse minekuga ei tyhikäiguga ega ka mitte kävitumisega. Jamab ainult külmalt hommikul kävitades näiteks, siis puterdab ja ajab tagant hullu tossu sinakashalli mis võib viidata ka ebatihedatele sääretihenditele ühe veana..
Kui kellegil lööb taoline kortermann nüüd tule põlema selle mootori puhul võiks tarkust jagada ennem, kui hakkan uurima rihmaajstusi ja muid asju.
Kui kellegil lööb taoline kortermann nüüd tule põlema selle mootori puhul võiks tarkust jagada ennem, kui hakkan uurima rihmaajstusi ja muid asju.
Viimati muutis meesmetsast22, L Sept 15, 2018 10:45 pm, muudetud 2 korda kokku.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 332
- Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm
Re:mitsu L200 4d56
Lisan ka siia video mootorist, mis tehtud sooja mootoriga, mulle tunduks natuke, et vbolla tahavad regulli saada klapivahed ?! mingi natuke liiga "metalne" hääl käib läbi gaasi andes..https://youtu.be/RDB1ZXn0Sq0?t=1
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: L200
Lugedes teksti mõtlesin, et mis me siis valesti oleme teinud aga jõudes auto piltideni sai selgeks, et meie töökojas oli sellise kerega( kuni 1997) Mitsubishi L-200 10-12 aastat tagasi. Seega mõne teise töökoja tark "toomas"meesmetsast22 kirjutas:Tere aulikud- nimelt saanud uue L200 omanikuks, mis kyll vajab tegemist siit ja sealt, kuid uuriks esmalt ühte põhilisemat asja: nimelt kui autot vaatama minnes sai uuritud masina ajalugu, siis selle noorem omanik-kes ilmselt remondis suurem käpp ei ole ega tehnikas- rääkis et temal purunes kord sel mootoril (4D56 64kw) õlipump. Käis ta siis sellega kusagil mulle teadmata kohas remondis kus mootor korda tehti. Asi nimelt selles, et külmal käivitades tossab üsna palju ja ei taha ka algselt tööle jääda tyhikale vaid peab nö gaasiga meelitama..umbes minutjagu gaasiga mängimist ja mootor jääb juba edasi ise tööle enda normaal tyhikäigu pöördele ca 800 pööret või nii. Eelmisest töökojast kus remonditi õlipumpa väideti samas et see pump vajab üldse reguleerimist, teine tark töömees "toomas"väitis jälle et see vajab üldsegi välja vahetamist.. mulle kui natuke mootoritega teglenud isikule ei tundu loogiline et et müüja jutu järgi varasemalt enne remonti minnes selle pumbaga see mootor töötas ilusti ja kuskil remondist tulles hakkab pihta tossu ja mittekävitumise teema, Lõhnaks nagu soss seppade töö järgi ja vbolla pole osatud pumba ajastust lihtsalt sealsete seppade poolt õieti paika panna. Kuna ma ise konkreetsel antud mootorit 4D56 viimse detalini mis puutudab pumba majandust remontinud pole siis olekski siit sellega küssa neile, kes neid on ka remontitunud..kas tegu võib olla ebapädevate remondimeestega ja pump lihtsalt vales ajastuses näiteks, või ongi pumbal mingi kala sees.. samas mainin siia ka kohe ära soojast peast pole probleeme ei pöördesse minekuga ei tyhikäiguga ega ka mitte kävitumisega. Jamab ainult külmalt hommikul kävitades näiteks, siis puterdab ja ajab tagant hullu tossu sinakashalli mis võib viidata ka ebatihedatele sääretihenditele ühe veana..
Kui kellegil lööb taoline kortermann nüüd tule põlema selle mootori puhul võiks tarkust jagada ennem, kui hakkan uurima rihmaajstusi ja muid asju.
Õlipump ise ei mõjuta kindlasti hommikust auto külmalt käivitamisel puterdama jäämist.
Kuna õlipumba kätte saamiseks on vaja kõik rihmad ja rihmaseibid maha võtta võis seal midagi valesti minna või oli juba eelnevalt rihmaseib kiilu suhtes kulunud.( Mitsu mootorite tavaline viga)
Ülemine rihmakate tundub juba lapitud olevat, midagi on rihmadega seal katte all juhtunud.
Samas tundub kõige tõenäolisem viga mittetöötavad eelsüüteküünlad või mõni neist.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: L200
Neti teel ja auto käitumist lugedes, panustaksin samuti küünaldele. Praegu on varahommikud juba sellised mõnusad, et vb. tahavad juba natuke ettesoojendamist.Maasturid kirjutas: Samas tundub kõige tõenäolisem viga mittetöötavad eelsüüteküünlad või mõni neist.
Re: L200
Piisab kui üks küünal on õhtal,siis on sihuke tunne et käib kahe silindriga.Niiet küünal ja võid pärast kui mootor soe pupa keerata nii varasemaks kui hilisemaks.Et saada selgust kas miski mootori hääles muutub.Väga tuim ei tohi olla.siis ka sitasti käivitub.See vana masin ka juba.Ahzoo..küünaldest soovitan Denso keraamilisi,2.8 omad.Ehk siis 4M40 omad.Ahjaa veel võiks vadata kas külmkäivituse junn ka töötab.
olge marurahulikud!
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 332
- Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm
Re: L200
Huvitav on see, et mu varasemal l200 mis oli sama mootoriga 4d56 taolist kylmalt käivituse jama ei olnud-mul 4sr eelsüüteküünlast 3 olid läbi ja käima minnes jäi tööle kohe normaal pöörde peale kuigi natuke turtsus ka, sai sooja sisse paar hetkel ja lõi ennast ilusti häälde. Samuti ei olnud ka hullu tossamist. Siin on näiteks video kus ma ajan teda käima jaanuaris ja väljas -28 kraadi..suure käimaise peale ta ka käima läks https://youtu.be/I_0eMqcK29E?t=53 praeru ma vast enam panustaks siis kas tõesti pumba kalale või mõni pihusti ei taha külmalt hästi käia aga ega mdea ka..
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 332
- Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm
Re: L200
Minu meelest oli pildi kujutatud punase noolega hoob mu vanal mootoril küll natuke teises asendis krt..kas sealt võib mingi kala sisse ujuda külmalt..
Re: L200
No see on praegu käivitus asendis,kui soojaks läheb peab välja tulema.Ja kui ta nii on peab ka tuure üleval hoidma natuke.No see peaks näha olema ilusti,tühikäigu piiraja ei tohiks vast puutuda.Ilmselt oli eelmine mootor heade survetega,siis käib.Ega seal palju vaja pole,piisab kui vale paksusega plokikaane tihend on vahel.Siiki pildilt ei saa aru võibolla siiski on juba soojaks läinud ja varras välja tulnud,sest tühikäigu piiraja tundub juba vastas olema.
olge marurahulikud!
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: L200
Salongist ei tõmba mingit külmkäivitust nendel masinatel.TiitR kirjutas:Sellel peaks vist olema külmkäivitus klapp-hoob? Kas hoova tõmbamisel külmkäivitus toimib? S.t kas salongist tõmmates on ikka takistus taga või liigub liiga vabalt?
See hoob mida salongist tõmbad, et pöörded tõuseksid liigutab väikese trossi abil gaasipedaali salongis. ( vaata kuhu see tross hoova juurest läheb)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 332
- Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm
Re: L200
Lukku!