Kas teised klassid ei sõida samat katset?Veiko kirjutas:Natuke muud juttu ka.
Nimelt sõltuvalt raja eripärast TR-1 klassis on vajalik kaasa võtta ohukolmnurk. Ühel kiiruskatsel on olemine suht kitsas ja keegi kurvitaga katgi on läinud siis võib tagant sisse sõit juhtuda kergesti. Seega teeb nagu rallis, et kui läks katki siis kolmnurk nii kaugele, et jõuab veel maha pidurdada.
Õnneks on need igapäeva liikurites kõigil olemas. Ainult palun võtke tehnilisse kaasa.
Edu
Veiko
Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Sämmy Offroad Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata
HM Racing Team
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Movistar kirjutas:Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Leidsin kallaku, panin sinna KP Usu mind, saad tõkiskingasid sihtotstarbeliselt kasutadaMovistar kirjutas:Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata
Asjalikku juttu ka:
Umbes poole päeva peale tuleb TH ala, kuhu siis on lubatud tuua aknapesu vett, bensiini, ratta mutreid ja kasvõi vahepeal kolisema hakanud saale ära vahetada.
Kuna tegemist on n.ö publiku katse stardiga ja olgem ausad F1-s on kõige põnevam osa rataste vahetus, siis prooviks sama elemnti ka Kukepea pealtvaatajatele pakkuda mudale lisaks.
1 Hobujõud
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Ega nüüd seda rattavahetuse juttu väga tõsiselt ei pea võtma? Me ei sõida F1 te kus on auto puhas, boxialas 10 mehhaanikut ja ratas kaalub mitte midagi.
Tänastel autodel pole see enam nii lihtne ja nõuab ka erivahendeid seoses tsentraalse pumpamise ja muude eripäradega.
Tänastel autodel pole see enam nii lihtne ja nõuab ka erivahendeid seoses tsentraalse pumpamise ja muude eripäradega.
HM Racing Team
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Ma saan küll rattavahetusega hakkama, loodetavasti ikka toimub see kõigil klassidel. Pole vaja iga väikese teema peale halada, mis ei meeldi. Siin jääb muidu mulje, et ainult kihutada oskame (ja siis ka halame foorumis) ja karmidest offroadi meestest on asi kaugel. Küll ei taha õhtul hilja sõita, siis on liiga palju pildistamist, siis ei saa ratast vahetatud jne. Teeme ära!. Praegu on veel aega igast keskpumpamise voolikute kinnitoppimist harjutada.
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Kas pealtvaatajatele antakse ka mõned kordinaadid kus saaks masinate mudas mauramist jälgida?Nagu ma aru sain toimub publikumile ka mingi vaatemäng?(rehvi vahetus,tankimine,mootori lahti võtmine ja kokkupanek aja peale jne. )
Ühesõnaga kas see info tuleb,või on juba kuskil üleval?
Ühesõnaga kas see info tuleb,või on juba kuskil üleval?
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Sama asi oli ka Pro X võistlusel,Aga vahendid millega seda tehakse,on väga küsitavad.Kõigile tuttav ja paljude poolt armastatud vintsimisvahend Hi-lift on vist maailma ohtlikum tõstevahend üldse(eriti raske ratta otsa tõstmisel,kui üks vend on sisuliselt rattakoopas.Nüüd korruta see kahega,ehk võtame esimese ja tagumise alt ja vahetame omavahel
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid
Proto
53951597
53951597
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Aastat peast ei mäleta, aga Suvesõidul on olnud taoline katse kunagi, vähemalt TR1-l ja teada sai sellest katse stardis alles.Praks1 kirjutas:Sama asi oli ka Pro X võistlusel,Aga vahendid millega seda tehakse,on väga küsitavad.Kõigile tuttav ja paljude poolt armastatud vintsimisvahend Hi-lift on vist maailma ohtlikum tõstevahend üldse(eriti raske ratta otsa tõstmisel,kui üks vend on sisuliselt rattakoopas.Nüüd korruta see kahega,ehk võtame esimese ja tagumise alt ja vahetame omavahel
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid
Kohtunik andis sulle valge paberi, koos paberi ulatamisega käivitas ka stopperi, millel siis seisnes kirjeldus, et keera korraks auto parem tagumine ratas alt ära, siis tagasi alla ja siis katsele. Ring tehtud, stopper kinni.
Enamus aega kulus hilifti ja veljevõtme kätte saamisele ja tagasi panemisele muidugi
Sämmy Offroad Team
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Tegime kontrollreidi metsa täna, Kevad on ennast tublisti ületanud, ja popi veel popimaks teinud. ATV mehed peaks ikka väikse pläsku kütust kaasa hankima ilmselt... need ilmselt ka kellel paak ca 4-5h raju offroadi jutiga välja ei vea.
1 Hobujõud
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
- Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused
Tunnen ka pealtvaatamise vastu huvi. Kas on mingid kohad kus oleks midagi huvitavat näha ka?