KP 3 - Gaasitrass I
Moderaator: Moderators
KP 3 - Gaasitrass I
Aarde nimi: Gaasitrass I KP3
Peitjad: Indrek ja Indrek
Peitmise kuupäev: 01.11.2006.a.
Koordinaadid: 59*20'39''47/24*47'46''87
Raskusaste: 3
Aarde sisu: kilekotis plastkarp, kus asub pliiats, võtmehoidja ja Viru Valge (väike pudel) ning paberileht registreerimiseks.
Asub kahe kraavi vahel väikeses eraldi puude grupis kilekott kinnitatud makaivari teibiga ümber puu. Ületada tuleb vett täis kraav.
Peitjad: Indrek ja Indrek
Peitmise kuupäev: 01.11.2006.a.
Koordinaadid: 59*20'39''47/24*47'46''87
Raskusaste: 3
Aarde sisu: kilekotis plastkarp, kus asub pliiats, võtmehoidja ja Viru Valge (väike pudel) ning paberileht registreerimiseks.
Asub kahe kraavi vahel väikeses eraldi puude grupis kilekott kinnitatud makaivari teibiga ümber puu. Ületada tuleb vett täis kraav.
Viimati muutis Indrek, N Nov 02, 2006 9:20 am, muudetud 1 kord kokku.
Kahjuks neid sisenemise koordinaate ei saa hetkel anda, kunas arvuti, kus nad asuvad sai eilse safari käigus pistut kannatada koos autoga...hulkur kirjutas:Kas lähenemine on ida või lääne poolt? Anna soovitatava sisenemise juhtkoordinaat!
andres
Läheneda sinna punkti saab/tuleb ainult mööda teed ja sealt edasi ainult mööda jälgi. Metsavahele ei TOHI trügida. Ehk lihtsamas keeles sõitke ainult mööda gaasitrassi. Gaasitrassi tähiseks on kollase märgistusega post, millel peal Eesti Gaasi nimi jms... . Ära sõida slaalomit postide vahel vaid seal kõrval oleval sissesõidetud rajal
Kunks ja tont käisid 12.11.2006 ära. Esimene kraav oli okidoki. Sealt oli hiljuti käidud ja jää õhuke. Teisega oli tegemist rohkem. Jää oli tubli 7-8 cm. Lootuses, et esiots terveks jääb, sõitsime esiratastega jää katki, ja lükkasime suuremad tükid kõrvale jää alla ära. Oleks pidanud püüdlikum olema. Kraavist saime läbi , kuid sinna jäi udutuli (oligi suht mõtetu teine) ja esivõre. Tagasiteel lükkasime juba jäätükid korralikult eest ära. Kuid enam hooga läbi ei saanud. Tuli Jack appi võtta. Seekord jäi number kraavipõhja. Tont sukeldus ja tõi ära . Oli teine ka rataste alt läbi käinud (number).
Aardest jätsime endale asjaliku olemisega võtme hoidja . Asemele panime koormarihma.
Autoks oli stock Cherokee 29" BFG A/T rehviga.
Oleks tahtnud 2 punktiga ära teha, kuid tagasitee vintsimine paneb punkti juurde. Gaasitrass I KP3 - 3 punkti.
Aardest jätsime endale asjaliku olemisega võtme hoidja . Asemele panime koormarihma.
Autoks oli stock Cherokee 29" BFG A/T rehviga.
Oleks tahtnud 2 punktiga ära teha, kuid tagasitee vintsimine paneb punkti juurde. Gaasitrass I KP3 - 3 punkti.
Natuke lund, lume all peidus muda ja jää, mis inimest kohati kannab aga mitte autot. Kui enamuse teekonnast sai siiski omal jõul liigutud, siis tuli punkti võtmiseks kraavi ületades veidi vintsida. Kuna ilm oli soe, siis jätsime viina alles ja lisasime järgmistele viina kõrvale orbiti.
http://www.foto24.ee/album/11976/s2
http://www.foto24.ee/album/11976/s2
Viimati muutis ivan, T Veebr 06, 2007 6:01 pm, muudetud 2 korda kokku.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Sai siis ka see KP ära võetud. (Antu, Tony & Co)
http://www.galileo.ee/gallery/album129/asdf_001
ära ei võtnud midagi ja juurde ka ei pannud
tagasiteel asendas generihma nöör
Tony
http://www.galileo.ee/gallery/album129/asdf_001
ära ei võtnud midagi ja juurde ka ei pannud
tagasiteel asendas generihma nöör
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
04.05.08 sai siis ka kp ära võetud ,käisid Priit ja srock .Ära ei võtnud midagi ,lisasime 25.-.Ennem kraaviületust sai vintsitud ,ees oli värske jälg ja suht tümaks sõidetud raskuaste 3 http://www.foto24.ee/album/34720/s1
11.08.2010 Sattusime sinna kanti ja mulle kuskilt meenus, et sealkandis on ka punkt. Sai siis läbi hüpatud.
Raskusaste oli -2, veest polnud haisugi, kõik tolmas..
Võtsime ära esimese aarde, pisikese viruvalge, ning asemele panime 3 suitsu.
Pilti ei teinud, pime oli.
Käisid: Edgar1, Neuser ja Jünger.
Kaspar
Raskusaste oli -2, veest polnud haisugi, kõik tolmas..
Võtsime ära esimese aarde, pisikese viruvalge, ning asemele panime 3 suitsu.
Pilti ei teinud, pime oli.
Käisid: Edgar1, Neuser ja Jünger.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lähenesime Tallinna ringtee poolt. Ei teadnud, et teiselt poolt ka saab, aga oligi tunduvalt põnevam mööda gaasitrassi sinna tulla Tagasi läksime sama teed, kuna teine auto jäi maantee äärde ootama.
Imestasime, et gaasitoru oli kraavist "üle" veetud ja see kollase triibuga plasttoru oli lihtsalt maa seest väljas. Oleks arvanud, et ikka muld peale aetakse igaks juhuks.
Imestasime, et gaasitoru oli kraavist "üle" veetud ja see kollase triibuga plasttoru oli lihtsalt maa seest väljas. Oleks arvanud, et ikka muld peale aetakse igaks juhuks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874