Ma parem ei kommenteeri seda jama mis on mõned postitused ülevalpool,kuigi väga tahaks .Eks hilisõhtusel kangel õllel ,segatuna soolase keijuga plastpudelisse on uskumatu mõju mõtlevale organile
Ma olen alati,kõik võistluste juhendid mitu korda läbi lugenud.Karistuste tabelid läbi lugenud ja veelkord läbi lugenud ja teen sellest omad järeldused kuidas peab sõitma ja millised on mängureeglid ja kus on piirid .
See aeg kus küpsiseid jagati on ammu möödas. Mulle ei meeldi saada igalt võistluselt omale mingi paber kus on kirjas :::Tubli.Läbisid raja edukalt:Aitäh osalemise eest.Jne.:::
Selliseid pabereid jagatakse neile kes loevad diagonaalis läbi juhendi ja ei süvene sisusse. See tähendab,et tuleb sõita kiiresti,panustada väga palju aega tehnikasse ja sõita reeglite piiril.
Navicupist : Tore asi aga kas see on taadeldud kiiruse mõõtmise,fikseerimise ning karistamise vahend võistkonnale,kes sõidab võistluse dokumentide piiri peal ? Ma olen näinud ühe Talisprindi meeskonna logisid nii ozist kui ka navicupist ja erinevus on 10 km/h samadel lõikudel. Ozi taga oli kiire gps mis vahetab infot 10x/sekundis vs telefoni oma(arvatavasti 1x /sek) . Kumb siis lõpuks on õige ? Karistuste arvestamiseks peavad tolerantsid olema ikka väga suured.
Kui gps kuskil ära hangub ja siis mingil hetkel sind "õigesse" kohta viskab siis selle lõigu läbimise kiirus läheb samuti üles.
Lisaks teadmiseks järgmistele võistluste korraldajatele,et kui navicup on ainult meie kiiruse ja tracki jälgimiseks siis miks ma pean äpile andma loa kasutada minu fotosid,telefoniraamatut ja muud infot mis telefonis sisaldub ???
Ma ei ole sellega nõus . Ainuke funtsioon on gpsi sisselülitamise lubamine äpil ja kõik. Laske muuta äppi või kasutage mingit muud seadet või kohustage võistlejaid kasutama ühesugust seadet võimisiganes.
Praeguste reeglite järgi olen aga kõik teinud õigesti.
Mul oli navicup sisse lülitatud ja LauriJ väitel ka kindlasti töötas nii reedel kui ka laupäeval kuna ta olla järginud minu liikumist selle vahendusel.
Reaalsus on see,et kogu minu navicupi track koosneb ainult ühest arusaamatust kolmnurgast ja seal pole mitte ühtegi kiirust ega muud infot.
Kuna juhend ei võimalda ka selle tracki alusel minu diskvalifitseerimist siis ongi jokk. Veendusin,et toimis.Tegin omaltpoolt kõik mis vaja.
EDIT: Urvo jõudis mu kirjatüki tootmise ajal vahele kirjutada .
Seega kommenteerin ka seda pisut:
Zürii või peakohtunik ei saa määrata mingeid tulemusi muutvaid karistusi oma suva järgi. Sinu arvates oleks pidanud panema näpu suhu,vaatama lakke ja andma SB-le iga km eest näiteks 5 minutit otsa ? Mille alusel ?
Oma protestis sa umbes nii soovid. Sa soovid ühe seltskonna alusetut ja täieliku suva järgi karistamist ja ise tahad sama seltskonnaga veel väidetavalt läbi saada ? Vähemalt nii annad mõista.
Sellised asjad peavad olema ENNE võistlust selged ja mõlemale osapoolele arusaadavad. Reegliraamatu järgi loetakse juhendi esitamist ja osavõtutasu maksmist lepinguks. Peale selle lepingu sõlmimist ei ole võimalik tegelikult enam ühtegi juhendit muuta kui pole eranditult olemas kõigi osalejate kinnitus.
Mitte ühtegi karistust ei saa määrata suva järgi vaid see peab olema argumenteeritud ja vastavalt juhendile ja karistuste tabelile .
Reegliraamatu üks punkt ütleb: Tulemused saadakse lisakatsetel saavutatud aegade ja kõigi ajas väljendatud karistuste liitmisel.
Kas meil oli kuskil olemas karistuste tabel,mis oli võistlusjuhendi lahutamatu osa ja kus on karistused väljendatud ajas ? Ei olnud.
Seega oli ainuke võimalus seekord võtta kokku kõik kohalolnud võistlejad olenemata kas ta on midagi rikkunud või mitte (60% osalejatest tr3 klassis oli kohal ,osades teamides oli ka 2 meest kohal.seega protsent veel suurem kui 60) ja teha neile selgitav ja väga põhjalik jutuajamine koos noomitusega,et nad on sisust aru saanud ja parandavad oma käitumist edaspidi aga see eeldab ka juhendis karistustabeli olemasolu millega hakkab AK kohe tegelema.
Praegu näeb see protest välja arusaamatu, reegliraamatut eirav ning huupi proovimisena,et äkki näkkab. Ja isegi kui keegi ületas .......
Mitte midagi ei saa tagantjärgi juhtuda kuna rajal oldud aega ei saa liita millegagi mida pole olemas . Liites 1+0 on tulemus ikka 1. Protesti järgi võiks olla 2.
Ja lõpetuseks võin öelda,et ehkki ma teadsin karistustabeli puudumisest võistluste juhendis ei kasutanud ma seda kurjasti ära ja üritasin oma kiirust hoida ikkagi 70 piiri peal ja mitte minna üle .
See ka suures plaanis õnnestus .
Minu vastaspool,LauriJ,võib seda ka kinnitada,kuna ta on nüüd näinud mu kiiruslogi ja sealt on väga raske leida pahatahtlikust .