Vaz 2121 aastast 1982.
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
vot, äge värk. Aga nagu uute sadulate puhul proleemiks, raami ei müüda, selle peab kuskilt mujalt saama...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Pole pikalt miskit kirjutanud , aga midagi on ikka saanud teha auto juure. Igasugu nipet näpet asju saanud teha . Küljetorude kaugused kerest ja pikkused said paika ja toruotsad kinni.
Tagumine stange sai väljamõeldud ja kokkukeevitatud. kõik torud, stanged laseme hiljem musta raptor, isse. Tiivalaiendid said ka paika.
Esimeste raudasi on plaan veidi pikendada , et tekiks nurkadele kaitse ja natuke parem välja näeks. mingi algne plaan siis, nii nagu pildil.
Tagumine stange sai väljamõeldud ja kokkukeevitatud. kõik torud, stanged laseme hiljem musta raptor, isse. Tiivalaiendid said ka paika.
Esimeste raudasi on plaan veidi pikendada , et tekiks nurkadele kaitse ja natuke parem välja näeks. mingi algne plaan siis, nii nagu pildil.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. Sai siis esiotsa raudadega tegeletud. Toonoripealt võetud rauad ostutusid veidike kõverateks , sai siis need lahti lõigutud ja sirgeks aetud, mis võttis jälle omajagu aega. Raudadele sai siis väikesed lisad tehtud. Viimustlus veel tegematta aga viskan mõne pildi vahelduseks. Kogu ring raudasi lähevad pärast musta raptorisse.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Mis saand asjast?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere, Miskit on ikka tehtud autoga, teen lähipäevil mõne pildi ka ja räägin pikemalt!Nifa21 kirjutas:Mis saand asjast?
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. Vägapalju aega ei ole olnud autoga tegeleda olnud, aga miskit ikka on toimetatud. Külje,esi ja tagarauad said kõik kinnitatud ja värvitud. Vahepeal sai tehtud üks proovisõit ja selgus , et kolmas käik ei püsi ilusti sees ja parempoolne pooltelg ragiseb. Sai siis varuosadeks niva pealt teine käigukast võetud ja alla pandud. Pooltelg sai ostetud kasutatud korralik ja nendega hetkel korras. Sai ka elektrisüsteemi natuke kohendatud, lammutusest sai võetud kaitsme/relee karp ja see kapotialla sobitatud. Kuhu siis sai ühendatud Jahutusvent, lisatuled , tulevikus töötuled katusel ja saab veel lisada mida vaja.
Salongi sai tehtud lülitite paneel, mis arvatavasti saab veel tulevikus ümber tehtud. Juurde tuleksid veel sellised indikaatorid, need tellitud aga pole veel kohal.
Veesüsteemi sai ka natuke muudetud, et saaks õhu paremini kätte ja saaks süsteemi paremini täita kuna radikal endal täitmisava ei ole, siis sai selline kompunn.
Snorkel ka paigas , vaja veel natuke viimistleda et viisakam jääks.
Ja mõni pimedas tehtud pilt ka väljaspoolt lisaks. Masin iseenesest käib,sõidab , pidurdab ja sidurdab aga on veel väikseid probleeme ja tegemist veel on , enne kui ülevaatusele prooviks minna.
Salongi sai tehtud lülitite paneel, mis arvatavasti saab veel tulevikus ümber tehtud. Juurde tuleksid veel sellised indikaatorid, need tellitud aga pole veel kohal.
Veesüsteemi sai ka natuke muudetud, et saaks õhu paremini kätte ja saaks süsteemi paremini täita kuna radikal endal täitmisava ei ole, siis sai selline kompunn.
Snorkel ka paigas , vaja veel natuke viimistleda et viisakam jääks.
Ja mõni pimedas tehtud pilt ka väljaspoolt lisaks. Masin iseenesest käib,sõidab , pidurdab ja sidurdab aga on veel väikseid probleeme ja tegemist veel on , enne kui ülevaatusele prooviks minna.
Viimati muutis Rom2121, N Jaan 31, 2019 8:46 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Need mustad põlved toodavad siis hulga sodi jahutussüsteemi. Esimesena ummistub soojendusradikas...
Säärase asja jaoks peab siis olema kodustatud ülevaataja, kes kapotti avades vingumürgitust ei saa...
Säärase asja jaoks peab siis olema kodustatud ülevaataja, kes kapotti avades vingumürgitust ei saa...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
On sul siis , soovitusi äkki , kuidas ja millega seda asja paremini lahendada ?v6sa kirjutas:Need mustad põlved toodavad siis hulga sodi jahutussüsteemi. Esimesena ummistub soojendusradikas...
Säärase asja jaoks peab siis olema kodustatud ülevaataja, kes kapotti avades vingumürgitust ei saa...
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?
In Mud We Believe
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Niva saab liikuma küll.
https://www.youtube.com/watch?v=otniuj5 ... rr6xpjW0PQ
Kusjuures, originaal mootor.
Väike moti video. Jätka ikka samas vaimus ja kirjuta ka siia.
Terv Villu
https://www.youtube.com/watch?v=otniuj5 ... rr6xpjW0PQ
Kusjuures, originaal mootor.
Väike moti video. Jätka ikka samas vaimus ja kirjuta ka siia.
Terv Villu
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?
Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Suured tänud sulleMetsaVikat kirjutas:Niva saab liikuma küll.
Kusjuures, originaal mootor.
Väike moti video. Jätka ikka samas vaimus ja kirjuta ka siia.
Terv Villu
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Mind puhtalt eneseharimise mõttes huvitaks, et mis eelis sellel silikooniga ühendamisel võiks olla? See tavaline tihendühendus peab minimaalselt 0,5bar kui ulmeliselt paindesse pole aetud - ma arvaks et on kindlam kui silikoon?Rom2121 kirjutas:siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?
Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Pole väitnudki , et sellel ühendusel pidavuse eelised oleks ? Lihtsalt sai nii tehtud . Esiteks esimene põlv mis kapotialt välja tuleb on nurga all ja kraega jäi see põlv sinna pingesse ja ei tahtnud sobida, sellest järgmine põlv mis snorkli enda toruga ühildub , istus jämeduselt täpselt torule sisse kui krae maha lõigatud. hall toru mis tuleb õhuvannist ja ühildub valge põlvega on sellel pildil lõigatud otsaga, nüüdseks asendatud tihendiga toruga (varasemast ajast pilt ja proovi jupp garaazi nurgast). Välja paistvad põlved näevad ilma kraeta ka minuarust ilusamad välja , plaan on neid väheke viimistleda ka.tommm kirjutas:Mind puhtalt eneseharimise mõttes huvitaks, et mis eelis sellel silikooniga ühendamisel võiks olla? See tavaline tihendühendus peab minimaalselt 0,5bar kui ulmeliselt paindesse pole aetud - ma arvaks et on kindlam kui silikoon?Rom2121 kirjutas:siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?
Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt
Vast jäid rahule ja harisid ennast!
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Ennem ei uskunud ise ka, aga kogenenumad soovitasid mul Samurai ehituse ajal 50mm-e snorkli toru jämema vastu vahetada.
Tegin siis mingi aeg ümber 75mm-e toru peale. Erinevus mega!
Samurail 31" rehvid all ja ega sellel 1,3 liitrisel mootoril üleliia just jõudu pole.
Kui ennem peenema toruga polnud viienda käigu panekul pointi enne 90km/h, siis nüüd jämema toruga suudab juba 50-60km/h pealt viiendaga maantee kiiruse üles koguda.
Ilmselt ei tee ka jämem toru Nivale paha!
Tegin siis mingi aeg ümber 75mm-e toru peale. Erinevus mega!
Samurail 31" rehvid all ja ega sellel 1,3 liitrisel mootoril üleliia just jõudu pole.
Kui ennem peenema toruga polnud viienda käigu panekul pointi enne 90km/h, siis nüüd jämema toruga suudab juba 50-60km/h pealt viiendaga maantee kiiruse üles koguda.
Ilmselt ei tee ka jämem toru Nivale paha!
Sämmy Offroad Team